با استفاده از منوهای دیجیتال هوشمند رویه  سود خود را شروع کنید

به سادگی نمی توان استدلال کرد که فناوری چهره کسب و کار رستوران را تغییر می دهد. از ماشین ظرفشویی در آشپزخانه گرفته تا سیستم تا عوامل فناوری جای خود را به دست گرفته است ! منوی رستوران نیز تغییر شکل داده است. منوهای سنتی نسخه چاپی اکنون به سرعت با منوی دیجیتالی جایگزین می شوند.

منوی رستوران دیجیتال دسترسی گسترده تری به مشتریان می دهد و به راحتی می توان آن را سفارشی کرد ، همچنین خدمات کارآمد به مشتریان را ایجاد و کارآمد می کند. منوهای دیجیتال نه تنها به یک دلیل بلکه به دلیل مزایای زیاد بر منوی سنتی غلبه دارند!

رستوران ها با استفاده از منوهای دیجیتال هوشمند سود خود را شروع می کنند و این مقاله نحوه کار شما را بیان می کند :

منوهای دیجیتال رستوران برای تجارت رستوران شما بسیار مهم است. یاد بگیرید چرا !؟

روند جهانی جایگزینی منوی سنتی در هند در حال جابجایی است. اکنون رستوران های بیشتری از مزایای منوهای هوشمند رستوران بهره می برند. آنها قابل تنظیم هستند و همچنین در خصوص افزایش قیمت در قسمت ویرایش تصحیح می شوند.

منوی نمایش دیجیتال - مشتریان می توانند صفحه نمایش منو را مشاهده کرده و سفارش را به صندوقدار یا سرور ارسال کنند.

QR Code - مشتریان می توانند با اسکن کد QR منوی دیجیتال را در تلفن های همراه خود باز کرده و سفارشات را مستقیماً سفارشات را انجام دهند.

منوی رستوران هوشمند نه تنها چشم نواز است بلکه به شما نسبت به رقبا نیز برتری می بخشد.

 

این همش نیست ! در اینجا لیستی از مزایای منوهای دیجیتال هوشمند برای تجارت رستوران و فروش آن آورده شده است :

1. مقرون به صرفه

منوهای دیجیتال بر خلاف منوی سنتی ، هر زمان موارد جدیدی به فهرست اضافه می شوند ، نیازی به طراحی ، چاپ و چاپ مجدد منوها را ندارند.

یک منوی رستوران دیجیتال به راحتی قابل ویرایش است و تغییرات را می توان در زمان واقعی انجام داد. هر زمان تصمیم می گیرید کوچکترین تغییری در منو ایجاد کنید که به شما در پس انداز پول کمک می کند ، نیازی به چاپ منوی جدید را از بین می برد.

این امکان را به شما می دهد که با منوی خود پویا باشید و آن را متناسب با خواسته های مشتری خود تغییر دهید ، این یک مزیت اضافی است.

 

2.  آنها در افزایش قیمت کمک می کنند

منوهای دیجیتال به شما کمک می کنند تا سودآورترین مورد منو را بدون هزینه فشارآور افزایش دهید، افزودن تصویری با کیفیت از معامله می تواند مشتریان را به خرید آن ماده غذایی جلب کند.

منوی دیجیتال تجربه تعاملی را به مشتریان ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، مشتریان یک تصویر خوش طعم از سیب زمینی سرخ کرده به همراه عناوین ترکیبی جذاب تر پیدا می کنند. به جای اینکه سرور از آنها بخواهد در هنگام سفارش گیری ، سیب زمینی سرخ شده را به همراه برگر اضافه کنند ، می توانید در هنگام سفارش مشتری ، یک عکس خوش طعم از سیب زمینی سرخ شده به همراه برگر نمایش دهید.

مشتریان ترجیح می دهند به جای اینکه شخصی به آنها بگوید چه چیزی را بخرند ، هنگام ثبت سفارش ، انتخاب خود را انجام دهند.

 

3. مغالطه های دستی را کاهش دهید

داشتن یک منوی دیجیتالی به مشتریان این امکان را می دهد تا سفارشات خود را ثبت کنند. از آنجا که مشتریان سفارشات خود را انجام می دهند ، احتمال خطاهای دستی هنگام سفارشات بسیار ناچیز است و حتی در صورت خطا گزینه ای وجود دارد که میتوان خطا را به سرعت تصحیح کرد.

 

4. تجربه مشتری را افزایش دهید

منوی رستوران دیجیتال با دادن جلوه بصری به مشتری ، تجربه مشتری را افزایش می دهد ، همچنین به شما امکان می دهد حتی در ساعات اوج مصرف نیز سفارش خود را سریعتر انجام دهند.

راحتی منوهای دیجیتال باعث می شود تجربه کلی غذا خوردن مشتریان بالا برود.

منوهای دیجیتال با سرعت بخشیدن به فرایند سفارش ، کارایی را ارتقا می دهند. همچنین با فیلم های تعاملی در منوی نمایش پخش می شود و تجربه مشتری را حتی بیشتر کنید. این نیز یک روش عالی برای سرگرمی مشتریان در انتظار صندلی است.

از منوی دیجیتال رستوران می توان با توجه به خواسته های خود ، مواد غذایی را به مشتریان پیشنهاد داد یا آنها را به سمت غذاهای معروف هفته در نظر گرفت. این به شما کمک می کند یک تجربه شخصی را به مشتریان خود ارائه دهید و آنها مطمئناً آن را دوست دارند. اگر خدمات شما بتواند مشتری ها را از پای خود در آورد ، آنها مرتباً برمی گردند و منوهای دیجیتال به شما این اطمینان را می دهند.

همچنین داشتن منوی دیجیتال در رستوران به شما امکان می دهد حتی در ساعات اوج مصرف نیز برای کارکنان کمتری برنامه ریزی کنید. با این کار در هزینه اضافی صرفه جویی می کنید.

 

5. موارد دسته بندی شده منو

این منو با عنوان منوی صبحانه ، ناهار و شام جداگانه ، می دانید که تغییر مداوم کاغذ روی هر میز چقدر خسته کننده است.

داشتن یک منوی دیجیتال به شما کمک می کند تا با آن دست و پنجه نرم کنید و منعطف شوید  و فقط می توانید منو را در طول روز تغییر دهید.

 

6. سفارش بدون تماس را تضمین می کند

یک منوی دیجیتال به مشتریان شما این امکان را می دهد تا بدون لمس دفترچه  منو ، منو را مشاهده کرده و سفارش دهند. مشتریان      می توانند بدون نیاز به بارگیری برنامه ،  فقط با قرار دادن دوربین تلفن همراه بر روی بارکد وارد منو شوید.QR بارکد را اسکن

از هرگونه سردرگمی جلوگیری می کند ، به منوی شما محدود می شود و به مشتریان اجازه می دهد تا تصمیمات صحیحی بگیرند که باعث رضایت آنها شود و آنها را بازگرداند.