تکنیک های مهیا کردن غذای رستوران در کمترین زمان ممکن

یک چیزی که می تواند رستوران شما را ایجاد یا خراب کند چیست؟ کیفیت غذا. شما می توانید بهترین مکان ، جو عالی و یک استراتژی بازاریابی دیدنی را داشته باشید ، اما اگر غذای شما بی کیفیت باشد ، درهای شما برای مدت طولانی باز نخواهد بود.

کیفیت غذا به دلایل زیادی ممکن است آسیب ببیند ، اما همچنین روش های زیادی برای بهبود غذاهایی که سرو می کنید وجود دارد.

چرا کیفیت غذا مهم است؟

پاسخ ممکن است واضح به نظر برسد ، اما بسیاری از رستوران ها هنوز از اهمیت کیفیت چشم پوشی می کنند. منوی شما ممکن است بهترین ترکیبات طعم دهنده را داشته باشد ، اما مواد شما چقدر تازه هستند؟

یک منوی عالی هم چون منوی دیجیتال می تواند به سادگی با به روزرسانی مواد تشکیل دهنده ، به یک منوی باورنکردنی تبدیل شود.

کیفیت غذا از نظر تجاری نیز مهم است. رستوران شما می تواند با ارائه بهترین غذاهای با کیفیت در شهر ، در دریایی از رقابت برجسته شود. فکر می کنید مشتریان کدام یک را ترجیح می دهند: غذایی که با ماهی های منجمد هفته های قبل تهیه شده و به رستوران شما حمل شده باشد ، یا غذایی که با ماهی محلی تازه صید شده درست شده و امروز صبح تحویل داده شده است؟

کیفیتی که ارائه می دهید اعتبار رستوران شما را در جامعه شکل می دهد. بهبود منوی شما از سنتی به منوی دیجیتالی می تواند روح تازه ای در تأسیس شما ایجاد کند و مشتریان جدید و وفاداری را از درب منزل به ارمغان بیاورد.

چگونه می توانید غذایی را که سرو می کنید به گونه ای بهبود ببخشید که مهمانان متوجه آن شوند؟ در اینجا هشت ایده آورده شده است :

1. طراوت را در اولویت قرار دهید

تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی باعث طعم خوب غذا می شود؟ این طراوت مواد است. ترکیبات طعم دهنده قطعاً مهم هستند ، اما مواد تازه طعم غنی و مواد مغذی بیشتری را فراهم می کنند.

آیا تابحال گوجه فرنگی یا توت فرنگی تازه چیده شده خورده اید؟ تفاوت در عطر و طعم در مقایسه با نمونه های خریداری شده مواد غذایی فوق العاده است. بهترین غذاهای با طعم همیشه تازه ترین هستند. اگر تمرکز روی استفاده از مواد تازه را شروع کنید ، میهمانان قطعاً متوجه تفاوت کیفیت غذا می شوند.

 

2. مواد مصنوعی را از بین ببرید

یکی از راه های موثر برای بهبود عطر و طعم غذا ، از بین بردن مواد مصنوعی است. بر اساس گزارشی در دسترس بودن مواد طبیعی هنگام انتخاب یک ماده غذایی آماده مهم است.

مصرف کنندگان غذاهای طبیعی را با کیفیت بالاتر برابر می دانند. از بین بردن کامل مواد مصنوعی ممکن نیست ، اما مطمئناً می توانید آنها را محدود کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد :

سس های خانگی را با استفاده از مواد اولیه تازه ارائه دهید

از گیاهان و ادویه جات تازه استفاده کنید

استفاده از غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

با محصولات طبیعی طبخ کنید و از مواد طبیعی استفاده کنید

 

3. از مواد تشکیل دهنده مارک دار استفاده و تبلیغ کنید

تبلیغ مواد اولیه مارک دار به حق بیمه فهرست شما کمک می کند. مواد تشکیل دهنده مارک به راحتی شناخته می شوند و به مهمانان یک مرجع کیفیت می دهند.

اگر رستوران شما در منطقه ای واقع شده است که مصرف کنندگان مخصوصاً از انتخاب مواد محلی آگاه هستند ، حتماً نام هر مزرعه یا مارک محلی را که در غذاهای خود استفاده می کنید معرفی کنید. ذکر ساده نام تجاری می تواند به طور خودکار درک مشتری را در مورد کیفیت غذا تغییر دهد.

 

4. روی کنترل کیفیت کار کنید

تمرکز روی کنترل کیفیت مواد تشکیل دهنده همچنین باعث می شود که شما با وعده های غذایی بهتر از میهمانان خود پذیرایی کنید. استانداردها را اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام تهیه ظروف خود از تازه ترین مواد ممکن استفاده می کنید. این استانداردها ممکن است مورد توجه قرار گیرند :

سیستمی را برای بررسی مواد تشکیل دهنده و حذف مواردی که با استانداردهای شما مطابقت ندارند ، ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما سیستم را درک می کنند و برای مدیریت صحیح مواد شما آموزش دیده اند.

در حالی که در این کار هستید ، ممکن است بخواهید ذخیره مواد غذایی خود را دوباره ارزیابی کنید. اگر می خواهید بهترین غذا را میل کنید ، ذخیره سازی مطلوب بسیار مهم است.

 

5. غذاهای محلی و فصلی را مشخص کنید ( برای اینکار دسته بندی تفکیک شده منو به صورت دیجیتال را در فکر خود قرار دهید)

تقاضا برای غذاهای محلی و فصلی زیاد است. بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند در رستوران هایی که با مزارع محلی کار می کنند غذا بخورند و منوهای تغییر یافته را با غذاهای تازه و فصلی ارائه می دهند. این غذاها تازه تر هستند زیرا برای رسیدن به آستان شما مجبور نیستند مسافت زیادی را طی کنند. مواد تازه تر ، غذاهای شما را به سطح جدیدی می رساند.

حتماً استفاده از موارد محلی و فصلی را در فهرست خود ترویج دهید. اگر واقعاً می خواهید مهمانان خود را با کیفیت خود تحت تأثیر قرار دهید ، در نظر داشته باشید که هر فصل بدون یک منوی چرخان با صفحه منو بصورت دیجیتالی کار خود را اجرا کنید زیرا به روزرسانی را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

 

6. روی آمادگی خود کار کنید

چرا غذای رستوران طعم بهتری دارد؟ از آنجا که رستوران ها آشپزهای آموزش دیده ، تجهیزات مناسب و - مهمتر از همه - بهترین مواد تشکیل دهنده را دارند.

کیفیت غذا به تهیه و سرو کردن شما نیز بستگی دارد. هرچه غذا زودتر به میز برسد ، طعم آن بهتر می شود. هرچه آشپز آماده بهتر باشد ، طعم غذا بهتر خواهد بود..

اطمینان حاصل کنید که از بهترین تکنیک های آماده سازی غذای رستوران استفاده می کنید و غذا در سریعترین زمان ممکن به میزهای شما می رسد (با استفاده از ثبت سفارش آنلاین منو د یجیتال) .

 

7. مواد اولیه اضافی را ارائه دهید

غذاخوری ها می خواهند گزینه های برتر را در رستوران ها ببینند و آنها مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای آنها هستند. چه نوع گزینه های برتر می توانید ارائه دهید؟

پنیرهای ممتاز

گوشت های ارگانیک یا مرتع

غذاهای دریایی با منبع پایدار

سبزیجات ارگانیک

به مواد اولیه ممتاز خود شخصیت بدهید. مقیاس های عالی یا ممتاز باعث افزایش کیفیت غذا و درک مهمانان از کیفیت رستوران می شوند.

 

8. روی مواد مفید خوب تمرکز کنید

مصرف کنندگان امروز از سلامت بیشتری برخوردار هستند. آنها ادعای فهرست غذاهای طبیعی ، کم قند ، کلسترول و سدیم ، غنی از پروبیوتیک ، آنتی اکسیدان زیاد را در اولویت فهرست ها قرار می دهند.

تحقیقات نشان می دهد که یک سوم مشتریان مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای غذاهای فوق العاده یا غذاهای غنی از آنتی اکسیدان. همچنین می توانید برای آرایش یک ظرف یا افزودن یک غذای عالی به یک وعده غذایی ساده استفاده کنید.

این هشت نکته تأثیرگذار - در عین حال ساده - به راحتی قابل اجرا هستند و می توانند برای تبدیل مشتریانی که برای اولین بار به مشتریان وفادار تبدیل می شوند ، شگفت آور باشند.