راهکار کنار آمدن با قفل کووید

7 راهکار برای کنار آمدن با قفل کووید 19 در زمستان

از آنجا که ماندن در خانه در طول ماه های زمستان انجام می شود ، یافتن راه هایی برای جلوگیری از تب می تواند مشکل باشد.

تهیه لیستی از کارهایی که باید انجام دهید می تواند به شما حس کنترل در این مدت بدهد.

مشغول نگه داشتن ذهن و بدن شما می تواند به شما کمک کند تا از قرنطینه خارج شوید.

 

با اجرایی شدن دستورات ماندن در خانه ، نگرانی ها در مورد مقابله با آنها مهم است.

درک ریچاردز ، دکترای روانشناسی ، روانشناس و ارشد علوم ، "همانطور که از زمان شروع همه گیری مشاهده کردیم ، دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش شیوع تأثیر ناخواسته ایزوله کردن افراد و افزایش تنهایی را برای برخی از افراد آسیب پذیری به همراه دارد."

وی گفت: "افزایش اخیر موارد همراه با تغییر آب و هوا ، کاهش ساعات روز و اجتماعی شدن کمتر انتظار می رود که احساس سختی و ناراحتی را تشدید کند."

 

خبر خوب؟

راه هایی برای تغذیه سلامت روان و کمک به مهار تب در حالی که در خانه می مانید وجود دارد. در اینجا ایده هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1. لیستی تهیه کنید

دکتر مایکل ریچ ، بنیانگذار مرکز رسانه ها و سلامت کودکان در بیمارستان کودکان بوستون ، از آنجا که احساس ما در زمان همه گیری مخدوش است ، می گوید زمان بیشتر از زمان قبل از همه گیری احساس می شود.

یکی از چیزهایی که می تواند به بزرگسالان کمک کند این است که از تمام عادت های روزمره دست نکشند. حتی اگر برنامه خارجی ندارید ، برنامه ای ایجاد کنید تا ما همچنان احساس کنیم که در حال انجام کاری هستیم. ریچ به می گوید: علاوه بر این ، داشتن برنامه زمان بندی به ما امکان می دهد تا خواب با کیفیت داشته باشیم و در طول روز عملکرد بهتری داشته باشیم.

دکتر لیلا ماگاوی ، روانپزشک و مدیر پزشکی منطقه ای روانپزشکی جامعه در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا ، برای کاهش ناامیدی از نگاه کردن به یک تقویم خالی ، با لغو رویدادهای بیشتر ، توصیه می کند که لیستی از فعالیت های جدید را یادداشت کنید

از قبل برنامه ای برای انجام وظایف و فعالیت های سرگرم کننده تهیه کنید تا حس کنترل و کاهش اضطراب را بدست آورید این برنامه ها می تواند شامل زمان اختصاص داده شده برای ورزش ، ذهن آگاهی ، اجتماعی شدن و یادگیری باشد.

هر بار که وسوسه می شوید تقویم خالی خود را نگاه کنید ، به جای آن به برنامه جدید کارهای خود نگاه کنید.

 

2. حذف پروژه ها

در حالی که زمانی تقویم اجتماعی شما را از اتمام فهرست کارهای خود باز می داشت ، اکنون زمان رسیدگی به آن است.

لیستی از تمام پروژه های داخلی که به تعویق انداخته اید تهیه کنید ، مانند تمیز کردن کمد ، تمیز کردن کابینت ، پاک کردن کشوهای آشغال ، نقاشی ، ایجاد آلبوم های تصویری و موارد دیگر

ریچاردز می گوید: رضایت و غرور ناشی از انجام یک کار انگیزه بخش است و می تواند خلاقیت بیشتری را برانگیزد.

 

3. به دیگران کمک کن

اگر می توانید به خانواده ، دوستان یا همسایه هایی که نمی توانند مواد غذایی را خریداری کنید به آنها کمک کنید ، انجام این کار می تواند برای آنها و شما سودمند باشد.

ریچاردز می گوید: انجام یک کار خوب برای کسی به ترشح مواد شیمیایی خوب در بدن ما کمک می کند و هم برای سلامت روان و هم برای سلامت جسمی مفید است ... حتی کوچکترین اعمال نیز می توانند تأثیر زیادی داشته باشند.

به عبارت دیگر ، افرادی که می توانیم با آنها نقاط ضعف و ترس خود را نشان دهیم ، و آنها را با نقاط قوت خود جبران می کنند. ما از طریق کمک به دیگران به خود کمک می کنیم.

علاوه بر این ، نوع دوستی دارای یک سیستم پاداش داخلی است: قدردانی

ریچاردز گفت: مردم از کسانی که با برخی از اعمال خود مهربانی می کنند سپاسگزارند.

 

4. حرکت کنید

در حالی که قرنطینه و زمستان ، اجتناب از ورزش را وسوسه انگیز می کند ، به ویژه اگر سالن بدنسازی شما به طور موقت یا دائمی تعطیل شده باشد ، هر روز به خود فشار بیاورید و حرکت کنید.

ریچاردز گفت: به جای استفاده از وقت اضافی در خانه برای ماندن جلوی میز ، خوابیدن یا نشستن روی مبل ، از وقت خود برای حرکت دادن بدن و فعال ماندن استفاده کنید.

او پیشنهاد می کند که در هنگام پیگیری دستورالعمل های مربوط به به همراه یک دوست بیرون بروید یا با یک دوست در کلاس ورزش مجازی مشارکت کنید.

ریچاردز گفت: "ورزش از هرنوع باعث آزاد شدن سروتونین و اندورفین می شود که باعث خوشبختی و پرورش سبک زندگی سالم تر می شود."

 

5. بخوابید ، تغذیه داشته باشید و مراقب باشید

ماگاوی برای حفظ انرژی و انگیزه ، ایجاد روال خواب و حفظ رژیم متعادل را توصیه می کند.

ریچاردز به همبستگی بین ماه های زمستان و بهزیستی روانی اشاره می کند که با علائمی مانند خواب زیاد ، تغییر در اشتها ، افزایش وزن و خستگی یا انرژی کم مشخص می شود.

ریچاردز می گوید: "این احساسات می تواند بر زندگی و حالات عاطفی فرد تأثیر بگذارد ، که می تواند بر زندگی شخصی ، شغلی و خانگی آنها تأثیر بگذارد و ناگزیر آنها را قطع کند."

وقتی بیشتر در خانه می مانید ، ماگاوی پیشنهاد می کند به میزان دریافت ویتامین دی توجه کنید زیرا ارتباط تنگاتنگی بین افسردگی و ویتامین دی وجود دارد.

هنگام تمرین مراقبت از خود ، تمرینات تنفسی را نیز به روز خود اضافه کنید.

ماگاوی گفت: تنفس عمیق و دیافراگمی و کشش متناوب در طول روز می تواند استرس را از بین ببرد.

 

6. به یک چیز مثبت فکر کنید

وقتی هر روز صبح از خواب بیدار می شوید ، قبل از بیرون آمدن از رختخواب ، یک فکر مثبت را مطرح کنید.

 

ماگاوی می گوید: لیست تأییدات مثبت در صبح می تواند به افراد کمک کند تا روز خود را با یک یادداشت مثبت آغاز کنند.

ریچاردز موافقت می کند و خاطرنشان می کند که ذهنیت مثبت یک عامل کلیدی در جلوگیری از سلامت روانی ضعیف است.

وی گفت: "به ویژه در این مواقع که ممکن است احساسات منفی نسبت به خود یا نسبت به وضعیت جهان بیشتر ظاهر شود ، اکنون زمان مهمی برای تمرین عاداتی است که شادی را تقویت می کند و باعث لذت می شود."

او برای کمک به تطبیق یک طرز فکر مثبت ، پیشنهاد می کند که هر روز یک فکر مثبت را بنویسید.

 

ریچاردز گفت: با توجه به افکار و تجربیات مثبت خود ، به تجسم آنها کمک می کنید ، که به نوبه خود نه تنها آنها را عملگرا می کند ، بلکه شما را تشویق می کند تا ازجمله های قدردانی استفاده کنید.

داشتن یک دفتر خاطرات قدردانی نیز می تواند افکار مثبت را تقویت کند.

قبل از خواب ، سه مورد را که برای آن روز سپاسگزار هستید ثبت کنید. ریچاردز گفت ، آنها می توانند موارد کوچکی باشند ، مانند صحبت با یک دوست ، قدردانی از شام دوست داشتنی یا قدردانی از دستیابی به یک روز خوب در محل کار.

 

 7. از صفحه نمایش ها عاقلانه استفاده کنید

ریچ می گوید که بسیاری از زندگی ما به سرعت به فضای دیجیتال ، از جمله فعالیت های کاری و مدرسه و معاشرت تبدیل شده است ، پیدا کردن تعادل کلیدی است.

در مورد آنچه که از نظر صفحه نمایش مصرف می کنیم همانطور که در مورد غذا فکر می کنیم فکر کنید. به عبارت دیگر ، ما باید به رژیم غذایی رسانه ای فکر کنیم همانطور که در مورد رژیم فکر می کنیم. همانطور که در مورد تغذیه وجود دارد ، چیزهایی وجود دارد که شما نمی خواهید زیاد بخورید یا نمی توانید مدام بخورید.

این امر در مورد محتوایی که بصورت آنلاین مصرف می کنید و همچنین در شرایطی که مصرف می شود صدق می کند.

کجا مناسب است و کجا مناسب نیست؟ به عنوان مثال ، روز شکرگزاری یا کریسمس می تواند فرصتی برای داشتن صفحه نمایش روی میز شام برای ارتباط آنلاین با مادربزرگ یا پدربزرگ باشد ریچ می گوید ، بنابراین صفحه نمایش ها به جای آنکه از خوردن غذا حواس شما را پرت کنند ، بخشی از آن و نحوه ارتباط ما با یکدیگر می شوند.

ارتباط با دوستان و خانواده به صورت مجازی یک گزینه است ، به ویژه هنگامی که انزوا شدید می شود.

مگاوی گفت: "برنامه ریزی چت های ویدیویی منظم با دوستان و اعضای خانواده می تواند اضطراب و احساس تنهایی را کاهش دهد."

او همچنین پیوستن به گروه های پشتیبانی آنلاین را برای ملاقات با سایر افراد با علایق مشابه تشویق می کند.