افکار نهایی در محیط کافی شاپ آفلاین

راهی برای جلب نظر مشتریان کافی شاپ – آفلاین

در حالی که کارشناسان بازاریابی مشغول اظهار اهمیت تعامل در شبکه های اجتماعی بوده اند ، مشاغل ارتباط برقرار کردن با مشتریان را در زندگی واقعی فراموش کرده اند ، فعال بودن در فضای آنلاین کافی نیست. فراتر رفتن و فراتر رفتن به معنای ایجاد تجربه ای به یاد ماندنی است .

در این پست وبلاگ ، ما 11 ایده برای جذب آفلاین مشتریان کافی شاپ به شما ارائه می دهیم اگر این پست را دوست دارید ، خواندن سایر مقالات ما را فراموش نکنید در اینجا به مطالب اصلی می پردازیم از جمله :

راهکاری برای شناخت مشتریان

چرا باید تهیه کنندگان کافی شاپ خود را دوست داشته باشید

چرا کافه شما به مارک و چگونگی تهیه آن نیاز دارد

اولین برداشت را بکنید

مشتریان به فضای کافه شما اهمیت می دهند ، کافی شاپ ها مکان مناسبی برای احساس تنهایی در میان جمعیت هستند. افرادی که از شما بازدید می کنند مکانی جذاب و سرگرم کننده می خواهند که باعث شوند آنها راحت بنشینند ، ایمیل ها را بررسی کنند یا از پنجره به بیرون خیره شوند.

نشیمن راحت ، طراحی منسجم و متناسب با برند ، انتخاب رنگ ، موسیقی ، نمایشگرهای غذا  همه این موارد برای جلب توجه اشخاص مهم هستند این انتخاب ها را با در نظر گرفتن مشتریان خود انجام دهید تا آنها بخواهند کافه شما را در برنامه روزمره خود بگنجانند.

 

طبق بازخورد مشتری رفتار کنید

بسیاری از مشاغل دارای جعبه پیشنهادات هستند و یا نظرات مشتریان خود را از طریق رسانه های اجتماعی جلب می کنند. این یک استراتژی عالی برای ایجاد احساس ارتباط و سرمایه گذاری در کافی شاپ شما به عنوان یکی از "مکان های سوم" آنهاست با پیروی از توصیه های آنها یک قدم جلوتر بردارید.

از یک صفحه چوب پنبه ای برای نمایش نظرات و پیشنهادات مشتری همراه با پاسخ های خود درباره نحوه عمل به ایده های آنها استفاده کنید مردم مشاغلی را دوست دارند که به آن ها گوش می دهند و همینطور آنها عاشق مشاغلی هستند که آنها را می شنوند هنگامی که این کار را انجام دادید ، مشتری مادام العمر کسب کرده اید.

 

انسانیت

آنقدر بر "انسان بودن" آنلاین تأکید شده است ، اطلاعات زیادی در مورد چگونگی قرار دادن چهره انسان در یک تجارت آنلاین پر رونق وجود ندارد. بیشتر از ارسال عکس هایی که کارمندان و مشتریان شما در اینستاگرام از آن لذت می برند یا داستان ها را در فیس بوک به اشتراک می گذارند تاثیرگذارند ، شما و شخصیتتان نیز باید در کافه حضور داشته باشید.

در مکالمه با مشتریان شرکت کنید و در صورت نیاز به آنها کمک کنید. یک دیوار یا نمایشگر با اطلاعات مربوط به کارکنان خود مانند محل کار آنها ، نوشیدنی مورد علاقه آنها یا تیم فوتبال که دنبال می کنند ، داشته باشید به مشتریان کمک می کند تا با شما و افرادی که تقریباً هر روز می بینند ارتباط برقرار کنند.

 

به مشتریان خود آموزش دهید

مشتریان مستقل کافه معمولاً علاقه مندند درباره چیزهایی که می خرند بیشتر بدانند با تشکیل کارگاه های آموزشی ، نمایش جزئیات درباره چگونگی و محل تهیه قهوه و چای ، و تشویق پرسش های مشتریان ، ارزش اضافی برای فروشگاه خود فراهم کنید. خود را به عنوان یک متخصص قرار دهید تا مردم بدانند که وقتی اسپرسوی کامل یا بهترین چای دم کرده را می خواهند ، به سراغ شما می آیند.

 

مردم را با رویدادها گردهم بیاورید

بهترین کافی شاپ ها چیزی فراتر از یک تجارت است - آنها به محلی برای ملاقات و یک نهاد اجتماعی برای افراد محلی تبدیل می شوند. میزبانی یک رویداد ویژه می تواند به شما کمک کند در هنگام جمع آوری رسانه هایی مانند عکس ، فیلم و حکایت برای به اشتراک گذاشتن بصورت آنلاین (در صورت تمایل!) با مشتری ارتباط برقرار کنید. همچنین وقتی کارمندان می توانند ببینند که مشتری از کارهایی که روزانه انجام می دهند قدردانی می کنند در آنها سرمایه گذاری می شود ، توسط رویدادهایی مورد تشویق و نشاط قرار می گیرند.

 

از یک مدرسه محلی یا خیریه حمایت مالی کنید

وقتی از اهداف افراد حمایت می كنید و در یك محله قوی تر مشاركت می كنید ، مردم قدردان هستند. حمایت از جامعه محلی چیزی فراتر از اهدای پول است باید یک رابطه پایدار و طولانی مدت با شریکی باشد که ارزش های آنها با شما همخوانی داشته باشد. رویدادی را ترتیب دهید که به جای پرداخت هزینه ، مواد غذایی کنسرو شده و مواد غذایی محلی ارائه دهند اقلام غذایی را به یک برنامه میان وعده در یک مدرسه محلی اهدا کنید.

هنگامی که شما در ایجاد جامعه مشارکت می کنید ، مردم با تجارت شما همان رفتار را دارند. در عوض ، آنها به شما کمک می کنند مشاغلی بسازید که به یک قطعه اصلی در بافت محلی تبدیل شود.

 

در رویدادهای محلی شرکت کنید

نمایشگاه ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های محلی یک فرصت عالی برای نشان دادن نام تجاری شما در برابر مشتریان بالقوه است و در عین حال باعث تقویت آن برای افرادی می شود که از قبل شما را می شناسند. اگر محصولات با مارک خود را می فروشید ، آنها را در جریان رویدادها قرار دهید و داستان خود را به افرادی که ملاقات می کنید بگویید مردم عاشق امتحان چیزهای جدید بدون تعهد و قرار دادن چهره و داستان واقعی برای یک تجارت هستند.

 

درهای خود را باز کنید

اگرچه یک درب باز تأثیر روانشناختی در دعوت مردم به ورود دارد ، اما منظور ما فقط از لحاظ جسمی نیست! اگر فضای کافی دارید ، اجازه دهید یک باشگاه شعر در کافه شما شعر بخواند. ماهی یک بار با موسیقی زنده به فضای جامعه فروشگاه خود بیفزایید. با ارائه دیوار به عنوان فضای گالری و یا نمایش آثار نقاشی دیواری آنها در دیگر فضاهای اطراف مغازه ، از هنرمندان محلی حمایت کنید به افراد اجازه دهید برای رویدادهای محلی و فعالیتهای انجمن ، بروشور ارسال کنند.

کافی شاپ های محلی فرصتی برای خلاقیت ، دمدمی مزاجی و جالب بودن دارند.

 

یک برنامه وفاداری ایجاد کنید

هرکسی دوست دارد باحال باشد که به دوستان خود در مورد کافه جالب و جدیدی که بازدید کرده اند می گوید – پس چراتشویق نمی کنیم؟ چه کارت وفاداری یا تبلیغات « قهوه رایگان » ، یکی را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید برنامه های وفاداری مردم را تشویق می کنند که مدام برگردند و مشتریان هنگام بازگشت پاداش می گیرند.

 

مقداری چاشنی کار بدهید

مردم عاشق چسباندن برچسب ها به لپ تاپ های خود ، داشتن یک بطری آب و بطری مخصوص گرم نگه داشتن قهوه خود. فروش کالا یا بخشیدن آن به عنوان بخشی از استراتژی وفاداری مشتری می تواند به شما در کسب و کار جدید کمک کند - خصوصاً اگر در جنبه هوشمندانه و دمدمی مزاجی کار شده باشد.

اگر می خواهید میزان بازدهی خود را اندازه بگیرید ، هنگامی که شخصی قهوه سفارش می دهد تخفیف بدهید.

 

از کافه ها و فروشگاه های محلی دیگر پشتیبانی کنید

وقتی مردم به سمت کافه ها و کافی شاپ های مستقل حرکت می کنند ، به این دلیل است که آنها به کیفیت بهتر و تحریک فرهنگ قهوه در جامعه علاقه مند هستند. حمایت از موسسات دیگر نشان می دهد که شما در اقتصاد محلی سرمایه گذاری کرده اید و آنها را تشویق می کنید که همان کار را انجام دهند وقتی مردم شروع به جستجوی مارک ها و تجربیات محلی می کنند می بینند همه به ارتقا یافتگی هم کمک کردند و این کار نیز تاثیر بسیار عالی در ذهن مشتری به جای میگذارد.

 

افکار نهایی

کافی شاپ یکی موارد مهم  تعامل چهره به چهره است - در واقع ، تماس با انسان یکی از دلایل مهم حتی رفتن به کافه ها است. یک حساب کاربری خوب در اینستاگرام ممکن است افراد را به یاد کافه شما بیاندازد ، اما اگر می خواهید مشتری های شما دوباره برگردند باید در زندگی واقعی مشغول شوید. به یاد داشته باشید که شما بیش از چای ، قهوه و تنقلات که می فروشید شما همچنین یک تجربه را می فروشید و می خواهید تجربه ای را ارائه دهید که مردم می خواهند تکرار کنند.