برنامه خاص رمزگذاری برای اندروید

سیگنال ویژگی پرداخت ها را اضافه می کند با رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی

10 تا از بهترین برنامه رمزنگاری برای اندروید

هیچ نوع محبوبیتی را که ارزهای رمزنگاری شده از بدو تاسیس به دست آورده اند ، نمی توان انکار کرد شما ممکن است یکی از افرادی باشید که می خواهند از این قطار مالی استفاده کنند ، اما به کمی راهنمایی نیاز دارید.

خوشبختانه ، برنامه های متعددی می توانند به طور چشمگیری برای کمک به شما در سفر رمزنگاری شده مورد استفاده قرار گیرند. در اینجا 10 تا از بهترین جایگزین برای کسانی که از سیستم عامل استفاده می کنند آورده شده است.

این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند چشم انداز بازار رمزنگاری را به طور جامع کنترل کنند. این روند به لطف ادغام با بیش از 10 مبادله به خوبی کار می کند. کاملاً امن است و یک انجمن فعال در پشت آن وجود دارد. اما توجه داشته باشید که برای معامله گران متخصص بهترین گزینه هستند.

 

ضریب هوشی قیمت بیت کوین

برای کسانی که علاقه خاصی به بیت کوین دارند ، این برنامه مناسب شماست. این برنامه به طور گسترده ای نوسانات بیت کوین را زیر نظر دارد و همچنین از بیش از 150 نوع ارز دیگر پشتیبانی می کند اگر می خواهید به روزرسانی های مداوم رخ دهد ، این پلت فرم برای شما است.

 

رمزنگار

این برنامه دارای ویژگی هایی برای کسانی است که می خواهند معاملات جدی را انجام دهند. شما می توانید بیش از 500 نوع مختلف آلت کوین را به صورت یکپارچه تبدیل کنید و همچنین می توانید ارزش تمام سکه های موجود در مجموعه خود را پیگیری کنید.

 

نمونه کارها

در حالی که این برنامه یکی از برنامه هایی است که امکان ردیابی بیش از 800 ارز را دارد ، از پیچیدگی فوق العاده ای نیز در هسته خود برخوردار است. بنابراین ، بهترین گزینه برای کسانی است که از قبل اطلاعات گسترده ای در مورد دنیای سرمایه گذاری دارند.

 

پایگاه سکه

به احتمال زیاد به دلیل قابلیت اطمینان و محبوبیت ، قبلاً در مورد آن شنیده اید. در حالی که فقط مربوط به بیت کوین است ، به طور بالقوه هیچ برنامه اندرویدی بهتری برای حرکت ارز وجود ندارد. در صورت گم شدن یا سرقت دستگاه شما می توانید از راه دور برنامه را غیرفعال کنید.

 

بیت کوین تیکر

برخی افراد ترجیح می دهند بدون نیاز به باز کردن برنامه ، بتوانند نرخ ارز را در دستگاه های اندروید خود مشاهده و پیگیری کنند

 :Bitcoin Ticker

برای آن افراد ساخته شده است و ویجت صفحه اصلی را برای انجام این کار با تأثیر قابل توجهی ارائه می دهد.

 

بررسی کننده بیت کوین

برخلاف سایر برنامه های ذکر شده ، که برای متخصصان دنیای معاملات مناسب است  برای مبتدیان :

Bitcoin Checker

 در نظر گرفته شده است. علاوه بر نظارت ، برنامه دارای منابعی است که به شما کمک می کند در مورد دنیای ارزهای رمزنگاری شده اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

کیف پول بیت کوین

این برنامه به دلیل طراحی کاربر پسند محبوبیت فوق العاده ای کسب کرده است. در حالی که پشتیبانی بیت کوین آن به اندازه کافی گسترده است و ترازنامه را شامل می شود ، نرخ و سایر داده ها را برای بیش از ویژگی دیگر ارائه می دهد. امنیت نیز بخش بزرگی از طراحی برنامه است.

 

نقشه بیت

بیشتر معاملات بیت کوین بصورت آنلاین بین افراد خصوصی انجام می شود برای کسانی است که علاقه مند هستند بدانند کدام فروشگاه های نزدیک آنها بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت قبول می کنند. می توانید آن را به عنوان شناسه در نظر بگیرید.

 

کیف پول

Coins.ph :

اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید ، باید از سطح ابتدایی آشنایی با معاملات ارزهای رمزنگاری شده برخوردار باشید. این گونه عملیات شامل بررسی موجودی ، انتقال وجوه و غیره است. توجه داشته باشید که می توانید از آن برای خرید کارت هدیه یا مکان یابی بانک ها و خرده فروشان نیز استفاده کنید.

 

نکات پایانی

توجه داشته باشید که پلتفرم های تحت وب مانند نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای نیازهای رمزنگاری خود استفاده کنید.

تنها پیشنهادات تجاری منحصر به فرد در این پلت فرم وجود دارد. علاوه بر این ، بسیاری از مردم قبلاً ثروت زیادی از آن به دست آورده اند. علاوه بر این ، مجموعه ای از منابع آموزنده وجود دارد که به شما کمک می کند اطلاعاتی را که برای تجارت خود ضروری می دانید جمع آوری کنید.