تجربه رقابت با قدرت ذاتی کافی شاپ

در نبرد فردا قهوه خانه ها تجربه همه چیز خواهند بود

مدیر استراتژی می نویسد: با افزایش تقاضا برای قهوه ، رقابت فقط شدت می یابد - و برندگان کسانی هستند که می توانند چیزی را به مشتریان ارائه دهند که نمی توانند در جای دیگر به دست بیاورند.

آخرین تحقیقات نشان می دهد که رشد سریع اخیر در فروش دستگاه های قهوه در انگلستان یکنواخت است.

با این حال طعم قهوه در انگلیس فوق العاده است به همین دلیل است که پتانسیل رشد زیادی - به ویژه در خارج از کافه - برای کسانی که فرصت های ظهور ایجاد شده توسط تغییر پویایی بازار را به خوبی درک می کنند ، باقی می ماند.

ماجراجویی نوشیدنی های قهوه بریتانیایی همراه با عطش آنها برای نوآوری بیشتر ، دو روند اساسی است که در آخرین گزارش قهوه انگلستان در زمانی که نوشیدن قهوه خارج ازکافه در قهوه خانه های انگلستان از سال 2008 با سرعت بیشتری رشد کرده است ، برجسته شده است.

طی پنج سال گذشته ، بازار کافی شاپ انگلیس با 37٪ رشد از 2.4 میلیارد پوند در 2011 به 3.4 میلیارد پوند در 2016 رسید و این پیش بینی را تقویت می کند که بازار می تواند تا سال 2022 دوباره 4.3 میلیارد پوند رشد کند – این مورد بیشتر است 29٪

در حالی که دو سوم بریتانیایی ها در سه ماه گذشته به یک کافی شاپ مراجعه کرده اند ، 51 درصد از آنها تمایل به نوشیدن قهوه در کافی شاپ را دارند ، که به دلیل توانایی روزافزون آنها در ایجاد دوباره کافی شاپ افزایش می یابد.

سه پویایی اساسی قابل ذکر است اول ، رشد اخیر توسط نوشندگان معمول قهوه و تعداد روزافزون خرده فروشان قهوه در خیابان صورت گرفته است.

دوم ، با رقابت فزاینده ای توسط متخصصان مکان های غیر تخصصی - زنجیره های میخانه و فست فود ، مغازه های شیرینی فروشی و غیره روبرو است مینتل در آخرین گزارش کافی شاپ انگلستان که در اوایل سال جاری منتشر شد ، دریافت که 44٪ از انگلیسی ها قهوه را در خارج از خانه و از متخصصان غیر قهوه خریداری می کنند.

سرانجام ، در حالی که دو سوم بریتانیایی ها در سه ماه گذشته به یک کافی شاپ مراجعه کرده اند - با مصرف حداکثر 73٪ در میان افراد 16 تا 24 ساله ، 51٪ ابراز تمایل به نوشیدن قهوه در کافی شاپ می کنند ، که به دلیل توانایی رشد مجدد آنها ایجاد می شود تجربه کافی شاپ را به یاد بسپارید.

به طور خلاصه ، قهوه با کیفیت اکنون هر کجا که باشند توسط مصرف کنندگان از آن ها انتظار می رود و فشار بر روی زنجیره های قهوه - به ویژه متخصصانی که توسط یک صنعت محلی مستقل در یک طرف ، زنجیره های ملی غیر تخصصی مانند مک دونالد ودیگر - فشرده می شوند ، پس بیشتر انتظار می رود تا برای برجسته سازی و برنده شدن و حفظ وفاداری به برند ، کار بیشتری انجام دهند.

مثل همیشه ، کیفیت کارکنان و محیط کافه تمایز اصلی بین برندگان و بازندگان فردا خواهد بود.

توانایی ایجاد هیجان در اطراف یک محصول - همانطور که استارباکس با موفقیت خود را با جام قرمز انجام می دهد ، یک تصمیم مهم نیز خواهد بود اما همچنین عوامل مهمی که باعث ایجاد وفاداری عاطفی و عقلانی می شوند کمتر مشخص خواهند بود.

در نظر بگیرید که بهترین کافی شاپ ها بهترین عملکرد را دارند - آنها اجتماعی هستند آنها مشتریان خود را می شناسند و علاقه های آنها را نیز برآورده می کنند. آنها یک تجربه عالی را ارائه می دهند و این نقاط قوت است که زنجیره های بزرگتری که با رقابت فزاینده روبرو هستند باید تلاش بیشتری برای رسیدن به آنها انجام دهند.

استفاده از قدرت ذاتی کافی شاپ - ماهیت اجتماعی آن - یک امر ضروری است بزرگترین موفقیت نصیب کسانی خواهد شد که تجربه کلی برند را به بهترین وجه پیشرفت می دهند.

استفاده خلاقانه تر از داده های برنامه های وفاداری معامله ای ، می تواند کارکنان را قادر سازد تا در مقیاس کاری که تعداد کمی باریستا انجام می دهند - به عنوان مثال ایجاد لحظات به یاد ماندنی و شخصی ، شناخت و تکرار مداوم داشته باشند.

در همین حال ، استفاده خلاقانه تر از محیط خرده فروشی می تواند ارزش های اخلاقی را احیا کند.

با استفاده از اعتبارنامه یک مزیت رقابتی وجود دارد که با تقسیم بهتر ارزشها بدست می آید - برای مثال توضیح موثرتر نحوه کار یک زنجیره با جوامع محلی در کشورهای در حال توسعه و موفقیت در انجام این کار به روش های تازه ، واقعی و جذاب خواهد بود.

استفاده بهتر از قدرت ذاتی کافی شاپ - ماهیت اجتماعی آن - یکی دیگر از موارد ضروری است زیرا بزرگترین موفقیت در حرکت رو به جلو برای کسانی خواهد بود که تجربه کلی برند را به بهترین وجه تکامل می بخشند.

گام مهم بعدی برای بسیاری افراد ، ادغام سیستم عامل های اجتماعی به طور معنادار در برنامه های وفاداری خواهد بود. برای همه ، اولویت و نیروی راهنما باید ایجاد تجربیات عالی باشد که مشتریان احساس می کنند ارزش به اشتراک گذاری دارند.

با توجه به اشتهای ظاهراً سیری ناپذیر مصرف کنندگان برای نوشیدن قهوه و نوآوری ، خبر خوب این است که حداقل در حال حاضر ، صاحبان برندها در را باز می کنند.