بهبود خدمات آنلاین مشتری و افزایش فروش

خدمات عالی مشتری همان چیزی است که یک شرکت متوسط را از بهترین شرکت در هر زمینه (اما به ویژه تجارت دیجیتال) جدا می کند. در اینجا 7 نکته برای بهبود خدمات آنلاین مشتری ارائه شده است.

وقتی می خواهید مشتری های خود را راضی نگه دارید ، باید بتوانید بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید. برای هر تعامل خوب مشتری ، آنها به 3 نفر خواهند گفت ، اما برای یک تعامل منفی ، اغلب بین  7 نفر یا بیشتر دهان به دهان پخش می شود. این واقعیت به تنهایی نشان دهنده اهمیت خدمات به مشتری است. این واقعیت را اضافه کنید که 63٪ از مردم قبل از خرید نظرات آنلاین را می خوانند ، واضح است که اگر فردا می خواهید مشتری ها را پیدا کنید ، خرده فروشان باید مشتریان امروز را راضی نگه دارند. تنها چیزی که اکنون نیاز دارید این است که بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

اگر میخواهید که با تکنولوژی پیشرفت کنید و سطح خود را ارتقا یافته کنید در مشاغلی هم چون رستوران ، فست فود ، کافه رستوران و هم چنین خدمات آبمیوه بستنی به مشتریان برای اینکه زندگی را برای مشتریان خود آسان کنید با استفاده از منوی دیجیتال که توضیحات مفصلی در وبلاگ ما گذاشته شده است از طریق نشانی سایت می توانید ما را دنبال کنید.https://menudigital.ir/

 

مزایای بهترین خدمات به مشتریان

خدمات مشتری دارای 3 مزیت اصلی است که هر کسب و کاری می تواند با آنها انجام دهد.

به شما این امکان را می دهد حتی پس از اینکه از پول پرداخت شود با کمک به آنها نشان دهید که از آنها مراقبت می کنید

خدمات به مشتری به عنوان ابزاری عالی برای بازاریابی عمل خواهد کرد زیرا مشتریان راضی به گفتن دوستان و خانواده خود و همچنین بررسی مثبت آنلاین دریغ نمی کنند.

اتخاذ یک رویکرد فعال ، درصد بیشتری از مشتریان شما را به خریداران دائمی تبدیل می کند.

 

 

چگونه استانداردهای خدمات مشتری خود را بهبود ببخشیم

بهبود خدمات مشتری می تواند دشوار به نظر برسد ، اما آن را در 7 مرحله ساده زیر تقسیم کرده ایم و در کمترین زمان پاداش خود را می گیرید. در اینجا 7 راهی وجود دارد که می توانید خدمات آنلاین مشتری خود را بهبود ببخشید:

 

1. با استفاده از تحلیل بازخورد به حرف مشتریان خود گوش دهید

پرسیدن از مشتریان در مورد آنچه فکر می کنند و در نظر گرفتن آنچه که آنها برای گفتن دارند نقش اساسی در موفقیت شما خواهد بود. نادیده گرفتن مشتریان و فکر کردن به اینکه شما بهتر می دانید راهی تضمین شده چیست برای افزایش تدریجی مشتری کارآمد نخواهد بود.  

به منظور درک بهتر ماهیت بازخورد مشتریان خود و استخراج اطلاعات ارزشمند از آنها ابتدا باید داده های خود را جمع آوری کنید. ثانیا ، شما باید آن را در دسته ها براساس نوع و موضوع بازخورد جدا کنید.

برای مثال: بیایید تصور کنیم که پیام زیر را از مشتری خود دریافت کرده اید:

 

محصول شما بسیار عالی است سپاسگزارم من به لطف این ویژگی منحصر به فرد شما سلام به همگی تنها چیزی که احساس می کنم بسیار سود بردم از ارسال پیام به افراد دیگر دریغ نمیکنم . دوباره از شما تشکر می کنم و به کار خوبتان ادامه دهید.

 

بنابراین چگونه این پیام را دسته بندی کنیم؟

نوع بازخورد - درخواست ویژگی

موضوع بازخورد - پیام رسانی داخلی

هنگامی که همه بازخورد مشتریان خود را جمع آوری کردید آنها را در این دسته بندی ها قرار دادید ، در نهایت با درک بهتر و عمیق تری از تجربه مشتریان در مورد محصول یا خدمات خود مواجه خواهید شد. شما می دانید که برای بهبود خدمات مشتری باید در چه مواردی تمرکز کنید.

پشتیبانی آنلاین چت زنده را به هر مشتری ارائه دهید

اگر می خواهید مرورگرها را به خریدار تبدیل کنید ، باید پاسخگوی برخی افراد باشید هیچ کس دوست ندارد به یک فروشگاه فیزیکی برود و نادیده گرفته شود ، و دنیای خرید آنلاین نیز همین طور است.

داشتن یک مجموعه پاسخ استاندارد که به خوبی تمرین شده باشد ، و یک تیم باتجربه که می تواند روی پروژه های کاری فکر کنند همیشه راهی است که باید دنبال کنید.

 

2. با استفاده از رسانه های اجتماعی به کار خود ادامه دهید

اگر می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، پس باید خود را نزدیک کنید. رسانه های اجتماعی یک روش عالی برای انجام این کار است ، اما شما باید تعادل خود را درست انجام دهید تا افراد را محاصره نکنید ، که هر 5 دقیقه به آنها چیزی بفروشید.

 

3. پوشش هرگونه شکاف در پشتیبانی

دادن اطلاعات لازم به مشتریان برای حل مشکلات ، روشن کردن مشکلات و در نهایت تصمیم گیری در مورد خرید الکترونیکی ا به شما امکان می دهد با یک کلیک یک راه حل بسیار مقیاس پذیر و کاربرپسند را به کار گیرید.

 

رسیدگی به شکایات با یک سیستم 4.

سیستم های CRM همه کارها این است که با متمرکز کردن تعاملات شما با مشتریان ، زندگی را برای آنها آسان کنید. اجازه می دهد تا شرکت به عنوان یک کل به موضوعات اصلی بپردازد ، نه اینکه آنها را بر روی یک گروه کوچک از افراد به طور موقت قرار دهد.

CRM ابزاری مهم برای هر مشاغل مشتری مداری است زیرا به کل تیم اجازه می دهد ببیند چه خبر است. غالباً می توانید دریابید شخصی که با یک پرونده سر و کار دارد توسط شخصی از یک بخش دیگر که فقط دو هفته قبل به خوبی با یک پرونده مشابه برخورد کرده است ، کمک خواهد شد. آسان ساختن تبادل نظر و اطلاعات بین اعضای تیم راهی عالی برای بهبود ارتباطات با مشتریان است.

 

5. موارد با ارزش پیشنهاد دهید

پاداش دادن به وفاداری یکی از جنبه های کم مصرف خدمات مشتری است. همانطور که می خواهید شرایطی را که نیاز به بهبود دارند اصلاح کنید ، باید روابطی را که به خوبی پیشرفت می کنند بهبود بخشید.

ارائه فرصتی برای برنده شدن تکمیل نظرسنجی رضایت مشتری یکی از راه هایی است که می توانید در این مورد پیش بروید. و همچنین می خواهید باسابقه ترین مشتری های خود را در نظر بگیرید. تخفیف انحصاری و تحویل رایگان به آنها پیشنهاد دهید.

اثبات اجتماعی بهترین راه برای نشان دادن اصالت در تجارت دیجیتال است.

از جمله بررسی و بازخورد درخشان در موقعیت برجسته سایت شما بهترین راه برای نشان دادن کیفیت پیشنهادی شما به مشتریان احتمالی است. این کار به آنها اطمینان می دهد که به خدمات شما اطمینان می کنند و انگیزه ای را فراهم می کند که بخش بیشتری از آنها را از مرورگرها به خریداران تبدیل می کند.

 

در اینجا چند روش معمول برای دستیابی به تجربه مشتری معتبر تجارت الکترونیکی آورده شده است:

در مورد قیمت گذاری و اینکه چرا خدمات / محصول شما به همان اندازه که هزینه می کنید شفاف باشد.

در مورد تجارب مشتریان خود شفاف باشید.

ایجاد محتوایی که نمایانگر رسالت شما باشد.

ایجاد محتوایی که انتخاب خدمات شما نسبت به رقبا را خوشایند کند.

 

اما چگونه می توان اصالت را از طریق خدمات مشتری اعمال کرد؟

اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی ارائه شده شما با تصویر برند شما همگام است.

از کلیشه های خدمات مشتری استفاده نکنید.

شفاف و صادق باشید.

از مقررات و قوانین عقب نمانید.

 

6. خدمات مشتری

آخرین کاری که باید انجام دهید در هنگام بهبود خدمات مشتری آنلاین ، آشنا شدن با این اشتباهات رایج است:

بازخورد منفی را نادیده بگیرید و فقط روی نکات مثبت تمرکز کنید زیرا آنها کاری می کنند که شما انجام می دهید.

تبدیل شدن به حالت دفاعی و فکر کردن اینکه شما به هر حال وقتی مشتری به شما چیزهایی می گوید که مغایر با تفکر فعلی شما باشد ، نیازی به آن ندارید.

 

7. افکار نهایی

اکنون که چگونگی ارتقا سطح خدمات مشتری خود را خواندید ، باید یکی یکی از نقاط فوق را شروع کنید. سعی نکنید همه چیز را یک باره تغییر دهید زیرا این کار فقط باعث سردرگمی همه چیز می شود. به طور سیستماتیک کار کنید و همیشه از خود بپرسید که آیا تغییراتی که ایجاد می کنید به نفع مشتریان شما است؟