بهترین بیسکویت سازگار در مورد صرف قهوه

 

هنگامی که شما در حال نوشیدن یک قهوه هستید ، باید بدانید که کدام یک از بهترین بیسکویت ها در فروشگاه ها هستند یا شاید دستورالعمل ها را خودتان امتحان کنید.

یک بیسکویت خوب یکی از کم لطفی های زندگی ، غذایی است که سخت می توان آن را شکست ، اما یافتن بیسکویت می تواند کمی چالش برانگیز باشد. و نه ، لازم نیست که حتما آنها را با یک قهوه نوش جان کنید ، این فقط پیش فرض ماست زیرا من و دوستانم از صرف این قهوه در کنار بیسکویت هم سازگار با قهوه لذت می بریم و آن را دوست داریم و همینطوردر کنار نوشیدن چای نیز استقبال می شود.

اکنون کدام بیسکویت را می توانید خریداری کنید؟

با توجه به استفاده از کره و شکلات ، بیسکویت های گیاهی کالای ارزشمندی هستند ، اما چند مورد وجود دارد که جزو بیسکویت های سالم تلقی می شود و هم چنین می توانید در مورد علاقه مندی خود مورد خاصی را میل بفرمایید از جمله :

کلوچه موسلی پر از زردآلو مفید ، قره قات ، نارگیل و جو دوسر آلی است و سپس با افزودن کدو تنبل که جایگزین تخم مرغ ها می شود و باعث افزایش فیبر و آنتی اکسیدان ها و ویتامین های گیاهی ، تقویت می شود.

 

کلوچه های نارنجی هل

اینها یک مورد اصلی سالم مدنظر اینکه همیشه در در ظرفی روی میز آشپزشخانه باید باشد چون کاملا سالم و از طرف دیگر خوشمزگی آن غیر قابل انکار می باشد ، در عوض به گونه ای طراحی شده اند که گز کوچک جو دو سر است چون شیرینی دارد باعث گرفتن ته دل در میان وعده بعد ازظهر یا بعد از شام می شود. مخلوطی از پرتقال ، لیمو ، هل و دارچین آنها را به زیبایی طعم دار می کند ، در حالی که عسل و کشمش شیرینی کاملی به آن می افزایند.

 

کوکی های گندم شکلاتی

 من عاشق ترکیب شکلات و گندم سیاه ، مغزدار ، شیرین و کمی شور هستم.

لذت خالص و واقعی در انتظار کسانی است که این کلوچه های شکلاتی ، آلبالو و گیلاس چاودار را درست می کنند.

اگر نمی خواهید همه کوکی ها را یک باره بپزید ، خمیر رول شده را منجمد کنید تا آماده استفاده شود. هنگام پخت تهیه خمیر یخ زده کمی بیشتر طول می کشد این دستور را یک روز جلوتر شروع کنید.

 

کوکی های تراشه

این مورد ممکن است سالم ترین بیسکویت در تمام دوران باشد با فندق پر شده اند ، فاقد شکر و حاوی پروتئین و فیبر هستند ، اما هنوز هم طعم عالی دارند.

این بیسکویت های سالم با رایحه جوز هندی ، پوست لیمو و مویز ، کاملاً مناسب برای بازدیدکنندگان کافی شاپ شما به طور غیر منتظره در آخر هفته طولانی هستند.

 

بیسکویت پولنتای لیمو

بیسکویت ترد ، معطر و لیمویی - مراقب باشید ، نمی توانید در برابر خوردن آنها مقاومت کنید.

تقریباً اینجاست ، به این معنی که زمان آن رسیده است که بیسکویت سریع و آسان مورد علاقه خود را درست کنیم. این دستور العمل بسیار نزدیک به نسخه سنتی است که همه ما می شناسیم و دوستش داریم ، اما با مقادیر کمی بیشتر نارگیل ، شربت و کره ، نتیجه نهایی بیشتر لذت بخش خواهد بود.

برای کسب تجربه جدید در مورد قهوه مورد نظر خود به سایت منو دیجیتال در قسمت وبلاگ مرجعه فرمایید :

https://menudigital.ir/