بزرگترین اسرار رستوران های فست فود که از دید پنهان می ماند

صادق باشید: واقعاً چقدر در مورد مغازه هایی که از آنها فست فود خریداری می کنید فکر می کنید؟ آیا تا به حال در مورد تمیزی فست فود محلی خود ، در مورد اینکه چه کسی همه آن میوه ها و سبزیجات را می چیند (و چقدر حقوق می گیرند) یا اینکه پس از بیرون ریختن زباله های شما چه اتفاقی می افتد ، فکر کرده اید؟

آیا واقعاً به آنچه فکر می کنید می گیرید ، می رسید؟ آیا سودهایی که از شما متحمل می شوند به خوبی استفاده می شود؟ وقتی تصمیم می گیرید و خرید می کنید زیرا فکر می کنید کار صحیح و مسئولیت پذیری را انجام می دهید ... آیا می خواهید بدانید که آیا این برش خیلی روشن نیست؟

فست فود مانند هر تجارت بزرگ دیگر دارای یکسری ضعف در عملکرد می باشد . مطمئناً ، هیچ کس کامل نیست و موفقیت اغلب بهای خوبی دارد ، اما با توجه به اینکه مشتری پرداخت کننده آن است ، باید بدانید که از چه چیزی حمایت می کنید و اسرار غذاهای فست فود را در حفظ امنیت پشت درهای بسته سازماندهی کنید.

اکثر فنجان های قهوه فست فود بازیافت نمی شوند

گاهی اوقات ، برای گذراندن بقیه روز فقط به یک فنجان قهوه داغ احتیاج دارید و ممکن است زیاد فکر نکنید که در چه نوع فنجانی قهوه صرف می شود اما نکته اینجاست - در سال 2018 ، بی بی سی تخمین زد که 99.75 درصد از آن فنجان های قهوه بازیافت نمی شوند.

آمار حیرت انگیز: استارباکس به تنهایی 3.85 میلیارد لیوان کاغذی را فقط در سال 2017 پشت سر گذاشته است. مقدار زیادی زباله و حتی اگر برخی زنجیره ها اقدام به ظاهر مسئولانه ای برای جایگزینی پلاستیک آنها انجام داده باشند ولی در یکسری موارد کاری از پیش نمی برد  نی ها ، آنها هنوز هم یک تن زباله را به صورت فنجان غیر قابل بازیافت تشکیل می دهند. (یک واقعیت جالب دیگر : آن نی های کاغذی؟ معلوم شد ، بی بی سی می گوید ، آنها هم قابل بازیافت نیستند - خیلی ضخیم هستند.)

به فکر طبیعت نیز باشیم.

به نظر می رسد تهیه یک لیوان کاغذی که علاوه بر تغییر طعم و مزه ، فقط یک نوشیدنی گرم را هندل می کند ، کاری دشوار است بلکه به اندازه کافی مقرون به صرفه نیست که بتواند به مقدار زیاد تولید شود. اما در مورد آن فنجان هایی که نماد بازیافت روی خود دارند چطور؟ درست است که آنها از نظر فنی قابل بازیافت هستند ، اما اکثر امکانات توانایی جدا کردن کاغذ از پوشش پلاستیکی را ندارند و این بدان معناست که بیشتر آنها در محل دفن زباله قرار می گیرند ، دقیقاً همان چیزی که ما نمی خواهیم.

نان ساندویچی آن طور که فکر می کنید تازه نیست

گاهی اوقات ، شما فقط احساس نمی کنید یک برگر که برای مدت زمان نامعلومی در زیر شعله حرارت دیده است بنظر مونده و کهنه و غیر قابل خوردن به نظر می رسد و حتی در مورد نان که به آن تازه ای که فکر می کنید نیست.

کمی بیشتر حفاری کنید و داستانهای نگران کننده ای را که کارمندان گفته اند پیدا خواهید کرد. آنها می گویند این کاپ کیک ها و کیک قهوه منجمد می شوند و در فروشگاه ذوب می شوند ... به همراه تقریبا تمام آن شیرینی های ظاهری خوشمزه در پیشخوان شیرینی فروشی بسیاری از مواد روکش سالاد و ساندویچ نیز به صورت منجمد عرضه می شوند اگرچه کارمندان استرس این نوع کار را هم دارند.

برخی دیگر از کارمندان می گویند که در دستگاه های توزیع کننده چای سبز و لیموناد محصولی وجود دارد که نشان داده شده است آنها معمولاً به اندازه بعضی از دستگاه های دیگر تمیز نمی شوند. همه اینها جای فکر دارد.

اگر به فکر سلامت خود هستید به دنبال یک جای معتبر و تمیز باشید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

بعضی اوقات آنچه می بینید خیلی کمتر از چیزی است که می توانید بدست آورید:

منوهای رستوران دقیقاً یک راز هستند ، اما محتوای آنها می تواند پنهان باشد. فراتر از فهرست سنتی است فوایدی دارد حتی اگر این امر به معنای سفارش یک وعده غذایی سفارشی در رستورانی باشد که یک غذای مورد علاقه همیشگی را دارید.

در مورد منوی "اسرار مخفی" رستوران این نکته شفاف است - که لیستی از سفارشات محبوب دارای فهرست بندی  می باشد دسته بندی فهرست ها که باعث می شود مواردی برای مشتریان شفاف شود ، شاید برایتان سوال شده باشد اسرار مخفی منو به چه منظور است؟  در یک کلمه منو دیجیتال در عصر تکنولوژی و پیشرفت فناوری تجارت خود را همواره به روز کنید و از رقبا پیشی بگیرید.

برای یافتن تجربه های کاربردی به سایت منو دیجیتال رجوع بفرمایید:

https://menudigital.ir/