خود را با سنت محرمانه قهوه آشنا کنید!

آیا قوانینی برای جلسات کاری در مورد نوشیدن قهوه وجود دارد؟ اگرچه ما مرتباً به آنها فکر نمی کنیم ، اما آنها وجود دارند. با دانستن این قوانین نانوشته از یک مصنوعی گریزی جلوگیری خواهید کرد. همه ما می دانیم که برداشت خوب همه مهم است - به ویژه در تجارت. در اینجا چند نکته برای یک جلسه رسمی آورده شده است - وقتی قهوه ای به ما پیشنهاد می شود یا می خواهیم آن را سرو کنیم ، چه کاری باید انجام دهیم.

 

اسپرسو در یک فنجان چینی با دیواره ضخیم کوچک سرو می شود ، بنابراین خوب در دست قرار بگیرید و لذت قهوه ای که در وجود شما شکل می گیرد را تجربه کنید. برای جلوگیری از خنک شدن ، فنجان باید گرم باشد اما انقدر داغ نباشد (باعث سوختن لب ها می شود). کاپوچینو و لاته در فنجان های چینی از 150 تا 180 میلی لیتر سرو می شوند. سرو این نوشیدنی ها در لیوان از ظرافت کمتری برخوردار است.

 

قهوه ای که ارائه می شود،  اگر میهمان هستیم ، باید منتظر بمانیم تا از ما بپرسند چه چیزی می خواهیم بنوشیم - پس ما می توانیم یک قهوه بخواهیم. برای جلوگیری از تفاهم و حفظ احساس خوب ، دقیقاً نام نوع قهوه ای را که فکر می کنید ، ذکر کنید.

قاشق قهوه باید روی بشقاب ، در سمت راست ، و دسته آن به سمت مهمان باشد. باید با سطح نعلبکی تماس داشته باشد. قاشق خود را در فنجان نگذارید و آن را روی بشقاب یا فنجان قرار ندهید. هرگز قاشق را لیس نزنید و از آن برای امتحان کردن یا خنک کردن آن استفاده نکنید.

 

معمولاً یک قهوه با چیزی شیرین سرو می شود. طبق گفته های خوراک قهوه ، به عنوان مثال نباید یک کیک اسفنجی باشد. طعم بیش از حد شیرین و کم خاصیت آن متناسب با تلخی قهوه نیست. جفت قهوه با شکلات تیره ، بیسکویت - یک عدد بادام ادویه ای یا ادویه ای جور در می آید البته ، ما بیسکویت را در قهوه غرق نمی کنیم ، حتی اگر آن را دوست داشته باشیم. این لذت فقط برای خانه و منازل محفوظ است.

 

توجه به فصل ، اسپرسو با یک لیوان کوچک آب سرو می شود. با نوشیدن آب ، کام خود را از سایر طعم ها پاک کرده و از قهوه خود کاملا لذت ببرید.

گاهی اوقات ، قهوه ای که در یک جلسه سرو می شود زودتر آماده می شود و در یک کاراف گرمایی منتظر آماتورهای خود است. برای لذت بردن از آن ، باید آن را قبل از ریختن در فنجان خود هم بزنید - متخصصان توضیح می دهند که مولکول های نامرئی قهوه افت می کنند و اگر تزریق نشود ، نمی تواند طعم خوبی داشته باشد.

 

در مورد نوشیدنی های قهوه متفاوت از اسپرسو ، ایتالیایی ها بعد از 12 شب قهوه را با شیر سفارش نمی دهند. با این حال ، این یک قانون سختگیرانه نیست. اگرچه متخصصان معتقدند که قهوه با کیفیت نیازی به پیشرفت ندارد ، اما ترجیحات فردی شما مهم است. بررسی کنید چه لوازم جانبی ممکن است نوشیدن قهوه برای کارمندان و مهمانان شما یک لذت واقعی باشد. بدون شک قهوه عالی که در یک فنجان مناسب ، روی نعلبکی با بیسکویت ترد سرو می شود ، بر روحیه تأثیر بسزایی می گذارد.

برای اطلاعات کاربردی بیشتر به سایت منو دیجیتال قسمت وبلاگ مراجعه فرمایید:

https://menudigital.ir/