راهکار طعم دلپسند دسر

بیاموزید که چگونه گرانترین دسرها را تهیه کنید که مهمانان خود از آن ها  لذت ببرند

آیا تا به حال خواسته اید که مهمانان از شام خود لذت ببرند ؟ یک دسر گران قیمت به شما کمک می کند تا آخرین وعده غذایی را به هر وعده غذایی اضافه کنید تهیه این نوع دسر کار سختی نیست.

دانستن نحوه انتخاب مواد مناسب ، تزئین/تزئین مناسب و حتی نحوه نمایش دسر شما همگی تأثیرگذار هستند. ما این لیست کوتاه از دسرهای مختلف گران قیمت و نکات و ترفندهایی را برای هر کدام جمع آوری کرده ایم.

 

مواد تشکیل دهنده و نحوه کار

بسیاری از مردم تصور می کنند که دسر گران قیمت برابر با مواد گران قیمت است. اما ، اگر نمی دانید چگونه از مواد به نفع خود استفاده کنید ، مهم نیست نوع دسر مورد نظر شما نیازهای متفاوتی دارد تا "گران" شود.

مواد گران قیمت برای تهیه یک دسر خوشمزه کافی نیست ، شما باید نحوه استفاده از آنها را بدانید و با آموزش به بهترین ایده ها برسید.

 

Tortes

 یک دسر شیک است که می تواند برای هر وعده غذایی مناسب باشد.

 از پایین به بالا ساخته شده و بسته به مواد تشکیل دهنده ذخیره می شود. به همین دلیل ، تکنیک های خاصی وجود دارد با دانستن همه این اطلاعات ، می توانید مهمانان خود را نه تنها با دسر خود بلکه با نحوه سرو آن خیره کنید.

 

شیرینی و کوکی

به جای سرو کیک معمولی یا پای کوچک و بستنی به مهمان خود ، یک شیرینی ساده را امتحان کنید. شیرینی ها را می توان با انواع مختلف کاسترد و کرم به همراه میوه تازه ، شکلات و موارد دیگر قرار داد. نحوه تزئین شیرینی باعث می شود گران تر به نظر برسد.

بسیاری متوجه نیستند که نحوه تهیه مواد اولیه برای شیرینی ، موفقیت را تعیین می کند. مخلوط کردن مواد اولیه با یکدیگر قبل از ترکیب آنها روی طعم و ظاهر شیرینی شما تأثیر می گذارد. به طور مشابه ، ترکیب پرکننده و روکش می تواند عامل طعم شگفت انگیز را ایجاد یا از بین ببرد.

 

بستنی ، شربت

پیشنهاد ما به شما این است که برای مهمانی شام بعدی خود بستنی یا شیرینی خانگی تهیه کنید. زیبایی نه تنها در نحوه تهیه آنها بلکه در نحوه سرو آنها است. بسته به سبک شما ، می توانید هر دو را در ظروف مختلف شیشه ای سرو کنید.

در تهیه این دسرها مواد اولیه نقش اساسی دارند. از چه نوع میوه یا پوره ای که استفاده می کنید و نوع خامه و شیر بافت و طعم آن را تغییر می دهد همچنین برای موفقیت در مصرف این دسرها باید به درصد شیر و رسیده بودن میوه ها توجه زیادی داشته باشید.

 

کیک ها

کیک ها را می توان به راحتی با افزودن مواد پرکننده و نحوه تزئین انتخاب کرد. با این حال ، برای تهیه این دسرها به زمان بیشتری نسبت به سایر دسرها نیاز دارید  تزئین کیک به زمان و توجه بیشتر به جزئیات نیاز دارد.

کیک مرنگ نیز یک انتخاب منحصر به فرد است و می تواند بسیار گران به نظر برسد. باز هم ، شما باید وقت خود را صرف ساختن مرنگ برای قوام کامل کنید شرایط پخت و درجه حرارت به همان اندازه مهم است ، مخصوصاً برای مرنگ ها

انواع ابزارهایی که هنگام تزئین کیک انتخاب می کنید می تواند در وقت و استرس شما صرفه جویی کند. درک نحوه استفاده از ابزارها نیز همین کار را می کند مطمئن شوید که با نکات و تکنیک های مختلف آیسینگ تمرین می کنید.

 

ظاهر همه چیز است

پس از آموختن طرز تهیه دسر دلخواه ، آبکاری همیشه آخرین لمس است. ارائه بر عامل گران تأثیر می گذارد. پیشنهاد ما این است که از قبل به دنبال چه نوع سبکی باشید. می توانید مطمئن باشید که مواد کافی یا چاشنی های اضافی از این طریق دارید.

اگر شما در حال آماده سازی تورت هستید ، برش های تمیز به شما کمک می کند تا لایه ها را بیرون بیاورید چاشنی های کوچکی مانند پوست لیمو ، شکلات و برگ های نعناع یک حس زیبا هستند.

بسته به نحوه پختن شیرینی شما (رنگ) و نحوه چیدن طعم و مایه ها ، شیرینی ها به زیبایی ارائه می شوند. شیرینی های باز به زمان بیشتری نیاز دارند تا خامه و مواد روکش را لایه لایه کنند. برای شیرینی های بسته ، زمان پخت مهم است تا رنگی یکدست و عالی ایجاد شود.

 

نتیجه

هنگام تهیه دسرهای گران قیمت ، چندین چیز می تواند درست پیش برود و چندین مورد نیز ممکن است اشتباه شود. انتخاب مواد مناسب فقط یک شروع است برای هر نوع دسر ، چندین گزینه تزئین و ارائه وجود دارد. چه ماهر باشید و چه مبتدی ، هزاران گزینه برای ایجاد ظاهری زیبا در دسترس شماست.

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید ، کمک گرفتن همیشه یک قدم است. کلاسهای آشپزی به شما کمک می کند تا همه بینش ها را در مورد دسرهای زیبا درک کنید. اینها می توانند به شما در تهیه یک دسر گران قیمت کمک کنند که مطمئناً میهمانان شما را به وجد می آورد و از آنها درخواست بیشتری می کند.