تیزهوشی در برابر هکرهای ارز رمزنگاری

چگونه می توان ارز رمزنگاری شده را با خیال راحت نگه داشت

به سومین راهنمای مجموعه چهار تایی خوش آمدید که با همکاری لجر نوشته و تولید شده است. این راهنماها مواردی را که شما باید هنگام ورود به دنیای سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده باید در نظر داشته باشید ارائه می دهند - از جمله نحوه خرید و ذخیره رمزنگاری و مهمتر اینکه چگونه امروز با خیال راحت اقدام کنید.

این راهنما به چگونگی نگه داشتن ارز رمزنگاری شده شما با ایمنی متمرکز خواهد شد - از جمله بهترین راه حل های ذخیره سازی و یک لیست چک برای جلوگیری از مشکلات مشترک.

1. بهترین کیف پول برای ذخیره امن ارز رمزنگاری شده چیست؟

استفاده از کیف پول سخت افزاری به عنوان امن ترین روش برای ذخیره ارز رمزپایه پذیرفته شده است این مورد توسط متخصصان امنیتی پشتیبانی می شود و کلیدهای خصوصی شما را آفلاین نگه می دارد - بنابراین رمزنگاری شما برای دیگران غیر از دارنده کدهای دسترسی خاص غیرقابل دسترسی است.

کیف پول های سخت افزاری با تولید مجموعه ای از کلیدهای خصوصی کار می کنند ، که باید آنها را با خیال راحت آفلاین نگه دارید. خود کیف پول توسط یک پین 4 تا 8 رقمی ایمن می شود - و دستگاه پس از چندین تلاش ناموفق برای دسترسی پاک می شود و از سرقت فیزیکی جلوگیری می کند.

شایان ذکر است که همه کیف پول های سخت افزاری یکسان نیستند. سطح دقیق امنیتی که از کیف پول سخت افزاری دریافت می کنید به ویژگی های آن بستگی دارد ، بنابراین لازم است که در ارائه دهنده خود جستجو کنید تا مطمئن شوید با سطح امنیت و کنترل ارائه شده راحت هستید.

چند مورد را باید در یک کیف پول سخت افزاری با کیفیت جستجو کنید :

یک عبارت بازیابی: این یک کد (حداکثر 24 کلمه) است که تمام اطلاعات مورد نیاز برای بازیابی کیف پول شما را ذخیره می کند. اگر کیف پول سخت افزاری شما گم شده ، به سرقت رفته یا آسیب دیده باشد ، لزوماً دسترسی به رمزنگاری خود را از دست نداده اید: یک عبارت بازیابی به شما امکان می دهد از طریق کیف پول دیجیتال یا کیف پول سخت افزاری به سکه های خود دسترسی پیدا کنید.

پین :

سطح امنیت: تاکنون اهمیت امنیت را درک خواهید کرد ، بنابراین به دنبال یک تراشه امنیتی با کیفیت بالا در کیف پول خود باشید.

سهولت استفاده: شما به طور طبیعی کیف پول سخت افزاری می خواهید که به راحتی قابل استفاده باشد ، کنترل مستقیمی بر رمزنگاری شما داشته باشد و دسترسی گسترده ای به خدمات رمزنگاری موردعلاقه شما داشته باشد.

 

2. رمزگذاری خود را با لجر ایمن نگه دارید

ارزهای رمزپایه در حال رونق هستند اما قبل از شیرجه رفتن ، باید بدانید که ایمنی و امنیت چقدر برای رمزگذاری مهم است.

این همان چیزی است که لجر در آن تخصص دارد: آنها کیف پول های سخت افزاری بسیار ایمن برای ذخیره سازی امن کلید ایجاد می کنند - و بنابراین شما می توانید رمزگذاری خود را به راحتی مدیریت کنید واقعاً شما قادر خواهید بود همه را در یک مکان خریداری کنید ، بفروشید و مبادله کنید.

 

3. چگونه می توان در هنگام ذخیره ارز رمزنگاری شده ایمن بود؟

امنیت اطلاعات موضوعی داغ است که شامل همه کارهایی که بصورت آنلاین انجام می دهید - از شبکه های اجتماعی گرفته تا ایمیل ، نام کاربری و رمزهای عبور است. چندین روش مناسب برای هر نوع امنیت اطلاعات وجود دارد - و آنها برای ذخیره ایمن ارزهای رمزپایه از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند.

صرف نظر از اینکه برای ذخیره رمزنگاری خود از کدام روش استفاده می کنید

در همه حساب ها از احراز هویت دو عاملی استفاده کنید. فقط به تأیید پیامک اعتماد نکنید - شماره تلفن شما می تواند به دستگاه دیگری منتقل شود.

اطلاعات حساس (مانند عبارت بازیابی) را در یک مکان آفلاین و امن مانند صندوق امانات ذخیره کنید.

از یک مدیر گذرواژه و / یا رمزهای عبور مختلف برای سایتهای مختلف استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که حساب های ایمیل شما ایمن است - به ویژه حساب های پشتیبان پیوند داده شده "رمز عبور خود را فراموش کرده ام"

اگر این فریب را بخورید که بخواهید کالای خود را رها کنید ، همه این اقدامات امنیتی بی معنی است.

مهندسی اجتماعی

مهندسی اجتماعی زمانی است که شما فریب خورده اید و اطلاعات شخصی خود را فاش می کنید که به یک هکر اجازه می دهد هویت شما را بدزدد. این موارد می توانند آدرس ایمیل شما ، شماره تلفن شما یا هر چیز دیگری باشد که می تواند برای اثبات شما استفاده شود. یک هکر موفق می تواند وانمود کند که شما هستید ، رمزهای عبور خود را بازنشانی می کند و برای سرقت وجوه شما وارد حساب های شما می شود.

 

حملات فیشینگ

هکرها همچنین به "حملات فیشینگ" مشهور هستند در اینجاست که شما را وادار می کنند رمز ورود یا کلید خصوصی خود را در نسخه جعلی یک وب سایت واقعی وارد کنید. برای جلوگیری از قربانی شدن ، همیشه یو آر ال ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید در سایت صحیحی هستید و نرم افزار خود - خصوصاً هر مورد مربوط به رمزنگاری ، مانند کیف پول سخت افزاری - را به روز نگه دارید.

شما به طور رسمی در بهترین راه برای ذخیره امن رمزنگاری را آرزو می کنید