سفر بسزا سرمایه گذاری ارز

چگونه می توان با خیال راحت در ارز رمزنگاری سرمایه گذاری کرد :

در صورت انجام صحیح ، می توانید از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خود سود ببرید.

در سال 2009 ، بیت کوین ، اولین ارز رمزنگاری شده ، فقط یک مد بود که هیچ کس به آن اعتقاد نداشت. در حالی که فناوری بلاک چین پشت بیت کوین جامعه فناوری را تحت تأثیر قرار می داد ، به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری مورد توجه عموم مردم قرار نگرفت. اکنون پس از بیش از یک دهه ، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده وارد بازار رمزنگاری شده اند و بیت کوین در رتبه اول با بالاترین ارزش ظاهر شده است.

در حال حاضر ، سرمایه گذاری روی ارزهای رمزنگاری شده در رادار هر سرمایه گذار است. افرادی که در سال 2017 قبل از انفجار قیمت ارز دیجیتال خریداری کرده اند ، از مزایای تصمیم سرمایه گذاری زندگی خود استفاده می کنند. بنابراین ، آیا آماده هستید که سفر سرمایه گذاری خود را با ارزهای رمزنگاری شده آغاز کنید؟

 

چگونه می توان روی ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرد؟

1. از موارد کوچک تر شروع کنید

مانند بازار سهام ، بازار ارزهای دیجیتال نیز بی ثبات است و این بدان معناست که قیمت ها به طور غیرقابل پیش بینی افزایش و سقوط می کنند. سرمایه گذاری روی ارزهای رمزنگاری شده تنها پس از اطمینان از داشتن منابع نقدینگی کافی برای حداقل 6 ماه بدون هیچ گونه بدهی عاقلانه است پس از روشن شدن این موضوع ، با سرمایه گذاری در سهام (اگر قبلاً این کار را نکرده اید) شروع کنید تا ظرفیت خود را برای مقابله با خطرات درک کنید. هنگامی که می دانید می توانید فراز و نشیب ها را کنترل کنید ، بخش کوچکی از پول خود را برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده کنار بگذارید در صورت امکان ، سرمایه گذاری خود را به 5 تا 10 درصد درآمد خود محدود کنید.

 

2. ارز رمزنگاری شده خود را انتخاب کنید

بله ، در حال حاضر بیش از یک ارز رمزنگاری شده در بازار با نقاط قیمتی متفاوت وجود دارد. اما توصیه می شود که وارد بازار نشوید و روی 5 ارز رمزنگاری شده کوچک سرمایه گذاری نکنید. برای انتخاب یک سکه رمزنگاری مناسب ، تکالیف زیادی لازم است. از آنچه در بازار می گذرد آگاه باشید ، لیستی از 5 ارز رمزنگاری شده با بهترین عملکرد را تهیه کرده و نمودار رشد آنها را مشاهده کنید. در حال حاضر بیت کوین بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان است و همچنین قابل اعتمادترین ارز در کنار اتریوم ، ریپل ، لایت کوین و... است.

در اینجا آمده است که چرا این مورد مهمترین بخش سفر سرمایه گذاری شما است. در دهه گذشته ، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده که وارد بازار شده بودند ، بدون خط و یا ناپدید شده بودند. این بدان معناست که سرمایه گذاری 100 دلاری شما تنها با یک تصمیم عجولانه می تواند به صفر بزرگ تبدیل شود.

 

3. صرافی ارز رمزنگاری شده مناسب را انتخاب کنید

اساساً ، جایی است که می توانید دارایی های رمزنگاری شده خود را بخرید ، بفروشید یا نگهداری کنید لیستی دقیق از بهترین مبادلات ارزهای رمزنگاری شده با اطلاعات مربوط به هزینه های معامله ، مزایا و معایب را داشته باشید . مانند بانک ها و سایر موسسات مالی برای وام دادن پول ، ذخیره پول و ارائه وام مسکن ، این مبادلات رمزنگاری نیز به طور خاص برای مدیریت ارزهای رمزنگاری شده و ماهیت ناپایدار آنها طراحی شده است.

 

 

4. کیف پول رمزنگاری شده را انتخاب کنید

کیف پول رمزنگاری شده چیست؟ نرم افزاری است که کلید خصوصی و عمومی را ذخیره می کند و به عنوان پیوند بین شما و بلاک چین که دارایی های رمزنگاری شما در آن قرار دارد ، اضافه می شود. بسیاری از مردم کیف پول های رمزنگاری شده را با محلی برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شده اشتباه می گیرند ، اما از نظر فنی فقط به شما اجازه می دهند به ارز رمزپایه خود در بلاک چین دسترسی پیدا کنید و آدرس رمزنگاری شده ای که به عنوان کلید شناخته می شود ، داشته باشید. بدون کلید ، نمی توانید یک معامله رمزنگاری را تکمیل کنید. شما می توانید در طول انتقال با هر شرکتی که ارزهای رمزپایه را برای پرداخت قبول می کند ، ارزهای رمزنگاری شده ارسال و دریافت کنید.

 

اگر مراحل فوق را دنبال کنید ، آماده سرمایه گذاری روی ارزهای رمزنگاری شده هستید. صرف نظر از اینکه در چه ارز رمزپایه ای سرمایه گذاری می کنید ، خود را برای ناپایداری آماده کنید و قیمت را به طور مرتب تجزیه و تحلیل کنید.