دستور پخت ماهرانه کوکی کریسمس

نحوه تهیه خوشمزه ترین کوکی های کره کریسمس

کلوچه های کره خوشمزه ، همه کاره هستند و پایه خوبی برای مهمانی های خاص شما عزیزان هستند با استفاده از برش کوکی دلخواه خود ، این خمیر اساسی را به ستاره ، درخت کریسمس و موارد دیگر تبدیل کنید. اما در اینجا متوقف نشوید: بیشتر دستورهای مورد علاقه ما برای کوکی های کریسمس را امتحان کنید

این دستور العمل در 23 دسامبر سال 2020 به روز شد تا مشخص شود در صورت استفاده از کره بدون نمک لازم است به خمیر نمک اضافه کنید.

مواد مورد نیاز :

 1 کاپ کره بدون نمک (بدون تعویض) ، در دمای اتاق

1.2 کاپ شکر دانه ریز

1 عدد تخم مرغ بزرگ

1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل

3 کاپ آرد همه منظوره

1.2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه

1.2 قاشق چایخوری نمک کوشر

قندهای دانه بندی رنگی متنوع برای تزئین

 

طرز تهیه و پخت :

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه بزرگ ، با همزن با سرعت کم ، کره و شکر را بزنید تا مخلوط شوند. سرعت را بالا برده ، آنقدر بزنید تا سبک و خامه ای شود. با سرعت کم ، تخم مرغ و وانیل را بزنید. آرد ، بکینگ پودر و نمک را بزنید تا مخلوط شوند.

خمیر را به 4 قطعه مساوی تقسیم کنید. هر قطعه را با بسته بندی پلاستیکی بپیچید و در یخچال قرار دهید تا کاملاً سفت شود و رول شود ، حدود 1 ساعت

روی سطح کمی آرد پاشی شده ، با وردنه آردی ، 1 قطعه خمیر به ضخامت 1/8 اینچ رول کنید. با برش کوکی های مختلف 2 تا 3 اینچی آرد ، خمیر را به بیشترین کوکی های ممکن برش بزنید ، بسته بندی کنید و آن را در یخچال قرار دهید. کوکی ها را به فاصله 1 اینچ ، روی ورق بزرگ کلوچه بدون روغن قرار دهید ، در صورت تمایل اکنون کوکی ها را با شکر رنگی روی آن بپاشید ، یا پس از پخت با تزئینات زینتی آن را تزئین کنید.

کلوچه ها را 10 تا 12 دقیقه بپزید تا کمی قهوه ای شود. کوکی ها را به توری منتقل کنید تا خنک شوند. اگر دوست دارید ، شکر رنگی که روی ورقه های کلوچه باقی مانده را با قلم مو روی کاغذ زده تا دوباره استفاده کنید. این کار را با خمیر و پیرایش های باقی مانده تکرار کنید.

اگر کوکی ها خنک هستند تزئین کوکی ها به صورت دلخواه را شروع کنید. قندهای رنگی را به دلخواه قبل از خشک شدن روی آن بپاشید اجازه دهید کاملاً خشک شود ، حدود 1 ساعت. کوکی ها را تا 2 هفته در ظرف کاملاً دربسته نگهداری کنید.

 

کلوچه های شکر کلاسیک

نسخه کلاسیک شیرینی قندی هستند کلوچه ها نسخه های اصلی هستند که یک نقطه شروع شیرین و دوست داشتنی جهانی را برای نسل های مختلف فراهم می کنند با یک بافت لطیف و کوتاه که از پایه کره تهیه می شود ، آنها فقط با تعادل مناسب خم و محکم می شوند و طعم و مزه؟ "اکنون این یک کلوچه قند است." اگرچه مسلماً طعم و بافت از معیارهای کلیدی ارزیابی کیک ها است ، اما وقتی صحبت از کلوچه های قندی می شود ، یک فاکتور مهم دیگر نیز وجود دارد: سهولت تزیین آنها. بسیار مهم است که خمیر کلوچه قند به راحتی به کلوچه هایی تبدیل شود که از قطعات مساوی تزئینی و خوشمزه تشکیل شده اند . در آخرین آزمایش این دستور ، ما همچنین متوجه شدیم که هیچ دستورالعملی برای لعاب در این دستور العمل وجود ندارد. ما که نمی خواهیم کلوچه هایتان خشک بگذاریم ، چند لعاب را آزمایش کردیم. موردی که روی آن تمرکز کردیم ساده است و با شربت های معمولی در خانه درست  می شود ، اطمینان حاصل کردیم که در نتیجه آن لعابی ایجاد می شود که به راحتی قابل لمس است ، به راحتی خشک می شود بنابراین بدون ترس از لکه دار کردن آنها می توانید تزئینات دلخواه خود را انجام دهید کلوچه های کلاسیک شکر مطمئنا ستاره هر جمع خواهند بود.

 

مواد مورد نیاز  بیسکویت ها :

1.2 فنجان پودر قند

1 کره فنجان ، نرم شده

1 قاشق چای خوری وانیل

1.2 عصاره بادام قاشق چای خوری

1 تخم مرغ

1.2 آرد همه منظوره

 جوش شیرین

1 قاشق چایخوری خامه تارتار

 

3 فنجان پودر قند

3 تا 5 قاشق غذاخوری شیر

1.4 قاشق چای خوری وانیل

در صورت تمایل رنگهای غذایی

در صورت تمایل شکر رنگی یا آب نبات پاشیده شود

 

مراحل طرز تهیه:

 

در یک کاسه بزرگ1.2  فنجان پودر قند ، کره نرم شده ، وانیل ، عصاره بادام و تخم مرغ را با همزن برقی با سرعت متوسط ​​بزنید یا با قاشق مخلوط کنید تا خوب مخلوط شود. آرد ، جوش شیرین و خامه تارتار را هم بزنید. خمیر را به نصف تقسیم کنید؛ خمیر را به صورت 2 دیسک درآورید و در بسته بندی پلاستیکی بپیچید. حداقل 2 ساعت روی آن را بپوشانید و در یخچال بگذارید..

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

هر دیسک را روی سطح کمی آردپاشی شده بچرخانید تا ضخامت آن 1.4 اینچ شود. با برش کوکی 1.2اینچی به شکل دلخواه برش بزنید. روی ورق های کوکی بدون روغن ، برش هایی را با فاصله حداقل 2 اینچ قرار دهید.

7 تا 8 دقیقه تا زمانی که لبه ها قهوه ای روشن شود ، آن را بپزید. 1 دقیقه بگذارید کاملا خنک شود و سپس از ورق های کوکی آن را بردارید.

در یک کاسه متوسط ​​، 3 فنجان پودر قند ، 3 قاشق غذاخوری شیر و1.4  قاشق چای خوری وانیل را با قاشق بزنید تا صاف و قابل پخش شود. اگر خنک شدن آن برای پخش شدن بسیار سفت است ، شیر اضافی را به طور همزمان 1 قاشق چای خوری به آن اضافه کنید. روی کلوچه های خنک شده فراستینگ پخش کنید. تزئین را به دلخواه با شکر رنگی یا آبنبات بپاشید. بگذارید حدود 4 ساعت خنک بماند با ظرف کاغذ بسته بندی شده نگهداری شود.

 

نکات:

ورق های کلوچه خود را هوشمندانه انتخاب کنید - به دنبال ورق های آلومینیومی براق و بدون طرف باشید که اجازه می دهد گردش هوا برای کوکی ها به طور یکنواخت پخش شود. ورق های تیره گرمای بیشتری را جذب می کنند و کنترل قهوه ای شدن آن را دشوار می کند. ورق های کوکی عایق شده سرعت پخت را کاهش می دهند و به زمان های پخت بیشتری نیز نیاز دارند..

اگر قفسه های خنک کننده ندارید ، می توانید کلوچه های گرم را به یک ورقه کلوچه سرد که با حوله های آشپزخانه تمیز پوشانده شده منتقل کنید یا از یک تخته برش چوبی خنک شده استفاده کنید - هر چیزی برای خنک شدن سریع کوکی ها

هنگام پخت ، قبل از قرار دادن برش های تازه روی آنها ، حتماً اجازه دهید ورقه های کلوچه خنک شوند.

می توانید با آغشته کردن دستگاه برش به آرد ، از چسبیدن خمیر کلوچه به دستگاه برش کوکی جلوگیری کنید.

ورق های کوکی باید حداقل 2 اینچ از داخل اجاق گاز شما کوچکتر باشند ، بنابراین گرما می تواند به طور کامل در اطراف آنها گردش کند. قبل از گرم كردن فر ، حتما طوری در قفسه های فر بچینید تا کوکی ها بتوانند در وسط فر بپزند ما توصیه می کنیم که هر بار یک ورق کوکی بپزید.

برای تزئین قبل از پخت ، برش ها را با قندهای دانه ای یا رنگ پر کنید و آن ها را بپوشانید.