تهیه کاپ کیک نقش و نگار برگ

برگ های پاییزی شکلات روی کیک های کوچک

باور نخواهید کرد که تزئین این کاپ کیک های برگ پاییزی به چه آسانی بوده است رنگ های زرد و نارنجی با برگ های شکلات برای مهمانی پاییز شما بسیار خیره کننده است.

تمام رنگ های زیبای پاییزی بنظر جذاب می رسد این برگ های شکلاتی و کاپ کیک های رنگی خیره کننده 100٪ از برگ های درختان ، باد و زمین الهام گرفته شده اند. تهیه این کاپ کیک های آسان است.

 

ساخت برگ های شکلاتی

تهیه برگ شکلات بسیار آسان است که الگوی برگ خود را بر روی یک مقوا بکشید به تعداد 5 یا 6 عدد و یا هر تعداد که می  خواهید درست شود  شکلات خود را در کیسه لوله کشی ذوب کنید. من آن را به مدت 1 دقیقه در مایکروویو گذاشتم  کیسه را لمس کنید که ببینید آیا همه شکلات ها آب شده اند یا خیر و سپس مجدداً به مدت 30 ثانیه با مایکروویو کنید حالا باید همه ذوب شود.

الگو برگ را چاپ کنید و یا آن را دستی بکشید روی یک صفحه سینی کوکی قرار دهید الگو را با کاغذ روغنی بپوشانید و نوک کیسه ای که داخل آن پر از شکلات می باشد را فقط طرح کلی خود را ردیابی کنید.

نیازی به دقیق یا کامل بودن نیست. شکلات را کمی غلیظ کرده و قسمتهای مرکزی آن را لبه برگها لمس کنید. سینی را کنار بگذارید تا در حین خنک شدن شکلات ها سفت شوند.

 

نحوه ایجاد مواد رنگی

مایع بستنی مورد علاقه خود را ایجاد کنید اگر عجله دارید می توانید یک قوطی یخ زده وانیل را با یک فنجان پودر قند و کمی وانیل اضافی را سریع و آسان با هم مخلوط کنید.

کیسه لوله کشی را با نوک لوله کشی بزرگ آماده کنید یک خلال دندان را به رنگ غذایی مورد نظر خود آغشته کرده و چند تا از خطوط داخلی کیسه را "رنگ" کنید در این حین نیازی به دیدن رنگ های زیاد داخل لوله نیست  وقتی بستنی به کیسه اضافه شود ، آن را خواهید دید.

رنگ ها ابتدا بسیار روشن به نظر می رسند اما با ادامه کار کمرنگ می شوند. یک تن رنگ مواد غذایی اضافه نکنید زیبا به نظر نمی رسد.

 

موارد مورد نیاز

کاپ کیک های مورد علاقه

فراستینگ وانیل - خانگی یا 1 قوطی وانیلی و 1 فنجان پودر شکر

رنگ غذایی زرد ، نارنجی ، قرمز

شکلات چیپسی یا آب نبات شکلات

 

دستورالعمل ها

کاپ کیک های مورد علاقه خود را بپزید یا آن را آماده تهیه کنید.

مقداری بستنی وانیل درست کنید .

آن را درون کیسه لوله کشی با نوک ستاره قرار دهید. یک نوار رنگ خوراکی به داخل کیسه اضافه کنید. کیسه را با بستنی پر کنید.

یک مشت چیپس شکلات را درون کیسه ای بریزید و درون آب داغ قرار دهید تا آب شود. کیسه را ماساژ دهید تا مطمئن شوید همه آن ذوب شده است ، سپس گوشه کیسه را بریزید و خطوط لوله را به کاغذ روغنی بریزید. در یخچال قرار دهید تا برگهای شکلات به مدت 10 دقیقه جا بیفتد یک برگ را بالای کیک کوچک قرار دهید و در مهمانی پاییزی خود سرو کنید.