سوق دادن دوستداران قهوه به فروشگاه شما

ایده های شگفت آور بازاریابی کافی شاپ برای افزایش مشتری

بیش از 49٪ مصرف کنندگان قهوه ترجیح می دهند صبح دوش بگیرند تا قهوه خود را حذف کنند.

گرفتن اولین فنجان قهوه صبح ، به خصوص در کافی شاپ مورد علاقه شما ، برای اکثر دوستداران قهوه یک امر ضروری است بنابراین جای تعجب نیست که به طور متوسط ، یک کافی شاپ روزانه بیش از 230 فنجان قهوه می فروشد.

حتی با داشتن این آمار به عنوان صاحب کافی شاپ ، نشان دادن علامت "باز" برای سوق دادن دوستداران قهوه به فروشگاه شما کافی نیست ، با وجود کافی شاپ های جدید و مارک های دارای حق امتیاز در هر بلوک ، رقابت برای افزایش مشتری وفروش شدید می باشد وقت آن است که کافی شاپ خود را به بازار عرضه کنید اگرنه که عقب می مانید.

امروز من ایده های شگفت آور برای بازاریابی کافی شاپ را به شما نشان می دهم که می توانید برای افزایش مشتری استفاده کنید:

بر مارک فروشگاه کافی شاپ خود تسلط داشته باشید

شما احتمالاً این عنوان را می خوانید و فکر می کنید آیا این یک مقاله بازاریابی در مورد چگونگی افزایش مشتری است در این صورت از خود می پرسید که چرا مارک تجاری من مهم است؟

قبل از شروع تبلیغات فیس بوک یا بارگذاری تصاویر در اینستاگرام ، باید بدانید که کافی شاپ شما فقط یک فروشگاه یا نام شرکت نیست. این یک مارک تجاری است و تعریف نام تجاری شما تعیین لحنی است که شما به چه افرادی بازاریابی می کنید ، مهمترین و بهترین دارایی شما برای نمایش ویژگی های فروشگاه شماست ، در آخر ، نحوه بازاریابی شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

اگر ندانید که برند شما چیست ، اراده ای که برای آن انجام می دهید نیز کافی نخواهد بود و وقتی مشتریان نبینند شما چه هستید یا برای چه چیزی ایستاده اید ، به سمت شما جذب نخواهند شد.

بنابراین از خود بپرسید: "مارک کافی شاپ من ... است؟"

آیا یک چیز لوکس ، خانگی ، خانوادگی ، کانون گرم محلی ، آزمایش قهوه است یا فقط محلی است برای کارآفرینان برای ادامه کار. شما نمی توانید همه این موارد را دارا باشید ، اما می توانید بعضی ها را داشته باشید. هنگامی که نام تجاری خود را پایین آوردید ، سپس ایده روشنی از اینکه قصد دارید به طور موثر نسبت به کدام قوم یا مشتری ایده آل بازاریابی کنید ، خواهید داشت.

پس از آن ، اگر برای همه افرادی که وقت ، انرژی و هزینه زیادی می گیرند ، بازاریابی کنید اما اگر می دانید افرادی که با نام تجاری شما سازگار هستند در این صورت تلاش های بازاریابی شما در کوتاه مدت و بلند مدت بیشتر متمرکز و موثر است.

گرایش بیشتر به قهوه نسبت به کافی شاپ واقعی است ، اما شما می توانید ایده خود را پیدا می کنید.

 

برای تشویق خریدها نمونه گیری رایگان ارائه دهید

استارباکس این کار را مدام انجام می دهد شما مشغول نشستن ، تایپ کردن یا پیمایش روی تلفن خود هستید. شما به بالا نگاه می کنید تا ببینید یک کارمند نمونه ای از یک شکلات جدید چه چیزی را به شما پیشنهاد می دهد.

نمونه های رایگان یکی از قدیمی ترین ترفندهای بازاریابی است به این دلیل است که این رویکرد واقعا کار می کند نمونه های رایگان مانند تخفیف مشتری را به خود جلب می کنند و آنها را ترغیب به خرید می کنند.

نمونه های رایگان را به صورت آفلاین و آنلاین ارائه دهید این موارد می توانند غذاهای تازه و طعم دهنده های قهوه باشند.

مشارکت عالی برای اولین بار در خیابان اصلی با کافه کارمل و شکلات تجربه های جدید و جذابی را می توانید به مشتریان انتقال دهد و هم چنین می توانید مطالب آموزشی درمورد قهوه و شکلات به مشتریان خود ارائه دهید.

شما همچنین می توانید نمونه های رایگان از کالاهایی که در حال حاضر بهترین فروشنده شما هستند را ارائه دهید آنها را در خارج از کافی شاپ خود ، هنگام رویدادها یا ساعات اوج حضور در فروشگاه خود ، ارائه دهید.

 

میزبان مسابقه دوستداران  با انواع هدیه دادن قهوه باشید

ارائه های میزبانی می تواند آگاهی از نام تجاری شما را در مقایسه با تاکتیک های قبلی بازاریابی تا 30٪ افزایش دهد.

در اینجا سه روش ارائه و مسابقه برای رشد کافی شاپ شما وجود دارد :

افزایش آگاهی از برند: مسابقات به شما امکان می دهد تا دید خود را به صورت آنلاین افزایش دهید. شما می توانید توسط افرادی که به دنبال هدایا هستند مورد استقبال قرار بگیرید ، طرفداران همچنین می توانند مسابقه شما را با دوستان ، خانواده و پیروان خود به عنوان یک ورودی به اشتراک بگذارند.

پیروان شبکه های اجتماعی را افزایش دهید: مارک ها با میزبانی از مجموعه های تبلیغاتی به دنبال مشتریان ثابت خود رشد می کنند. به عنوان مثال ، حساب های اینستاگرام که مسابقات را برگزار می کنند ، به طور متوسط 70٪ پیروان خود را نسبت به حساب هایی که برگزار نمی کنند ، رشد می دهند.

خریدهای محصول را افزایش دهید وقتی میزگردی را در وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی خود میزبانی می کنید ، مردم بیشتر تماشا می کنند تا آنچه شما ارائه می دهید مشاهده کنند این کارآموزی به بازاریابی سایر خدمات یا محصولات شما کمک می کند.

میزبانی یک هدایا به همان سختی که به نظر می رسد نیست ، بنابراین برای راهنمایی در اینجا سه راهنمای اهدا و مسابقه برای شروع وجود دارد:

مسابقه برتر رسانه های اجتماعی در همه زمان ها

مرحله ای برای اجرای یک مسابقه برنده اینستاگرام

راهنمای کامل قوانین در مورد هدایا در اینستاگرام

 

برای افزایش دسترسی به برنامه های تحویل غذا بپیوندید

آمار سفارش گلوریا فود گزارش می دهد که 86٪ از بزرگسالان آمریکایی حداقل یک بار در ماه غذا را به درب ورودی تحویل می دهند بیایید صادقانه بگوییم همانطور که قهوه دوست دارید ، و شما همیشه نمی خواهید داخل کافی شاپ محلی خود بروید تا آن را تحویل بگیرید.

با پیوستن به برنامه های تحویل غذا مانند و موارد دیگر ، دسترسی خود را گسترش دهید. اکنون مردم انتظار دارند مارک های غذایی تحویل کالا را ارائه دهند یا در برنامه های تحویل غذا نام شان ذکر شوند. ارائه تحویل ، تجارت شما را نه تنها به مردم محلی نزدیک بلکه با افراد جامعه که ممکن است هر روز تمایل آمدن به کافی شاپ شما را نداشته باشند استقبال می شود.

 

از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید

مقاله بازاریابی بدون شبکه های اجتماعی چه می تواند باشد؟

ما در سال 2020 هستیم و فراتر از آن ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و فروش اجتماعی اکنون یک قاعده است. عدم سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی اشتباهی است که می خواهید از آن اجتناب کنید.

رسانه های اجتماعی نه تنها در جامعه شما بلکه در سرتاسر جهان قدرت دسترسی به میلیون ها نفر را دارند ، اما بگذارید از مرز جلوتر نرویم. بیایید محلی فکر کنیم ابتدا باید یک طرح بازاریابی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید.

ثانیا ، شما باید انتخاب کنید که در کدام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید و نوع ایده های محتوا بسیار مهم می باشد.

در اینجا سه سیستم عامل برتر رسانه های اجتماعی برای کافی شاپ ها آورده شده است:

فیس بوک

هنوز هم یکی از بهترین سیستم عامل ها برای تبدیل پیروان به خریداران با تبلیغات است ، نیازی به گفتن نیست که به عنوان یکی از جامع ترین دایرکتوری های آنلاین برای مشاغل محلی دیده می شود. در کنار Google ، مشتریان هنگام مراجعه حضوری به صفحه فیس بوک کافی شاپ های شما از نظر ساعت کار ، منو ، بازبینی و اعلام حضورها مراجعه می کنند.

اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از 60 میلیون تصویر و فیلم بارگذاری شده روزانه ، پناهگاهی برای افراد معتبر و تأثیرگذار است که به دنبال مارک های جدید و هیجان انگیز هستند تا امتحان کنند. در اختیار کافی شاپ خود فضای مناسبی برای به نمایش گذاشتن بهترین ظاهر کافه ، غذا و قهوه های جذاب خود می باشد.

توییتر

توییتر علی رغم بالا و پایین بودن ، هنوز زنده است. 2019 سالی بود که توییتر به عنوان سریعترین مکان برای یافتن ، خواندن و به اشتراک گذاری به روزرسانی های خبری در همه صنایع قرار گرفت. اگر می خواهید مخاطبان بالغ تری داشته باشید ، این سیستم عامل کاملاً برای شما مناسب است.

 

میزبان غذا یا قهوه

چه کسی می گوید شما باید در فروشگاه خود بمانید تا آن را به بازار عرضه کنید!

به مراسم غذا ، مهمانی ها بپیوندید یا خودتان یک مهمانی برگزار کنید. ترافیک مواد غذایی برای جذب مشتری جدید به فروشگاه شما و مجذوب کردن مردم در انتخاب های شگفت انگیز قهوه شما بسیار عالی عمل می کند.

این کار را به تنهایی انجام ندهید ، رویدادها برای شبکه سازی است ، بنابراین با مارک های جامعه محلی خود تماس بگیرید و از یکدیگر حمایت کنید. میزبانی یک رویداد غذایی می تواند تلاشی مشترک در بازاریابی مشترک ، حمایت مالی یا برنامه ریزی باشد.

 

نظرات را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

پیش از این ، ما در مورد سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی صحبت کردیم. یکی از بهترین راه ها برای استفاده بهینه از آن ارسال مطالب تولید شده توسط کاربران و بررسی ها می باشد.

محتوای تولید شده توسط کاربر محتوایی است که توسط افراد خارج از سازمان یا تجارت ایجاد می شود معتبر است و توسط طرفداران شما ایجاد شده است.

همچنین به شما کمک می کند تقویم محتوای رسانه های اجتماعی خود را پر کنید بدون اینکه مغز خود را در اطراف ایده های جدید خسته کنید.

هنوز قانع نشده اید؟

در اینجا برخی از حقایق آورده شده است که نشان می دهد بررسی معتبر می تواند برای حضور آنلاین شما باشد:

72٪ مشتریان تا زمانی که نظرات را نخوانند اقدامی نمی کنند

نمایش بازبینی ها می تواند نرخ تبدیل را 270 درصد افزایش دهد

60٪ افراد نظرات آنلاین را برای یک رستوران یا کافه محلی می خوانند

در اینجا سه ​​راهنمای قدرتمند در بررسی هایی آورده شده است که می توانید برای تقویت حضور آنلاین کافی شاپ های خود استفاده کنید:

بهترین مارکی که در اینستاگرام بر محتوای تولید شده توسط کاربر تسلط دارند

نحوه استفاده موثر از محتوای تولید شده توسط کاربر (و چرا کار می کند)

نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر: مثالها و بهترین روشها

 

Google Business

یکی از کم ارزش ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که ثابت کرده است به سود کسب و کار شما صرف نظر از اندازه یا جایگاه تجاری شما سودمند است .

به شما امکان می دهد قابلیت مشاهده آنلاین ، بازبینی مشتری میزبان ، بهبود سئوی سایت خود را داشته باشید .

یک وب سایت شگفت انگیز برای نام تجاری خود ایجاد کنید

برای قوت بخشیدن به حضور آنلاین خود وب سایتی برای کافی شاپ خود ایجاد کنید. چهار نوع وب سایت وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

یک وب سایت تجارت الکترونیکی

وبلاگ ها

یک وب سایت نمونه کارها

یک صفحه فرود

همچنین می توانید ترکیبی از چهار یا دو ویژگی ذکر شده در بالا را انتخاب کنید. شما همیشه نمی توانید داستان خود را به اشتراک بگذارید و سوالات متداول مربوط به کافی شاپ خود را پاسخ دهید و همه به فروشگاه شما نخواهند آمد تا ساعات کار شما را بررسی کنند. شما 8 ساعت در روز کار می کنید ، اما وب سایت شما 24 ساعت کار می کند و به افراد امکان می دهد بدون توجه به زمان از آنها مطلع و به روز شوند.

با استفاده از الگوهای صفحه فرود زیبایی آن را بیفزایید استفاده آسان از ویژگی های کشیدن و رها کردن ، به راحتی می توانید وب سایت کافی شاپ خود را در عرض چند دقیقه تنظیم کنید!

 

سرگرمی زنده و هنرمند محبوب را بیاورید

سرگرمی های زنده در کافی شاپ می تواند به روح بخشیدن به مکان و جذب مشتریان جدید کمک کند. با مراجعه به موارد دلخواه محلی در منطقه خود و تبلیغات مشترکی برای رویداد خود انجام دهید که می تواند فصلی یا هفتگی باشد.

با کمک تبلیغات مشترک ، می توانید پیروان و مخاطبان خود را به صورت آنلاین ترکیب کنید تا میزان مشتریان کافی شاپ خود را افزایش دهید.

 

یک کلاس قهوه ساز برگزار کنید

نیازی نیست که دستور مخفی کافی شاپ خود را ارائه دهید ، اما می توانید تجربه قهوه سازی خود را با دوستداران واقعی قهوه به اشتراک بگذارید. کلاس فروشگاه قهوه را در فروشگاه یا مرکز اجتماعات خود برگزار کنید و مردم محلی را به عضویت دعوت کنید.

اگر نمی توانید یک کلاس ماهانه در برنامه خود جای دهید ، به جای آن یک دوره آنلاین برگزار کنید! می توانید هر کلاس را از قبل ضبط کرده و در وب سایت خود میزبانی کرده و در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به بازار عرضه کنید.

در پایان کلاس ، با دادن یک بار تخفیف یا بسته قهوه + شیرینی در بازدید بعدی ، دانش آموزان خود را به خریدار ترغیب کنید.

از نمایشگرهای بازاریابی خلاق (نشانه ها و بیلبوردها) استفاده کنید

نحوه نمایش خلاقانه فضای داخلی و خارجی کافی شاپ خود مشتری ایده آل شما را به خود جلب کند. مهم به نظر می رسد

روزهایی بوده است که پیشخوان و ست صندلی و میز برای جلب مشتری کافی بوده کافی شاپ های محبوب در زمینه تزئینات و طراحی داخلی سرمایه گذاری می کنند تا فروشگاه های خود را برای افزایش ترافیک مشتریانی که برای اقامت طولانی مدت به فضای بیشتری نیاز دارند ، جذاب کنند.

به یاد داشته باشید ، هرچه استقبال کافی شاپ شما بیشتر باشد ، افراد هرچه بیشتر وقت خود را در فروشگاه شما بگذرانند ، قهوه بیشتری را نیز باید در طول اقامت خود سفارش دهند.

 

یک برنامه وفاداری یا پاداش ایجاد کنید

با یک پاداش یا برنامه وفاداری ، مشتریان وفادار را خوشحال کرده و مشتریان جدید را به خرید بیشتر تشویق کنید. وقتی انگیزه ای در کار باشد مردم همیشه بیشتر ممکن است خرید کنند. مردم می خواهند برای هزینه هایشان پاداش بگیرند.

استارباکس به خاطر برنامه پاداش خود مشهور است. عضویت در برنامه جوایز آنها طی دو سال گذشته بیش از 25٪ افزایش یافته و از دسامبر 2018 به 16 میلیون عضو فعال رسیده است که 14٪ نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

برنامه پاداش شما می تواند یک روش ساده "کارت پانچ" یا یک برنامه تلفن همراه باشد تا سفارش و پرداخت آنلاین را آسان کند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که برنامه پاداش شما تا حد ممکن ساده و آسان است. هر چیزی که به حلقه پرتاب نیاز داشته باشد باعث دلسرد شدن مشتریان می شود.

به یاد داشته باشید که حتی با داشتن یک برنامه وفاداری به مشتری ، شما باید با حفظ برنامه پاداش خود ، استراتژی وفاداری مشتری خود را به حداکثر برسانید.

 

از اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان مواد غذایی دعوت کنید

هرگز قدرت بازاریابی اینفلوئنسر را دست کم نگیرید ، مخصوصاً وقتی صحبت از قهوه است. به جای ایجاد یک کمپین تأثیرگذار ، میزبان یک رویداد منحصر به فرد قهوه باشید که در آن فقط وبلاگ نویسان مواد غذایی و اینفلوئنسرهای انتخابی شما دعوت می شوند تا محصول جدید یا منوی خاصی را امتحان کنند.

همچنین می توانید از اینفلوئنسرها بخواهید که در ازای دعوت یا یک قهوه رایگان ، تصاویر را با بررسی صادقانه خود ارسال کنند.

 

 Google Adwords

در ساعات اوج نوشیدن قهوه ، از تبلیغات هدفمند جغرافیایی Goodgle استفاده کنید تا ترافیک مشتریان را به فروشگاه خود هدایت استفاده کنید. هدف گذاری جغرافیایی عملی رساندن محتوا یا تبلیغات به مشتریان براساس موقعیت جغرافیایی آنها است. با نام نیز شناخته می شود ، اما با این مورد خیلی فنی نخواهیم شد.

یکی از بهترین ابزارها برای هدف گذاری جغرافیایی Google Ads (قبلاً با نام AdWords شناخته می شد) این ابزار به شما امکان مکان های خاصی را که می خواهید تبلیغات شما نشان دهند تنظیم کنید.

 

میزبان رویدادهای تقدیر مشتری یا معاملات

میزبانی مشتری قدردانی از آن ها در روز ، کافی شاپ خود از آن به عنوان فرصتی برای جذب مشتری جدید استفاده کنید. روی مشتریان خود سرمایه گذاری کنید ، وفاداری طولانی مدت برای نام تجاری خود ایجاد خواهید کرد.

 مشتری که احساس قدردانی می کند به احتمال زیاد با شما همراه خواهد بود.

خلاصه

یادگیری نحوه بازاریابی کافی شاپ فقط آغاز کار است ، اکنون باید یاد بگیرید که آن را حفظ کنید. هنگامی که پیاده سازی مداوم این ایده های بازاریابی را شروع می کنید ، تغییر در نحوه مشاهده ، تعامل و خرید مشتریان از کافی شاپ شما را مشاهده خواهید کرد.

یکی از راه های ادامه دادن ، شروع خودکار بازاریابی است. اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد کمپین ها و تلاش های بازاریابی خود را بر روی آزمایشی خودکار قرار دهید. دادن زمان بیشتر به شما جهت تمرکز بر راه اندازی فروشگاه خود اثرگذاری بیشتری دارد.

در اینجا خلاصه ای از این ایده های شگفت انگیز بازاریابی کافی شاپ آورده شده است که می توانید امروز برای افزایش مشتری خود استفاده کنید :

فروشگاه های قهوه خود را به مارک تجاری تسلط دهید

برای تشویق خریدها ، نمونه گیری رایگان ارائه دهید

میزبان مسابقه دوستداران با هدیه دادن انواع قهوه

برای افزایش دسترسی به برنامه های تحویل غذا بپیوندید

از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید

میزبان غذا یا قهوه

UGC و نظرات را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

تسلط بر Google Business

یک وب سایت شگفت انگیز برای نام تجاری خود ایجاد کنید

سرگرمی زنده و هنرمند محبوب را بیاورید

یک کلاس قهوه ساز برگزار کنید

از نمایشگرهای بازاریابی خلاق (نشانه ها و بیلبوردها) استفاده کنید

یک برنامه وفاداری یا پاداش ایجاد کنید

از اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان مواد غذایی دعوت کنید

برای افزایش ترافیک پا Google Adwords استفاده کنید

میزبان رویدادهای تقدیر مشتری یا معاملات