بهره صحیح عواقب ارز مجازی

معاملات مالیاتی ارز مجازی

خواه در بیت کوین سرمایه گذاری کرده باشید و آن را با سود و زیان بفروشید یا برای خدمات انجام شده آن را دریافت کرده باشید ، باید آن را در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش دهید آنچه شما باید بدانید در اینجاست :

 

زمینه

قبل از سال 2014 ، هیچ راهنمایی وجود نداشت و بسیاری از مردم نمی فهمیدند که فروش ارز مجازی یک معامله قابل گزارش است آنها ممکن است یک قبض مالیاتی سنگین پیدا کرده باشند - پولی که در زمان مالیات به سختی می توانستند آن را تهیه کنند. دیگران از اینكه اصلاً لازم است معاملات خود را گزارش كنند آگاه نبودند یا در این كار موفق نبودند زیرا این امر بسیار پیچیده به نظر می رسید.

در اکتبر 2019 ، سازمان امور مالیاتی راهنمایی خود را گسترش داد و شامل دو اطلاعات اضافی بود که به مالیات دهندگان کمک می کند تا گزارش و تعهدات مالیاتی خود را در مورد معاملات ارز مجازی خود درک کنند. این راهنمای گسترده شامل پاسخ به سوالات متداول درمورد نحوه پرداخت مالیات یک هارد فورک ارز رمزنگاری شده و مجموعه ای از سوالات متداول بود که به معاملات ارز مجازی برای کسانی که ارز مجازی را به عنوان یک دارایی سرمایه در اختیار دارند ، پرداخته است.

 

تعاریف

ارز مجازی - نمایش دیجیتالی ارزش ، به غیر از نمایندگی دلار آمریکا یا ارز خارجی ("ارز واقعی") ، که به عنوان یک واحد حساب ، ذخیره ارزش و وسیله مبادله عمل می کند.

ارز رمزنگاری شده - نوعی ارز مجازی که با استفاده از رمزنگاری معاملات را به صورت دیجیتالی در دفتر توزیع شده مانند بلاکچین ضبط می کند.

Hard Fork

وقتی ارز رمزنگاری شده به دو قسمت تقسیم می شود ممکن است منجر به ایجاد ارز رمزنگاری شده جدید روی یک دفتر توزیع شده جدید مانند بلاکچین علاوه بر رمز ارزهای قدیمی در دفتر توزیع شده قدیمی (به عنوان مثال ، بلاکچین) شود.

ارز واقعی مالیات

ارز مجازی ، به طور کلی همان روشی است که واحد پول سنتی کشور را دارد در آگوست سال 2020 صادر شد ، مجدداً تأكید شد كه ارز مجازی قابل تبدیل برای اهداف مالیات فدرال "املاك" است و دریافت آن در ازای انجام خدمات ، درآمد ناخالص از جمله دریافت ارز مجازی قابل تبدیل در ازای انجام میکروتكس از طریق یك بستر تأمین منابع مالی گسترده در نظر گرفته می شود .

 

همان اصول مالیاتی کلی که در معاملات املاک اعمال می شود ، در معاملات با استفاده از ارز مجازی نیز اعمال می شود مانند :

پرداختی که با استفاده از ارز مجازی انجام می شود منوط به گزارش اطلاعات است به همان اندازه که سایر پرداخت های انجام شده در ملک انجام می شود.

پرداخت هایی که با استفاده از ارز مجازی به پیمانکاران مستقل و سایر ارائه دهندگان خدمات پرداخت می شود مشمول مالیات هستند و قوانین مالیات بر خود اشتغالی معمولاً اعمال می شود.

دستمزدی که با استفاده از ارز مجازی به کارمندان پرداخت می شود ، مشمول مالیات کارمند است ، باید توسط کارفرمایان در فرم پر شود و مشمول مالیات درآمد و مالیات بر حقوق فدرال است.

برخی از اشخاص ثالث پرداختی را که از طرف بازرگانانی انجام می دهند که ارز مجازی پرداخت می کنند ، از طریق بازرگانان تسویه می کنند ، موظفند گزارشات پرداختی را به آن بازرگانان ، کارت پرداخت و معاملات شبکه شخص ثالث ارائه دهند.

ویژگی سود یا زیان حاصل از فروش یا مبادله ارز مجازی به این بستگی دارد که آیا ارز مجازی یک دارایی سرمایه در اختیار است

در صورت عدم موفقیت در گزارش معاملات ارزی واقعی ، چه باید کرد

خبر خوب این است که اگر نتوانستید درآمد حاصل از معاملات ارز مجازی را در اظهارنامه مالیات بر درآمد خود گزارش دهید ، خیلی دیر نیست. حتی اگر تاریخ سررسید اظهارنامه مالیات بر درآمد شما سپری شده باشد ، افراد می توانند با ثبت فرم، اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی اصلاح شده ایالات متحده ، ظرف 3 سال پس از تاریخ ارائه اظهارنامه اصلی خود تاریخ پرداخت ، درآمد را گزارش دهند مالیات ، هر کدام دیرتر باشد برای سال مالیات، مالیات دهندگان می توانند فرم الکترونیکی ارائه دهند.

 

عدم انطباق

مودیان مالیاتی همچنین باید توجه داشته باشند که از نظر مالیاتی ، فراموش کردن ، ندانستن ، یا به طور کلی اظهارنظر از جهل در مورد گزارش درآمد از این نوع معاملات در اظهارنامه مالیاتی شما ، مطلوب نیست. مالیات دهندگانی که پیامدهای مالیات بر درآمد معاملات ارز مجازی را به درستی گزارش نکنند ، می توانند برای آن معاملات حسابرسی شوند و در صورت لزوم ، مجازات و سود آن را نیز به عهده دارند.

مالیات دهندگانی که معاملات مربوط به ارز مجازی را گزارش نمی دهند یا آنها را به اشتباه گزارش کرده اند ، ممکن است در صورت لزوم ، در قبال مالیات ، مجازات ها و بهره ها مسئول باشند. در شرایط شدیدتر ، مالیاتی به دلیل عدم گزارش صحیح عواقب مالیات بر درآمد معاملات ارز مجازی ، تحت پیگرد کیفری قرار می گیرند اتهامات کیفری می تواند شامل فرار مالیاتی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی کاذب باشد.