تهیه زودهنگام پای سیب ارگانیک

راه ساده ای برای تهیه سریع پای سیب آسان با شیرینی پفکی

امروز ، من به شما نحوه تهیه یک غذای متمایز ، پای سیب آسان با شیرینی پفکی را نشان می دهم یکی از موارد مورد علاقه ام است. این بار ، من آن را کمی بی نظیر می کنم که واقعا خوشمزه خواهد بود

 

مواد غذایی ارگانیک به 14 ماده غذایی اختصاص داده شده است که مشخص شده برخی از بیماری ها را به تاخیر می اندازد یا حتی آنها را معکوس می کند. خواهید دید که وقتی شروع به خوردن این غذاهای فوق العاده می کنید ، واضح تر فکر می کنید. وقتی تصمیم می گیرید که به جای غذای ناخواسته از غذاهای فوق العاده استفاده کنید ، احساس بهتری خواهید داشت دادن تغذیه مورد نیاز بدن به عملکرد خوب بدن کمک می کند هنگامی که این اتفاق می افتد ، سیستم ایمنی بدن شما را قادر می سازد تا به طور موثر با بیماری ها مبارزه کند.

راهنمای گام به گام تهیه پای سیب آسان سریع با شیرینی پفکی :

پای سیب آسان با شیرینی پفکی یکی از محبوب ترین غذاهای رایج روی زمین است ساده و سریع است و طعم دلپذیری دارد. روزانه میلیونها نفر از آن لذت می برند. پای سیب آسان با شیرینی پفکی منجمد چیزی است که من در تمام زندگی ام دوست داشتم آنها خوب هستند و ظاهر فوق العاده ای دارند.

برای شروع با این دستور غذا ، ابتدا باید چند جزء را آماده کنیم. می توانید پای سیب آسان با پفک را با  استفاده از 12 ماده و 11 مرحله میل کنید در اینجا طرز پخت آن آمده است.

 

مواد لازم برای تهیه پای سیب آسان با شیرینی پفکی :

آماده سازی برای پر کردن :

1 عدد سیب

2 قاشق غذاخوری شکر دانه دار آماده کنید

1 پیمانه دارچین آماده کنید

1 لیوان آب لیمو

کشمش به مقدار کم

 

شیرینی پفکی را آماده کنید :

2ورقه شیرینی پفکی منجمد (12 در 20 سانتی متر) آماده کنید

 1.2 پیمانه زرده تخم مرغ را آماده کنید

1 پیمانه آب بردارید

 

مراحل تهیه پای سیب آسان با شیرینی پفکی :

سیب را پوست بگیرید ، هسته آن را جدا کرده و سپس نازک خرد کنید.

مواد پرکننده (سیب ، شکر ، دارچین ، آب لیمو و کشمش) را در یک ظرف مقاوم در برابر حرارت قرار دهید ، با پلاستیک بپوشانید و به مدت 15 دقیقه در مایکروویو قرار دهید وقتی زمان مایکروویو تمام شد ، بگذارید مخلوط سرد شود..

فر را با دمای 200 درجه گرم کنید...

یکی از شیرینی های پفکی را روی یک ورقه پخت قرار دهید و با چنگال سوراخ کنید.

مایع اضافی را از پوره تخلیه کرده و وسط خمیر پفک پخش کنید.

لبه ها را دست نخورده بگذارید ، یکنواخت برش بزنید. ..

شیرینی پفکی را با برش ها و لبه ها را با چنگال به سمت پایین فشار دهید. سطح را با مخلوط تخم مرغ زده شده (زرده تخم مرغ + آب) بمالید.

در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتیگراد به مدت 15-20 دقیقه بپزید. هنگامی که لایه رویی شروع به افزایش و قهوه ای شدن می کند ، دمای فر را به 160 درجه سانتیگراد کاهش دهید ، و پخت را برای 15-20 دقیقه ادامه دهید.

 

در حالی که این دسر تازه پخته شده لذت ببرید.