اسرار قهوه برای کاهش وزن فقط یک افسانه نیست

در نگاه اول ، "قهوه" و "کاهش وزن" به نظر نمی رسد کلماتی باشند که در یک جمله وصف شوند. اما چه آن را گرم یا سرد دوست داشته باشید ، قهوه در شرف تبدیل شدن به یک نوشیدنی رژیمی جدید است.

با الهام از شواهد مهیج مبنی بر اینکه یک فنجان معمولی می تواند به افزایش احتمال زندگی طولانی مدت فرد تا 50 درصد کمک کند ، بررسی های مورد نیاز در حیطه حداکثر فواید نوشیدنی قهوه مورد توجه قرار گرفت، آرنوت گفت: نوشیدن قهوه با روش من باعث کاهش وزن بی نظیری می شوید در حالی که تمام زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر می دهید.

 

آیا قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟

پس از مطالعات موسسه ملی بهداشت ، به آنتی اکسیدان های موجود در قهوه (که به آنها فنل گفته می شود) به عنوان کلیدی ترین مزایای سلامتی این نوشیدنی اشاره شده است.

چه از رژیم سم زدایی استفاده کنید و چه نکنید ، هر فنجان قهوه با فنول بالا که می نوشید به شما کمک می کند که به جنگ چربی بشتابید.

 

چگونه قهوه با فنل بالا باعث لاغری می شود :

متابولیسم سریعتر. طبق یک مطالعه مقدماتی ژاپنی ، فنل ها باعث ترکیدن کوتاه مدت کالری سوزی می شوند. فنل ها همچنین با جلوگیری از نوعی التهاب که نه تنها تیروئیدهای ما را متوقف می کند ، بلکه باعث از بین رفتن عضله تقویت کننده متابولیسم و باعث سوختن کالری می شوند. پاداش: محرک ها حتی در یک فنجان قهوه کافئین دار "ثابت شده است که متابولیسم را با 75-100 کالری اضافی در روز افزایش می دهند"

 

چربی سوزی سریعتر. نشان داده شده است که فنولهای موجود در قهوه میزان انسولین را پایین می آورند ، این یک امر بسیار خوب است زیرا این هورمون جلوی چربی سوزی را می گیرد. هرچه انسولین کمتری بسوزانیم ، چربی ها به راحتی می سوزند! همچنین ثابت شده است که فنل ها باعث کاهش تشکیل چربی جدید می شوند. یکی دیگر از امتیازات کافئین: محرک به آزاد شدن چربی از سلول های چربی در طول فعالیت کمک می کند ، بنابراین بدن می تواند به سرعت آن را بسوزاند. "این یک راز خارق العاده برای کاهش وزن است.

 

انسداد چربی و کالری. در واقع چند نوع مختلف فنل در قهوه وجود دارد. ثابت شده است که یک نوع اسید کلروژنیک باعث کاهش جذب کربوهیدرات می شود ، بنابراین مقداری کالری از مثلا نانی که با قهوه میل می کنیم قابل شمارش نیست. در همین حال ، آرنوت خاطرنشان کرد ، یک فنل دیگر به نام ملانوئیدین باعث کاهش جذب چربی در رژیم غذایی می شود - یعنی کالری حتی بیشتر هم حساب نمی شود! وی افزود: من گمان می كنم دلیل این امر این است كه مردم به طور غریزی بعد از یك وعده غذایی غنی به قهوه می رسند.

 

نتایج از برنامه رژیم غذایی قهوه

"من قبلا هرگز به طور منظم قهوه نمی نوشیدم. حالا گیر افتاده ام! ". با افزایش مصرف قهوه به 5 فنجان با فنل بالا در روز وی گفت: "بعد از ظهرها دیگر خواب نیستم ، اشتیاقم به غذاهای ناسالم از بین رفته و کاهش وزن من آسان بوده است." "قهوه مناسب می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد.

 

برنامه غذایی پاکسازی با نوشیدن قهوه

قهوه با فنل بالا: هر روز یک فنجان میل کنید و به مقدار دلخواه حداقل یک فنجان اضافی در روز میل کنید و حداقل سه فنجان میل کنید. از قهوه معمولی ، گرم یا سرد به دلخواه لذت ببرید. قهوه های با فنل بالا مصرف شود.

مطالبی در مورد سلامت قهوه و موارد اثرگذار آن در حیطه های مربوطه به سایت  منو دیجیتال رجوع فرمایید:

https://menudigital.ir/