بهترین راه حل های منوی دیجیتال برای هوشمندسازی کسب وکار شما

 

غالبا یک رستوران یا هر مکان غذاخوری دیگر به دلیل طعم و کیفیت غذایی که ارائه می دهند ، از آنها یاد می شود. چیزی که ما همیشه از آن غافل می شویم اینست دلیلی که ممکن است شخص در وهله اول به رستوران شما برود نوع منویی است که شما ارائه می دهید ، منو به عنوان اولین نقطه تماس با مشتری ، باید تأثیرگذار باشد. در یک رستوران ، مشتریان "منو" را نمی خوانند بلکه سریع اسکن کردن منو را ترجیح می دهند.

در حالی که سنت منوهای کاغذی را دنبال کنید وقت ، پول و منابع زیادی را صرف آن می کنید  تا یک طراحی جذاب و تأثیرگذار بر مشتری داشته باشید باز هم ، اگر مشتری ترجیح می دهد برای تصمیم گیری در مورد سفارش خود با کارمندان صحبت کند و تصمیم بگیرد تا اینکه سفارش خود را بصورت آنی  بدهد در این صورت دچار اتلاف وقت خواهید شد بنابراین رستوران باید هرچه زودتر منو را بهبود بخشد.

 

چالش های فعلی

جلب توجه مشتری دشوار است طبق نظرسنجی اخیر ، 86٪ از مشتریان به دلیل کمبود اطلاعات موجود در فهرست کاغذی ، گیج می شوند که در داخل رستوران چه چیزی را سفارش دهند، برای به روزرسانی سرعت کند است امکان به روزرسانی فوری با جدیدترین پیشنهادات یا موارددیگر غیر قابل دسترس می باشد.

کاغذ خراب یا کثیف می شود رستوران نمی تواند منوی کاغذ را کاملاً دور از لکه های آب یا روغن حفظ کند. بسیاری از مشتریان به دلیل رعایت نکات بهداشتی ترجیح می دهند بدون لمس کردن منو کاغذی موارد دلخواه خود را سفارش دهند.

 

هزینه و وقت گیری

به طور متوسط رستوران در سال 3 بار منو چاپ می کند که منجر به هزینه چاپ بالا می شود. علاوه بر این برای طراحی ، تصویب و چاپ منو زمان لازم است. هزینه های منو به جای سرمایه گذاری تبدیل به بدهی می شود.

 

چرا از منوی دیجیتال تعاملی پیشرفته در رستوران استفاده می کنید؟

یک انقلاب فناوری برای رستوران ها در راه است. رزرو آنلاین ، برنامه های موبایل برای سفارش دادن و پرداخت یا ارائه بازخورد با چند ضربه روی تلفن همراه  ، یک راه حل فناوری برای هر نیاز مشتری و رستوران می باشد با این حال ، سرویس کامل رستوران به تدریج فضای آن بازتر می شوند تا این راه حل ها را امتحان کنند و انتخاب بیشتری به مشتریان خود ارائه دهند.

با ظهور منوهای دیجیتال مبتنی بر تبلت ، رستوران ها اکنون در مورد تجربه ناهار خوری سنتی که ارائه می دهند ، تجدید نظر می کنند. اما رستوران ها با استفاده از منوهای دیجیتال چه فوایدی دارند؟

اولین برداشت عالی برای جلب توجه مشتری

از آنجا که منوی دیجیتال از تصاویر و فیلم های مرتبط استفاده می کند تصمیم گیری سریع مشتری با اطمینان در مورد سفارش اطلاعات بصری منجر به افزایش فروش می شود.

 

آسان و انعطاف پذیر برای به روز رسانی و مدیریت

به روزرسانی منوی دیجیتال سریع و آسان است. تصاویر را بارگذاری کنید ، شرح را اضافه کنید و موارد را طبق برنامه تنظیم کنید. با یک کلیک همه موارد در کمترین زمان به روز می شوند.

 

با عکس و ترجمه بهتر سرو کنید

مشتری همیشه برای تصمیم گیری در مورد سفارش خود از کارکنان مشاوره می گیرد. پیشنهادات معمولاً برای آنها سخت است زیرا از اولویت مشتری آگاهی ندارند. عکس های واقعی با ترجمه زبان مطمئناً به مشتری کمک می کند تا سریع تصمیم بگیرد.

 

بازگشت بهتری از سرمایه گذاری

منوی دیجیتال برای رستوران مسئولیت در قبال هر رستوران ، سرمایه گذاری می شود زیرا به روزرسانی آن بسیار آسان است هر تغییری در منو می تواند ظرف چند دقیقه انجام شود که به هیچ هزینه اضافی نیاز ندارد.

 

مزایای استفاده از منوی دیجیتال

منوی به روزرسانی را با یک کلیک انجام دهید.

خطای انسانی را در بارگذاری منو از بین ببرید.

بارگیری همان منو به طور همزمان از طریق دستگاه های پراکنده از نظر جغرافیایی

روش آسان ، انعطاف پذیر ، پویا ، سریع برای ایجاد منو بر روی دستگاه

 

منوی کامل دیجیتال

با منوی دیجیتال تمام صفحه احساس رستوران با کیفیت بالا را به رستوران های خود بدهید. مشتریان خود را با تصاویری از ظروف و توضیحات خود درگیر کنید تا آنها بدانند چه چیزی را سفارش دهند و برای امتحان غذاهای جدید دستشان باز باشد غذاهای مخصوص فصل یا غذاهای توصیه شده خود را نیز برجسته کنید.

 

تفاوت آشکار منو دیجیتال با منوی کاغذی

از منوهای کاغذی و هزینه های چاپ همراه آن خلاص شوید. طبق یک تحقیق ، کارت های منوی کاغذی 100 برابر کثیف تر  از آنچه که فکر می کنید می باشند به عنوان یک نجات دهنده در اینجا  این منو یاد می شود و به طور کلی نیاز به منوهای کاغذی را برطرف می کند بدون نیاز به گذراندن مراحل طولانی چاپ ، می توانید به صورت رایگان به منو وارد شوید.

یکی از بهترین راه حل های منوی دیجیتال به شما این امکان را می دهد که الگوهای آماده منو ، فیلم ها یا همچنین الگوهای منوی داخلی را بارگذاری کنید ، استفاده از آن آسان است و در کمترین زمان به روزرسانی ها را مدیریت می کنید با برنامه زمان بندی پیشرفته ، می توان منو را بر اساس نیاز خود به راحتی و بصورت روزانه تنظیم کرد.

 

نتیجه

منوهای دیجیتال سازگار با محیط زیست هستند و می توان منوها را در همه دستگاه ها با یک کلیک به روز کرد ، خطاهای انسانی را برطرف کرد ، به روزرسانی های نامشخص را مدیریت کرد و منوها را در صورت نیاز با راه حل ها    برنامه ریزی کرد.