حرفه درآمد مخفی آنلاین

راه های مخفی برای کسب درآمد آنلاین با ارز رمزنگاری شده

ارزهای رمزنگاری شده در دوران اخیر مرکز توجه بسیاری از افراد شده است. با وجود صدها ارز رمزنگاری شده در بازار ، بیت کوین برجسته ترین و پیشرو در این فضا باقی می ماند. جای تعجب نیست که چرا همه می خواهند بیت کوین بخرند.

با سقوط افراد بیشتر به دست کلاهبرداران و طرح های سرمایه گذاری جعلی در رمزنگاری ، یادگیری روش صحیح ایجاد و افزایش سود معاملات رمزنگاری هرگز مهمتر نبوده است. در حقیقت ، اکثر مردم تنها ساده ترین راه کسب درآمد از رمزنگاری را می دانند. این فرآیند شامل خرید بیت کوین با قیمت مشخص ، نگه داشتن آن برای مدتی و در نهایت فروش آن به قیمت بالاتر است. حقیقت این است که چند راه مخفی دیگر وجود دارد که می توانید درآمد خود را در فضای رمزنگاری افزایش دهید.

 

شاید به این فکر کرده اید که این راه های دیگر چیست و نمی توانید منتظر کشف آنها باشید ، نگران نباشید! در اینجا لیستی از راه های مخفی وجود دارد که می توانید با سرمایه گذاری در رمزنگاری خود درآمد بیشتری از طریق اینترنت کسب کنید. این استراتژی ها از محبوبیت کمتری برخوردارند ، اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و در عین حال سوددهی بالایی دارند. بنابراین ، بدون هیچ حرف و حدیثی ، بیایید درست وارد شویم.

 

1. استفاده از برنامه های وابسته به بیت کوین

بسیاری از مردم نحوه عملکرد برنامه های وابسته را درک می کنند ، اما تعداد کمی از آنها می دانند که در دنیای رمزنگاری نیز موجود هستند. برنامه های وابسته به شما برای انجام یک کار پاداش می دهند ارجاع مشتریان به مشاغل خود. این بدان معناست که هرچه تعداد بیشتری را معرفی کنید ، پاداش شما بیشتر است.

وقتی به یک برنامه وابسته به ارزهای رمزنگاری شده می پیوندید ، به احتمال زیاد مبلغی با بیت کوین دریافت خواهید کرد. این روش کسب درآمد به ویژه برای افرادی که وبلاگ دارند ، کانال های را اجرا می کنند یا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند بسیار مناسب است. افراد زیادی در آنجا به دنبال نحوه خرید بیت کوین در نیجریه هستند. به جای این که مجبور باشید یک مورد را ده ها بار توضیح دهید ، می توانید برای اطلاعات بیشتر به آسانی آن خطوط پایین رمزنگاری احتمالی را به وب سایت یوتیوب ، کانال یا صفحه رسانه های اجتماعی خود ارجاع دهید. هنگامی که آنها اصول اولیه را یاد می گیرند و آماده شروع سفر رمزنگاری خود هستند ، به احتمال زیاد آنها برای شروع روی هر یک از پیوندهای وابسته شما کلیک می کنند ، و این به معنای بیت کوین بیشتر برای شما است-یک موقعیت برد-برد.

 

2. در صنعت رمزنگاری فعال شوید

مانند هر صنعت دیگری ، صنعت ارزهای رمزنگاری شده نیز دارای افرادی است که به طور فعال در بخش فنی مشارکت دارند. یکی از راه های افزایش درآمد ارزهای رمزنگاری شده ، مشارکت در موارد فنی نیز می باشد اساساً فراتر از تاکتیک های تجاری بلند مدت یا کوتاه مدت است. شامل بینش عمیق در مورد فرآیندهای ارزهای رمزنگاری شده ، درک نحوه عملکرد فناوری بلاک چین ، کاوش در زمینه اقتصاد رمزنگاری شده و زمینه های مختلف فنی دیگر در صنعت است.

اگرچه فرآیند یادگیری به زمان قابل توجهی نیاز دارد ، نظم و انضباط شخصی و همچنین ایجاد شبکه ای مناسب از ارتباطات در فضای رمزنگاری شده ، پاداش ها از هزینه ها بیشتر است. تقاضای گسترده و دائماً فزاینده ای برای متخصصان صنعت رمزنگاری برای مشاوره مالی و فنی وجود دارد. باعث می شود مهارت های صنعت شما بسیار مورد توجه قرار گیرد و می تواند حقوق شما را بیش از 100000 دلار بیت کوین افزایش دهد. آیا می خواهید بدانید چه چیزی حتی جذاب تر است؟ اکثر این مشاغل از راه دور هستند ، بنابراین می توانید آنها را از هرجای دنیا که هستید انجام دهید.

 

3. تجارت روزانه را امتحان کنید

 

به نظر می رسد درک همه از معاملات ارزهای رمزنگاری شده برای مدت طولانی بوده و پس از افزایش قیمت به فروش می رسد. یکی از ساده ترین راه های سودآوری اگر شنیده باشید معامله گران هستند که روزانه صدها و احتمالاً هزاران دلار از "معاملات روزانه" درآمد دارند؟ خوب ، حالا شما آگاه هستید. شایان ذکر است که بسیاری از خطرات مربوط به معاملات روز رمزنگاری وجود دارد. واقعیت این است که سودهای هنگفتی نیز در آن وجود دارد. معاملات روزانه شامل چندین استراتژی مانند کوتاه کردن بیت کوین ، معاملات اهرمی و غیره است. برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی ، توصیه می کنیم اصول اولیه تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور و نحوه ایجاد یک ذهنیت تجاری موفق را بیاموزید. در اینجا شما یاد خواهید گرفت که چگونه از اشتباهات تجاری رایج مبتدیان مانند فروش وحشت ، حرص ، استفاده نکردن از توقف ضرر ، آزمایش نکردن حساب های نمایشی جلوگیری کنید.

علاوه بر این ، بیش از آن چیزی که از دست می دهید معامله نکنید. با گذشت زمان ، مهارت های تجاری شما بهبود می یابد و می توانید بازار را بهتر تجزیه و تحلیل کنید. در نتیجه ، سود شما از رمزنگاری به طور چشمگیری افزایش می یابد.

 

4. معدن بیت کوین

محبوبیت استخراج بیت کوین روز به روز در حال افزایش است. ارتباط استخراج کنندگان با پایداری و امنیت هر فناوری بلاک چین غیر متمرکز را نمی توان تضعیف کرد. به عنوان جبران سهم ارزشمند خود در شبکه ، معدنچیان "پاداش بلاک" دریافت می کنند - یک اصطلاح فنی برای پاداش سکه. اگر مایل هستید تلاش های پولی و غیره ای را انجام دهید ، استخراج از معادن می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه ترین زمان سود خود را افزایش دهید. برای استخراج بیت کوین (و بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر) و به دست آوردن مزایا ، به تجهیزات استخراج نیاز دارید. این سکوهای معدنی هزاران دلار هزینه دارند ، علاوه بر قبض برق که در این راه متحمل می شوید. اما وقتی این کار به درستی انجام شود ، می توانید سرمایه گذاری و سود اضافی خود را در طول زمان بازیابی کنید.

 

5. انجام میکرو وظایف ارز رمزنگاری شده

افراد و سیستم عامل های ارزهای رمزنگاری شده مایلند به شما پول بدهند تا به آنها در انجام وظایف خرد کمک کنید. اگر زمان بیشتری دارید ، اجرای این وظایف خرد می تواند راهی عالی برای کسب بیت کوین بیشتر باشد. این وظایف طیف وسیعی از زمینه ها را شامل آزمایش برنامه ها ، مشاهده آگهی ها ، نظرسنجی ها ، تماشای فیلم ها و موارد دیگر را شامل می شود نمونه هایی از این بسترهایی که این وظایف را ارائه می دهند ، پاداش بیت کوین هستند.

 

6. با استفاده از مهارت های قبلاً کسب شده کسب درآمد کنید

آیا مهارت های دیجیتالی با تقاضای بالا دارید؟ اکنون زمان افزایش درآمد است زیرا شرکت های ارزهای رمزنگاری شده به دنبال شما هستند. چه شما ایجاد کننده محتوا باشید ، چه بازاریاب دیجیتالی ، چه توسعه دهنده وب ، چه یک تحلیلگر داده ، چیزی برای شما مفید است. شما فقط باید مطمئن باشید که راه حل مناسبی برای نیازهای آنها (تقریباً مانند درخواست برای هر شغلی) دارید ، و خوب پیش می روید. تأکید بر مشارکت فعال و تجربه شما در فضای رمزنگاری نیز برای شما مزیت محسوب می شود. اکثر مشاغل از راه دور انجام می شوند و شما را قادر می سازد از یک برنامه کاری انعطاف پذیر لذت ببرید.

 

نتیجه

شاید شما مدیران ارزهای دیجیتال را دیده اید که علیرغم عملکرد ظاهراً ضعیف بازار ، به کسب سود می پردازند؟ به احتمال زیاد آنها از یک یا چند تکنیک مخفی برای ماندن در سود استفاده می کنند. شما نیز می توانید از این راه های مخفی برای افزایش درآمد خود از ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنید.