طعم لذت بخش آبمیوه بستنی

انواع آبمیوه بستنی :

- آب هویج بستنی

- شیرموز بستنی

- معجون ( گردویی ، شکلاتی ، مخصوص )

- کوکتل میوه با بستنی

- ویتامینه

 

تجربه لذت بخش سرو آبمیوه بستنی :

یک  شیشه انتخاب کنید و  مکعب های خرد شده هر میوه ای که به آن علاقه دارید ، شیر ، عسل ، پسته را اضافه کنید و سه تا چهار بار دکمه هم زن را زده  و وقتی که  آب میوه گیری خاموش شد شیشه مورد نظر خود را بردارید حالا لیوان ها را انتخاب کنید و  مخلوطی که تهیه شده را به آن اضافه کنید و روی آن را با یک قاشق بستنی و تکه های یخ پر کنید و همچنین می توانید پسته خرد شده را اضافه کنید.

در تابستانهای گرم آن را خنک صرف کنید و از گذراندن روز با خانواده خود لذت ببرید. پیمانه بستنی را در هر لیوان توزیع کنید و هر آبمیوه ای که به آن علاقه دارید  به لیوان ها اضافه کنید.

 

چگونه می توان به بستنی ، میوه اضافه کرد؟

ممکن است فکر کنید که می توانید میوه های خرد شده را به پایه بستنی وانیلی خود اضافه کنید اما از آنجا که میوه آب زیادی دارد ، در نهایت میوه های یخی تجربه بستنی خوبی را به ما منتقل می کند در غیر این صورت نرمی خامه را مختل می کنند. بنابراین در عوض ، شما به راحتی آب میوه را صرف میکنید.

 

سالم ترین بستنی ها کدامند؟

سالم ترین میوه  کامل: توت فرنگی ، توت فرنگی دومین ماده ای است که در این انتخاب ذکر شده است که حاوی 70 کالری ، 12 گرم قند و فاقد چربی است. استفاده از ماست یخ زده توت فرنگی تجربه خوبی برای صرف می باشد.

 

چگونه می توان میوه را در بستنی نرم نگه داشت؟

بعد از بریدن میوه ها ، آنها را با شکر مخلوط کرده و به مدت 1 ساعت یا بیشتر در یخچال قرار دهید. سپس آنها را بیرون آورده و به بستنی اضافه کنید. همانطور که خواهید دید ، شکر آب را به بیرون می کشد ، که باعث می شود میوه ها در هنگام یخ زدن کمتر از حالت یخبندان برخوردار شوند.

 

چگونه می توانید بستنی را متبلور نکنید؟

قرار گرفتن در معرض هوا بدترین دشمن بستنی است. قبل از تعویض درب ، پس از برش یا اسکوپ کردن بخشی که سرو می کنید ، یک لایه کاغذ مومی ، کاغذ روغنی یا پلاستیک را روی سطح بستنی صاف کنید. یا برای محافظت بیشتر ، کل پیمانه ها را در یک کیسه پلاستیکی ضد هوا قرار دهید.

 

چگونه گیلاس در بستنی یخ نمی زند؟

از آنجا که گیلاس دارای محتوای قند طبیعی است ، مانند مکعب یخ جامد نمی شود ، کمی نرم خواهد بود ، که خرد کردن را بسیار آسان می کند. آنها را فقط با کمی شکر و کمی عصاره بادام مخلوط کرده و دوباره در یخچال یا فریزر قرار دهید تا سرد بماند.

آیا محصولات میوه ای سالم هستند؟ بله ، سکنجبین اسموتی میوه در واقع اسموتی میوه ای یخ زده است. آنها فقط با سه ماده ساده ساخته می شوند ، اصلی ترین آنها میوه است و ماست یونانی موجود در آنها منبع خوبی از پروتئین است که به عنوان یک صبحانه ، میان وعده یا دسر می توان از آن استفاده کرد.

گیاه  نیز  خواص میوه واقعی سالم را داراست:

  پوره های میوه و سبزیجات ، بیشتر مواد تشکیل دهنده آن ارگانیک هستند و آنها حاوی قند نیستند و برای سلامتی مفید هستند.

 

چگونه بدون دستگاه بستنی درست کنیم؟

برای تهیه بستنی خانگی بدون دستگاه ، کافی است خامه را تا زمانی که سفت شود ، بزنید. خامه فرم گرفته را درون شیر غلیظ شده شیرین شده و عصاره وانیل بریزید. مخلوط های عطر و طعم را اضافه کنید. در این مرحله می توانید هر نوع طعم دهنده یا مخلوط دلخواه را بریزید.

 

آیا بستنی حاوی تخم مرغ است؟

شما باید لیست مواد تشکیل دهنده  بستنی مورد علاقه خود را بخوانید تا بفهمید مارک خاصی که به آن علاقه دارید حاوی تخم مرغ هست . بستنی ارگانیک به احتمال زیاد حاوی تخم مرغ است و سالم تر می باشد.