اقدامات سرزندگی در شرایط کرونا ویروس

روش های ساده برای مراقبت از یکدیگر در طی ویروس کرونا ویروس

حقایق این ویروس را دریافت کنید ، از یکدیگر مراقبت کنید و ایمن بمانید.

ویروس کرونا ویروس جدید ، بسیاری از ما را مجذوب اخبار می کند ، نگران عزیزان هستیم و زندگی خود را برای مقابله با تغییراتی همه گیر در خانه ها ، مدارس و محل کارمان ، تنظیم می کنیم خیلی سخت است.

بسیاری از نابرابری های سیستمیک به عنوان واقعیت های بروز واکنش همه گیر آشکار شده است. مقابله با بحران برای برخی از افراد آسان تر از دیگران است گام های خوبی که در این مسیر طی شد این بود که همه افراد مراقب همدیگر بودند که دچار این ویروس نشوند این اولین گام خوب است و ما منتظر هستیم اقدامات حمایتی بیشتری ارائه شود.

در نظر داشته باشید که اگر مدارس و فضاهای نگهداری از کودکان برای مدت طولانی بسته شود ، بار والدین شاغل (به ویژه خانوارهای کم درآمد ، تک والدین یا تک درآمد) بدون شرایط کار انعطاف پذیر بسیار سنگین خواهد بود به ویژه افراد فاقد خانه مناسب آسیب پذیری بیشتری دارند.

همانطور که دام آن سالموند اشاره می کند ، بیماری همه گیر ویروس کرونا ارزش های ما را به عنوان یک جامعه آزمایش می کند :

آیا به دنبال یکدیگر خواهیم بود یا دیگران را برای منافع شخصی فدا خواهیم کرد؟ آیا منافع اقتصاد را در اولویت قرار خواهیم داد یا جامعه وسیع تر؟ آیا رهبران ما با چالش روبرو می شوند یا خیر؟

طی چند هفته گذشته ، همه اینها را دیده ایم - خرید وحشت و احتکار ، اما همچنین مراقبت و دلسوزی ، هم در خانه و هم در سراسردنیا ما شاهد مهر و محبت تمام عزیزان و بستگان خود بوده ایم.

خواهان هرگونه هزینه برای کمک به ساختن یک جامعه بهتر ، مبتنی بر مراقبت های بهداشتی بهتر ، استانداردهای اشتغال ، حمایت های اجتماعی و یک بسته محرک سبز - به طور خلاصه ، جامعه ای است که ما واقعاً از یکدیگر مراقبت می کنیم زمین داریم و یک اقتصاد و جامعه برای مقاومت بیشتر در ما ایجاد شده است  و تغییراتی را در شیوه زندگی ، کار و زندگی ایجاد می کند که نتایج مثبت زیست محیطی و بهداشتی را بهبود می بخشد.

ما به راه حل های سیستمی برای این نوع شکاف ها و مشکلات محافظتی نیاز داریم. در این میان ، ما می توانیم ارتباطات جامعه خود را مستحکم نگه داریم و به عزیزان خود  نشان دهیم عشق و شفقت نسبت به ترس قویتر است..

در اینجا یازده راهی وجود دارد که مردم در هنگام مراقبت از یکدیگر در خانواده ، در میان دوستان ، همکاران و همسایگان ایفا می کنند ، در مورد مراقبت از یکدیگر صحبت می کنند :

1. از خودتان مراقبت کنید تا از همه ما مراقبت کنید .

از تاکتیک های ساده فاصله ی اجتماعی مانند جایگزینی آغوش و مصافحه با گزینه های دیگر استفاده کنید

گزینه های دست دادن و بغل کردن در دنیای ویروس کرونا

گزینه های دست دادن و در آغوش گرفتن در دنیای ویروس کرونا

اگر همه ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش می کنیم ، می توانیم منحنی را مسطح کنیم.

 

2. از همسایگان مسن بازدید کنید

گرچه ضروری است ، اما انزوای اجتماعی می تواند برای آنها بدتر باشد.

ارسال پیامک ، تماس تلفنی ، ایمیل یا در صورت لزوم شخصاً (انجام اقدامات ایمنی مناسب) ، خصوصاً اگر تنها زندگی می کنند.

 3. در انزوای خود با مردم ارتباط برقرار کنید

برای روحیه دادن به آنها از گیف های خنده دار استفاده کنید با آن ها تماس بگیر با آنها گپ ویدیویی کنید. آنها را فراموش نکنید. اطمینان حاصل کنید که کمتر احساس تنهایی می کنند و از حمایت اجتماعی برخوردار هستند.

4. خیرخواهی

شخصی را در انزوا می شناسید یا اینکه چه کسی باید تعاملات عمومی خود را محدود کند؟ در حالی که اقدامات احتیاطی را برای ایمن نگه داشتن خود انجام می دهید ، خرید ، خوراکی ها یا سایر مواردی را که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند را برایشان تهیه کنید وقت و زحمت شما می تواند کمک بزرگی به شخصی که نیاز به حمایت دارد ، داشته باشد

 

5. مقابله با ترس نژادپرستانه و بیگانه ستیزی

بیماری ها می توانند هر کسی را فارغ از اصل و نژاد خود بیمار کنند. هنوز از آنجا که ویروس از چین منشا گرفته است یا خیر ، مردم چینی تبار با موجی از نژادپرستی روبرو شده اند. با آموزش افراد و اصلاح نظرات یا رفتارهای نژادپرستانه هنگام شنیدن یا دیدن آنها ، جلوی ترس و سو استفاده را بگیرید.

 

6. مبارزه با اطلاعات نادرست بصورت آنلاین

متأسفانه ، اگر غیرمنتظره نباشد ، اطلاعات نادرست در مورد کرونا ویروس به صورت آنلاین پخش می شود. اگر آن را مشاهده کردید ، آن را به سیستم عامل خود گزارش دهید و به کسی که آن را ارسال یا به اشتراک می گذارد اطلاع دهید (به عنوان مثال ، از طریق پیام خصوصی یا اظهارنظر درباره پست). اطلاعات خود را از منابع معتبری مانند سازمان بهداشت جهانی ، وزارت بهداشت دریافت کنید.

7. یک ایده بنیادی: تخفیف پرداخت اجاره بهای افراد منزوی بدون مرخصی استحقاقی با حقوق؟

اگر صاحبخانه هستید و درآمد اضافی دارید ، می توانید (همانطور که برخی صاحبخانه ها گزارش می کنند) پرداخت اجاره بهای منجمد را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که هیچ تخلیه ای برای مستاجرانی که از نظر مالی به دلیل همه گیر شدن مشکل دارند اتفاق نمی افتد. شما چی فکر میکنید؟

 

8. جمع آوری کمک مالی برای افرادی که از نظر قرنطینه تحت تأثیر مالی قرار گرفته اند

سیستم عامل های جمع آوری کمک مالی می توانند به شما در سازماندهی کمک کنند ، اما تبلیغات دهان به دهان ، ایمیل و متن همچنین روش های درست و واقعی برای انجام جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از فردی است که تحت تأثیر مواردی مانند از دست دادن کار ، پرداخت هزینه مراقبت از کودکان به دلیل تعطیلی مدارس یا هزینه های اضافی پزشکی.

 

9. فاصله دهی اجتماعی را با گپ ویدیویی سرگرم كنید

فاصله اجتماعی به این معنا نیست که ما نمی توانیم با عزیزان خود نزدیک باشیم خلاق باشید. با استفاده از ابزارهای روزمره مانند اسکایپ ،یک چت ویدیویی داشته باشید تا دور هم جمع شوید و تولدها یا مناسبت های دیگر را جشن بگیرید. یا تماشای نمایش تلویزیونی یا فیلم مورد علاقه خود را هنگام گفتگو از طریق متن یا ویدیو با هم هماهنگ کنید.

 

10. اخبار و اقدامات مهربانانه مثبت را با انجمن خود به اشتراک بگذارید

نمونه های بسیاری وجود دارد که مردم به یکدیگر کمک می کنند آنها را به اشتراک بگذارید در مورد آن صحبت کنید با هم می توانیم از گرفتار شدن در مارپیچ ناامیدی خبرهای بد جلوگیری کنیم. در مورد چگونگی ایجاد تغییر در این مورد صحبت کنید.

 

11. به یاد داشته باشید ، دستان خود را بشویید ، دستان خود را بشویید ، دستان خود را بشویید. این مورد از شما و همه اطرافیان شما محافظت می کند. فقط 20 ثانیه طول می کشد.