رفتارهای اصولی هنگام ورود به کافی شاپ

10 کاری که نباید در کافی شاپ انجام دهید

قهوه خانه ها همچنان در سراسر کشور مشاهده می شوند و مشتریان  آنها طیف گسترده ای از افراد در هر سنی را شامل می شود خواه در یک شهر بزرگ ، شهر کوچک یا جایی در نزدیکی آنها زندگی کنید ، احتمالاً حداقل یک کافی شاپ در نزدیکی خانه و محل کار خود دارید.

استفاده از کافی شاپ ها برای معاشرت

به عنوان موجودات اجتماعی ، مردم به طور طبیعی به مکان هایی سر می زنند که می توانند در کنار دیگران آرام بگیرند و از تفریح لذت ببرند در معروف ترین کافی شاپ ها ، باریستاها با مشتریان دائمی خود آشنا می شوند و حتی گاهی اوقات معجوناتی منحصر به فرد برای آنها درست می كنند.

کافی شاپ ها مکان های عالی برای ملاقات دوستان و سرو یک فنجان دم کرده مورد علاقه و رفتار دوستانه آنها است همچنین مکان ایده آل برای اولین قرار ملاقات هستند زیرا شما می توانید در محیطی دوستانه کسی را بشناسید ، پول زیادی خرج نکنید و ببینید واکنش شخص مقابل چگونه است.

استفاده از کافی شاپ برای انجام مشاغل

بسیاری از کافی شاپ ها دسترسی به اینترنت را ایجاد می کنند و آنها را به مکانی ایده آل برای انجام تجارت تبدیل می کنند.

وقتی در طول هفته کار تقریباً به هر کافی شاپ می روید ، احتمالاً افرادی را خواهید دید که با لپ تاپ و سایر وسایل اداری یا چند نفر مصاحبه انجام می دهند. همچنین ممکن است نویسندگان ، هنرمندان و سایر افراد خلاق را ببینید که در حال کار بر روی آخرین پروژه خود هستند.

نکات آداب کافی شاپ

هنگام بازدید از کافی شاپ باید حواس تان به دیگران باشد و نسبت به زمان و مکان آنها احترام بگذارید، در اینجا چند نکته در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید یا انجام ندهید وجود دارد :

انتظار فضای کاری رایگان نداشته باشید: جزو افرادی نباشید که بدون خرید چیزی در کافی شاپ جا می گیرند. این مانند این است که به یک آپارتمان نقل مکان کنید و اجاره پرداخت نکنید به یاد داشته باشید که میزهای کافی شاپ برای پرداخت به مشتریان است ، بنابراین قبل از اینکه خیلی راحت باشید حداقل یک نوشیدنی از منو سفارش دهید.

پهن نشوید: اگر تنها هستید ، یک میز کوچک انتخاب کنید تا دیگران که با جفت یا گروه وارد می شوند فضای مورد نیاز خود را داشته باشند.

صندلی ها را کنار خود جمع نکنید : اگر یک صندلی اضافی در میز خود دارید ، آن را به شخصی که به آن نیاز دارد ارائه دهید ، این صندلی ها برای مشتریان گذاشته شده است ، نه برای چاپگر یا کیف لپ تاپ شما .

کثیف نباشید: سایر مواردی را که باید در سطل آشغال ریخته شود ، نگه دارید و در هنگام رفتن در سطل زباله بیندازید چیزهایی که روی زمین می افتد برنمی دارید فقط نشانه شلختگی و رفتار بی ادبانه شما است.

از سیم های شارژر خود استفاده نکنید که ممکن است ارتباط شخصی افراد را قطع کند: بهتر است قبل از مراجعه به کافی شاپ ، لپ تاپ خود را شارژ کنید. اگر شارژ باتری شما تمام شد ، شاید این نشانه ای باشد که شما مدت زیادی آنجا بوده اید و زمان ترک آنجا است. اگر باید دستگاه خود را شارژ کنید ، جایی را در نزدیکی دهانه خروجی پیدا کنید تا مجبور نشوید سیم شارژر را از کف زمین به میز خود امتداد دهید.

دیگران را نادیده نگیرید: لازم نیست با شخصی که پشت میز نشسته است دوست صمیمی شوید ، اما می توانید یک لبخند و یک سلام دوستانه ارائه دهید. حتی ممکن است از یک مکالمه خوب و فرصتی برای یافتن یک دوست جدید لذت ببرید، پس از همه ، شما می دانید که حداقل یک چیز مشترک دارید: قهوه

بی تاب باریستا نباشید: اگر یک فنجان قهوه داغ را دوست دارید ، احتمالاً همان سرعتی که باریستا می تواند به سفارش شما برسد را دریافت خواهید کرد با این حال ، اگر چیز پیچیده تری دوست دارید ، فراموش نکنید که این کار به زمان نیاز دارد.

از کسی نخواهید که روند کار شما را تماشا کند: ممکن است از فرد معمولی دیگری که مطلع شده اید که خودش تمایل دارد بخواهید لپ تاپ شما را تماشا کند اما هرگز از غریبه سوال نکنید. اگر مجبور شدید برای هر مدت کافی شاپ را ترک کنید ، وسایل خود را جمع کنید و با خود ببرید.

نکته را فراموش نکنید: یک باریستای خوب باید در ایجاد یک فنجان عالی قهوه آموزش ببیند و سخت کار کند ، بنابراین با یک نکته سخاوتمندانه قدردانی خود را نشان دهید.

زیاد سر و صدا نکنید: اگر می خواهید به موسیقی گوش دهید ، از هدفون یا هندزفری استفاده کنید. اگر مصاحبه ای را برای کاری انجام می دهید ، صدایتان را پایین نگه دارید تا همه اطرافیان خود را از کسب و کار خود آگاه نکنید. وقتی با دوستانتان هستید ، صدایتان را تا سطح مکالمه نرمال پایین نگه دارید.

اگر در یک ذهنیت مناسب به یک کافی شاپ بروید ، می توانید با دوستانتان اوقات خوبی را سپری کنید ، یک فضای کاری کوتاه مدت داشته باشید یا به راحتی از یک فنجان قهوه لذت ببرید. فقط به یاد داشته باشید که در اطراف شما افراد دیگری هستند که به احترام شما احتیاج دارند تا همه بتوانند بهره مند شوند و تجربه خوبی داشته باشند.