ستون اصلی جنبه مهمان نوازی

سه دسته بندی مهم  در صنعت مهمان نوازی

ستون فقرات صنعت مهمان نوازی شامل خدمات به مشتریان است ، مفهومی که در همه بخش های صنعت مشترک است. مشاغل کوچک شما ممکن است بر یک یا همه جنبه های مهمان نوازی تمرکز کند. میزان موفقیت شما و کارکنان شما در خدمت به دیگران میزان موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند شاید تنها در یک دسته از صنعت مهمان نوازی برتری داشته باشید.

با این حال ، اگرچه هزینه ها و چالش ها افزایش می یابد ، مالکیت یا مدیریت چندین جنبه از مهمان نوازی می تواند فرصت های بیشتری را برای موفقیت در اختیار شما قرار دهد.

 

خوردنی ها و آشامیدنی ها

در مهمان نوازی ، غذا و نوشیدنی برتر است. این بزرگترین عنصر صنعت مهمان نوازی است و می تواند به شکل رستوران های سطح بالا ، غذاخوری های فست فود ، مراکز پذیرایی و بسیاری از مظاهر دیگر ظاهر شود تجارت مواد غذایی و آشامیدنی می تواند به صورت همزیستی به عنوان بخشی از مشاغل دیگر مانند کوچه های بولینگ یا سینماها عمل کند وقتی رستوران شما بخشی از یک هتل است ، غذا و نوشیدنی می تواند با ارائه غذای عالی و خدمات درجه یک به مشتریان ، تجربه کلی مهمانان را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

 

اقامت

هتل ها و سایر مکان هایی که اقامتگاه را ارائه می دهند بخش وسیعی از صنعت مهمان نوازی را نشان می دهند. انواع مشاغل طیف وسیعی از استراحتگاه های عجیب و غریب تا خوابگاه ها و اردوگاه ها را اجرا می کنند. تمرکز کسب و کار شما بر ارائه اقامتگاه باید آسایش ، کارآمدی و خدمات دقیق مشتری را به عنوان پایه و اساس آن ادغام کند.

مسافران برای مسیر متفکرانه و امکانات ساده ارزش قائل هستند. هنگامی که آنها احساس می کنند مورد تقدیر و احترام قرار می گیرند ، مهمانان شما تجربه خود را به دیگران می گویند و ممکن است مشتری شما ثابت شوند.

 

سفر و گردشگری

یکی دیگر از بخش های اصلی تجارت مهمان نوازی شامل حمل و نقل است که شامل خطوط هوایی ، قطارها ، کشتی های تفریحی و کارکنان برای هر یک می شود. مهمانداران پرواز و پرسنل کروز به عنوان سرور غذا و هتلداران در تلاش خود برای ارائه غذا یا نوشیدنی و یک تجربه راحت برای مشتریان وارد عمل می شوند مسافران تجاری و مسافران به طور یکسان اساس این منطقه از مهمان نوازی را تشکیل می دهند.

سفر و گردشگری مستلزم کارکنان آگاه در زمینه فناوری اطلاعات است و آنها همچنین بخشی از مهمان نوازی محسوب می شوند. مقاصدی مانند پارک های تفریحی هزاران نفر را به خود جلب می کند ، همه آنها می خواهند از خدمات عالی مشتریان بهرمند شوند در حالی که از یک ماجراجویی به یاد ماندنی لذت می برند.

 

اقتصاد صنعت مهمان نوازی

سه دسته اصلی صنعت مهمان نوازی توسط یک اقتصاد قوی هدایت می شوند و به آن وابسته هستند. وقتی افراد بتوانند برای خوردن غذا بیرون بروند یا از مسافرت لذت ببرند ، تجارت کوچک شما در زمینه مهمان نوازی رونق می گیرد. برعکس ، زمانی که شرایط اقتصادی چالش برانگیز است ، ممکن است تصمیم بگیرید که اصول اولیه کسب و کار خود را تقویت کنید.

به عنوان مثال ، مشاغل غذایی و آشامیدنی ممکن است در روزهای خاصی از هفته فعالیت های خاصی مانند جمع آوری کمک مالی یا تخفیف غذا ارائه دهند به عنوان صاحب هتل ، ممکن است شعبه ای در اختیار داشته باشید و امکانات کنفرانس یا رویداد ویژه یا گزینه های حمل و نقل مانند خدمات ویژه لیموزین ارائه دهید.

پایه ای

سطوح اولیه خدمات به مسافران ، خدمات ابتدایی سفر را ارائه می دهد امکانات اولیه معمولاً داشتن پاور بانک و تعداد مناسبی پریز برق در مسیر مقصد نهایی مشتری است طرح بسته های خدمات اولیه هرچند پراکنده و بدون تجمل ، می توانند برای مشتریان مقرون به صرفه تر باشند.

 

استاندارد

در محیط کافه که شامل امکانات بیشتری نسبت به مواردی است که در بسته های اصلی ارائه می شود ، اما هنوز فاقد تجملات زیادی است که بسته های یک مرحله بالاتر را ارائه می دهند .

 

لوکس

سطح خدمات لوکس ارائه شده با ارائه بالاترین سطح خدمات در دسترس مشتریان است بسته های خدمات لوکس می شوند اگر در کافی شاپ خود بهای لوکس بودن را بپردازید باعث می شود مشتریان ثابت برای شما ایجاد شود.

 

ملاحظات دیگر

مقصد در تعیین سطح خدمات ارائه شده بسیار مهم است. مهم است که به خاطر بسپاریم که در کشورهای توسعه یافته و مقاصد کلان شهرها ، لوکس متفاوت از بسته بندی به مناطق کمتر توسعه یافته متفاوت است امکانات رفاهی "استاندارد" آماده در دسترس ممکن است به عنوان اقلام "لوکس" در یاد همه مشتریان بماند.