بهترین کافی شاپ التقاطی مستقل

جذاب ترین کافی شاپ مستقل

این که آیا از قهوه خود در کافه لذت می برید ، حتماً تمرین فاصله گذاری فضایی ایمن ، شستشوی مکرر دستها و رعایت دستورالعمل هایی را که برای حفظ امنیت همه رعایت شده است ، ادامه دهید! ما همچنین توصیه می کنیم وب سایت مشاغل شخصی را برای به روزرسانی در مورد زمان صرف غذا ، انتخاب محدودیت و موارد دیگر بررسی کنید.

اغلب مشتریان کافئین خود را با ساندویچ دوست دارند ، همانطور که قهوه مورد علاقه خود مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل ساندویچ های تازه که به همان اندازه لیوان قهوه می باشد محبوب است.

 

فراتر رفتن

از سال 2006 استاد قهوه ، یک مکان ضروری برای متعصبان واقعی قهوه راه انداخت. کارکنان به خوبی آموزش دیده و پرشور هستند و اغلب کیمیاگری پیچیده قهوه های دست ساز را می خوانند. برای مثال رنگ سفید تخت را در نظر بگیرید. این نوشیدنی محبوب منشاء استرالیا/نیوزلند است که شیر به اندازه لاته گرم نمی شود و باعث می شود کمی نازک تر و در عین حال شیرین باشد.

 

کافی شاپ های مرکز شهر

مکان کافه

کافه توسط چشم انداز مهمان نوازی فضایی کوچک راه اندازی و به مکانی خنک برای صرف انواع نوشیدنی ها و خوراکی های جذاب تبدیل شود.

 

آجر کوچک

آجر کوچک مانند خانه ای قدیمی آجری خاطره قدیم را زنده می کند ، زنده کرد این کافی شاپ جذاب ، سرو غذاهای خوشمزه برای صبحانه و ناهار یکی از بهترین ایده های  شهر را دارا می باشد.

فضای کافه ، که در آن کوکتل و استیک سرو می شود. مسلما صبح برای صرف قهوه توقف می کنید و عصر برای استیک و کوکتل مشتاق خواهید شد.

 

مجموعه ای از کافی شاپ ها که در بین مردم محلی به دلیل قهوه با کیفیت خود مشهور هستند هر فنجان قهوه با طعم دلپذیر پر شده است قهوه آنها تجارت مستقیم است و اطمینان می دهد که به تولیدکنندگان آنها 25 درصد نرخ بیشتری نسبت به قیمت تجارت عادلانه پرداخت می شود.

 

نظم در کار

طرح روی اسپرسو با احتیاط کشیده شود ، بیسکویت های خوش طعم تازه پخته می شوند و به سفارش مشتریان داغ می شوند و انواع ساندویچ های خوشمزه سرخ می شوند و مشتریان را هنگام توقف در محله مرکز شهر ، آنها را توقف لازم می کند.

 

 

دفتر قهوه

دفتر قهوه نیز دارای انواع درخشش است: از لوستر برنجی ایتالیایی و دستگاه اسپرسو سفارشی فانتزی گرفته تا لبخندهای روشن مشتریان در کنار کلوچه های تازه پخته شده ، مافین ها ، کروسان ها و غذاهای بدون گلوتن ، چای های با عطر و طعم را سرو می کند.

 

ایده های کافی شاپ های خلاق :

از یک قهوه خانه هنری اجتماعی لذت ببرید. هر جمعه و شنبه شب در کافه موسیقی زنده ، شعر ، کمدی یا هر چیز دیگری که ممکن است پخش کنید علاوه بر این ، این کافی شاپ داوطلبانه کار می کند و از هنرمندان جامعه پشتیبانی می کند.

 

میدان قهوه

این منطقه التقاطی و آرام بخش مکانی مناسب برای استراحت با یک کتاب خوب ، دیدار با دوستان و یا نشستن با لپ تاپ خود برای یک پروژه کاری در بعد از ظهر است.

 

کافه کتاب و قهوه

کافه کتاب و قهوه یک مکان تجمع شگفت انگیز است آنها کتاب های دست دوم خرید و فروش می کنند ، سفال های محلی ، بستنی پینوکیو ساخته اند و اغلب میزبان کتابخوانی و نویسندگان محلی هستند.