شهرت پلتفرم معاملات ارز رمزنگاری

هر آنچه باید برای شروع معاملات ارزهای رمزنگاری شده بدانید

پس از به دست آوردن اولین بیت کوین خود ، ممکن است بخواهید دارایی دیجیتال را با یک نشانه دیگر عوض کنید یا شانس خود را برای برخی از سودهای سریع با یکی از بسیاری از صرافی های رمزنگاری شده آزمایش کنید. و حتی اگر برای شروع تجارت ارزهای رمزنگاری شده نیازی به متخصص ندارید ، برخی از مردم می خواهند اصول اولیه نحوه شروع کار را بدانند.

بررسی شهرت پلتفرم معاملاتی ارز رمزنگاری شده و ثبت نام برای یک حساب صرافی

معاملات ارزهای رمزنگاری شده این روزها بسیار محبوب شده است و گروه زیادی از افراد هستند که هر روز دارایی های دیجیتالی خود را عوض می کنند تا پول بیشتری به دست آورند در روزهای اولیه تنها چند بستر تجاری قابل اعتماد برای افرادی که مایل به مبادله ارزهای رمزنگاری شده بودند وجود داشت ، اما امروزه تعداد زیادی مبادلات معتبر در اکثر کشورها وجود دارد.

بررسی های زیادی در مورد همه مبادلات تجاری ارز دیجیتال موجود به صورت آنلاین وجود دارد.

برای شروع معامله ، به یک حساب تأیید شده در بسیاری از مبادلات دارایی های دیجیتال جهانی موجود نیاز دارید. مبتدیان باید بدانند که اکثر سیستم عامل های تجاری برای برداشت فیات از کاربر می خواهند هویت خود را تأیید کند ، و برخی از مشاغل نیز این قانون را برای برداشتن مقادیر زیادی از ارزهای دیجیتالی اجباری می کنند.

اگر تازه وارد معامله شده اید ، باید در مورد انواع مبادلات تحقیق کنید که به ساکنان منطقه شما اجازه می دهد دارایی های دیجیتالی خود را عوض کنند و مطمئن شوید که پلت فرم معاملاتی معتبر است. مطمئناً در مورد بسیاری از مبادلات ارزهای رمزنگاری شده موجود که امروز ارائه می شود ، بررسی هایی انجام می شود و افراد تجربیات خود را از این تجارت شرح می دهند. پس از تأیید صرافی ، بیشتر معامله گران دوست دارند کیف پول غیر معمولی را در کنار خود نگه دارند تا سکه ها را برای پس انداز طولانی مدت ذخیره کنند. اگر معامله گران قصد دارند دارایی های خود را با چند دلار سریع در پلتفرم های ارز رمزنگاری شده قرار دهند ، نگه داشتن وجوه در صرافی برای یک دوره موقت ایده آل است. با این حال ، اکثر مبتدیان باید همیشه به خاطر داشته باشند: "اگر کلید خصوصی خود را ذخیره نکنید ، صاحب ارزهای رمزنگاری شده نیستید."

 

یک مثال اساسی از اطلاعات مورد نیاز برای بخش خوبی از مبادلات. چند صرافی وجود دارد که امکان معامله با تأیید بسیار کمتر را فراهم می کند

بازارها ، کیف پول ها و سفارشات

پس از تأیید یک معامله گر ، آنها می توانند معاملات خود را در بورس آغاز کنند ، اما برای شروع به مقداری پول نیاز دارند. اگر از قبل دارای رمز ارزهای معروف مانند :

BCH ، ETH

BTC

می توانید پول را به قسمت کیف پول واقع در صرافی واریز کنید. برخی از مبادلات به شما این امکان را می دهند که ارزهای رمزنگاری شده خریداری کرده و سکه ها را با استفاده از فیات بفروشید. این زمان مناسبی برای درک داشبورد مبادله و مشخصات کاربر ، معامله گران جدید باید بیاموزند که چگونه احراز هویت دو عاملی را در پلت فرم فعال کنند و همه گزینه های موجود را مرور کنند. اکثر صرافی ها چند بخش برای انتخاب دارند مانند بخش "بازارها" ، "کیف پول" ، "تنظیمات و مشخصات" و "سفارشات". گزینه "بازارها" کاربر را به صرافی می آورد و همه جفت ارزهای رمزنگاری شده و فیات موجود برای تجارت در این پلت فرم را نشان می دهد.

 

بخش های معمولی موجود در داشبورد پلت فرم معاملات

بخش "کیف پول" همه کیف های موجود در صرافی را نشان می دهد و در اینجا می توانید همه دارایی های دیجیتالی پشتیبانی شده توسط کسب و کار را سپرده گذاری ، برداشت و ذخیره کنید. معمولاً ، کاربران در قسمت "کیف پول" واریز و برداشت های معلق را پیدا می کنند و می توان این موارد را برای تأیید بررسی کرد. به طور سنتی ، اکثر صرافی ها دارای یک دوره تأیید هستند که در آن معامله گران باید منتظر مقدار خاصی از تأییدات باشند تا معامله ارز رمزنگاری شده را آغاز کنند.

 

صرافی ها آدرس سپرده ارزهای رمزنگاری شده را به مشتریان می دهند تا آنها بتوانند حساب خود را با پول برای تجارت تأمین کنند. این قسمت معمولاً در بخش "کیف پول" یا "سپرده و برداشت" یافت می شود. نماد "+" معمولاً آدرس سپرده را نشان می دهد و نماد "-" کاربر را به قسمت برداشت می آورد.

منطقه "تنظیمات و نمایه" جایی است که کاربر می تواند تنظیمات مانند احراز هویت دو عاملی ، اطلاعات کاربر ، ایمیل و سایر اطلاعات مهم مرتبط با حساب را سفارشی کند. این شامل اطلاعاتی مانند گذرواژه ها ، کلیدها API ، تنظیمات UI ، لیست سفید IP و موارد دیگر است. بخش "تنظیمات و نمایه" پلت فرم معاملاتی همچنین به شما می گوید که آیا حساب شما تأیید شده است یا خیر و همچنین محدودیت برداشت را نیز نشان می دهد. در قسمت "سفارشات" ، کاربران سفارشاتی را که ثبت کرده اند ، تکمیل شده می یابند.

گاهی سفارشات نیز تا حدی پر می شوند و این یک پدیده طبیعی است این امر در صورتی اتفاق می افتد که برای یک ارز رمزنگاری شده با قیمت خاصی پیشنهاد دهید و سکه های کافی در آن قیمت خاص موجود نباشد که بتوانید به طور همزمان خریداری کنید. در این مواقع ، مبادله ممکن است یک چهارم یا بخشی از سفارش شما را پر کند. به طور معمول در این مورد ، هنگامی که سکه های بیشتری با همان قیمت در دسترس قرار می گیرد ، مبادله بقیه سفارش را پر می کند. در بخش "سفارشات" باید سابقه تجارت خود و کلیه خریدها و فروشهایی که در حساب شما انجام شده است را بیابید.

 

هر چیزی که برای شروع تجارت با ارزهای رمزنگاری شده باید بدانید قرار دادن سفارش در صرافی ارزهای دیجیتال ، خرید یا فروش ، کاملاً بصری است. به عنوان مثال ، اگر قصد فروش  اتریوم 10 در مبادله  با یو اس دی را دارید ، معمولاً یک نوع سفارش محدود (پیش فرض) یا یک سفارش مشروط وجود دارد. سفارش محدود یک خرید و فروش سنتی است در حالی که یک سفارش مشروط باید شرایط خاصی را برای اجرا داشته باشد. اکثر مبتدیان هنگام تلاش برای اولین معاملات رمزنگاری خود باید یک محدودیت سنتی را انتخاب کنند. در پنجره "مقدار" ، 10 اتر یا مقدار ارز رمزنگاری شده ای را که می خواهید خریداری یا بفروشید وارد کنید. پس از آن انتخاب قیمتی که می خواهید را در آن بفروشید می آید و سفارش محدود شامل چند انتخاب است. کاربر می تواند دارایی را به قیمت "پیشنهاد" فعلی بفروشد که بالاترین قیمتی است که بازار مایل است برای سکه بپردازد. سپس قیمت "درخواست" وجود دارد که کمترین قیمتی است که بازار مایل است در آن زمان برای ارز رمزنگاری شده بپردازد. سپس آخرین انتخاب آخرین قیمت است که اساساً قیمت آخرین معامله انجام شده است. البته ، کاربران می توانند قیمت را به هر چیزی که می خواهند سفارشی کنند ، اما به طور سنتی مبتدیان بین این سه گزینه را انتخاب می کنند.

پس از تکمیل نوع سفارش ، مقدار و قیمت ، مبادله کل هزینه معاملات از جمله هزینه هایی را که هزینه مبادله برای اجرای مبادله دریافت می کند ، نشان می دهد. پس از تأیید اینکه همه چیز از نظر سفارش خوب است ، معامله گر همچنین می تواند گزینه ای را تنظیم کند که معمولاً به طور پیش فرض روی "خوب تا لغو" تنظیم شده یا می تواند به یک بازه زمانی خاص تغییر کند.

صفحه بازارها باید تمام گزینه های موجود برای سفارشات از جمله سفارشات فعلی بازار ، سابقه و سابقه تجارت کاربر را نیز به شما نشان دهد. این صفحه به احتمال زیاد نمودار عمقی را نشان می دهد که شامل تجسم گرافیکی کتاب سفارشات فعلی بازار ، یک گزارش نوشته شده از سفارشات و یک نمودار تجاری قابل تنظیم است که عملکرد ارز رمزنگاری شده را نشان می دهد. کتابهای سفارش و نمودارهایی که در بازه های زمانی مختلف تنظیم شده اند ، می تواند به معامله گر اندکی از احساسات فعلی بازار را  نشان دهد و ممکن است صعودی یا نزولی بودن آن را نیز نشان دهد.

 

نمودارها ، ابزارها و شاخص ها

با نمودارهایی که روندها را نشان می دهند ، برخی ابزارهای نمودار موجود در صرافی ممکن است به معامله گر کمک کند تا حرکتهای بازار ارزهای رمزنگاری کوتاه مدت و بلند مدت را بهتر پیش بینی کند. پس از آشنایی با صرافی و انجام معاملات ساده ، ممکن است بخواهید با برخی از شاخص های فنی و ابزارهای نمودار آشنا شوید.

 

هر آنچه باید برای شروع معاملات ارزهای رمزنگاری شده بدانید

صرافی ها نمودارها ، شاخص ها و نمای کتاب را سفارش می دهند تا معامله گران بتوانند نیم نگاهی به عملکرد فعلی بازار داشته باشند.

برای درک اصول اولیه معاملات ارزهای رمزنگاری شده نیازی به تجزیه و تحلیل فنی یا نمودارها ندارید:

وقتی شما فقط یک مبتدی هستید که نحوه واریز و برداشت وجوه و همچنین انجام یک تجارت بسیار اساسی را یاد می گیرید ، این تنها چیزی است که واقعاً باید برای مبادله ارزهای رمزنگاری شده بدانید. داشتن کیف پول غیرحرفه ای برای ارسال وجه برای ذخیره سازی طولانی مدت ایده خوبی است که هنگام استفاده از پلتفرم های معاملاتی ارزهای رمزپایه مفید باشد. به این ترتیب شما کنترل کلیدهای خصوصی خود را در دست دارید و اگر می خواهید آن دارایی ها را بفروشید ، می توانید در هر زمان وجوه را به صرافی واریز کنید. اصول مبادله ارزهای رمزنگاری شده بسیار آسان است و پس از چند بار به هم ریختن ، درک آن چندان سخت نیست. با گذشت زمان ، اگر شما به اندازه کافی خوب هستید ، می توانید از نوسانات قیمت ارزهای رمزنگاری شده برای فروش چند دلار بالا و پایین خرید استفاده کنید. احساس استفاده از مبادله دارایی های دیجیتال و انجام چند معامله ساده بهترین راه برای شروع است.

 

تجزیه و تحلیل سریع اقلام مورد نیاز و مواردی که ممکن است برای شروع معاملات ارزهای رمزپایه لازم باشد :

یک ایمیل معتبر ، نام کاربری و رمز عبور قوی

اثبات هویت ؛ مجوز ، شناسه ایالت ، اطلاعات آدرس محل سکونت

منابع مالی؛ مانند ارز رمزنگاری شده یا سپرده فیات

احراز هویت دو مرحله ای

یک کیف پول غیر شخصی ؛ علاوه بر یک حساب مبادله ای ، داشتن کیف پول در کنار آن که بتواند دارایی های دیجیتال را برای مدت طولانی ذخیره کند ، خوب است.

پژوهش؛ ایده خوبی است که درباره شهرت صرافی ها ، نحوه عملکرد پلتفرم معاملاتی تحقیق کنید و در نهایت می توانید تجزیه و تحلیل فنی و روش های چگونگی تجارت مانند یک حرفه ای را مطالعه کنید.