سازماندهی تفکیک بیماری آنفولانزا

کارشناسان بیماری های عفونی هشدار می دهند که هم اکنون برای اوج کرونا ویروس زمستانی آماده شوید.

بر اساس گزارش آکادمی جدید علوم پزشکی ، انگلیس باید در حال حاضر برای موج جدید بالقوه عفونت های کرونا در زمستان آماده شود.

این گزارش که از تخصص چندین محقق نشان می دهد که موج جدید بالقوه با تعداد زیادی از بیماران که نیاز به مراقبت های را در موج اول و یک اپیدمی احتمالی آنفولانزا ، خطری جدی برای سلامتی نیز دارند .

این فشارهای جدید علاوه بر چالشی که در زمستان به وجود می آید ، زمانی که سایر بیماری های عفونی شایع تر هستند و شرایطی مانند آسم ، حمله قلبی ، بیماری مزمن انسدادی ریه و سکته مغزی بدتر می شوند.

خطر تحت فشار قرار گرفتن خدمات بهداشتی و نجات جان در زمستان کاهش یابد. این موارد شامل :

به حداقل رساندن انتقال ویروس کرونا در جامعه ، با یک کمپین اطلاع رسانی عمومی برای همه ، و همچنین توصیه هایی متناسب با افراد و جوامع در معرض خطر بالا.

سازماندهی مجدد کارکنان و امکانات بهداشتی و درمانی و اطمینان از وجود تجهیزات حفاظتی شخصی مناسب ، آزمایش و اقدامات کنترل عفونت در سراسر سیستم برای به حداقل رساندن انتقال این بیماری ها و در خانه ماندن بسیار کاربردی می باشد.

افزایش ظرفیت برنامه آزمایش ، ردیابی و جداسازی برای مقابله با علائم همپوشانی آنفولانزا و سایر عفونت های زمستانی کرونا ویروس.

محافظت در برابر بدترین آثار آنفولانزا با تلاش مشترک افراد برای مراقبت از خود به طور ایمن واکسینه شوند.

 

آماده شدن برای بدترین ها :

این گزارش نیاز فوری به آماده سازی را برای کاهش خطر زمستان چالش برانگیز پیش رو توصیف می کند.

محققان بر اهمیت کمپین های اطلاع رسانی عمومی و مشارکت نیاز به مراقبت از یکدیگر ، عدم ملاقات در جمع زیاد و استفاده از ماسک صورت تأکید می کنند.

علاوه بر این ، می توان با محافظت از افراد از طریق واکسیناسیون کارکنان بهداشت و مراقبت های اجتماعی و گروه های اولویت دار از جمله کودکان مدرسه ، تأثیرات فصل آنفولانزای پیش رو را به حداقل رساند افزایش مقیاس آزمایش ، ردیابی و جداسازی و آزمایش در صورت وجود علائم بسیار مهم است.

جای نگرانی وجود ندارد اگر که مراقبت های بهداشتی را طبق اصول معین انجام دهید از جمله :

فاصله های اجتماعی را رعایت کنید در حدود 1 تا 2 متر از افراد فاصله بگیرید.

در جاهای شلوغ و متراکم تا حد امکان نروید.

از ماسک چند لایه استفاده کنید.

دستان خود را قبل از خوردن غذا  با آب و صابون بشویید.

با الکل ضدعفونی کننده به طور مرتب دستان خود را ضدعفونی کنید.

مراقب باشید که دستان خود را به چشمها ، دهان و بینی خود نزنید.

 

اگر تمام این مراقبت های بهداشتی را به درستی انجام دهید دیگر جای نگرانی وجود ندارد و در کمال آرامش میتوانید به زندگی خود برسید.