عوامل و راهکار اصلی صاحبان رستوران موفق

صاحبان رستوران ها راهی دشوار برای رسیدن به موفقیت دارند. باز کردن درهای آنها تنها نیمی از جنگ است. آنها باید تجربه مهمان خاطره انگیزی را ایجاد کنند که باعث تکرار تجارت شود.

صاحبان رستوران موفق برای پیشرفت در این شرکت ، از استراتژی های اصلی استقبال می کنند. آنها با یک بیانیه مأموریت قدرتمند شروع می کنند و اجازه می دهند تا تمرکز عملیات روزانه آنها را هدایت کند. آنها ایده های جدید ارائه می دهند و متعهد به ادامه رشد هستند.

 

1. آن ها  بازار خود را هدف قرار می دهند

رستوران داران موفق چشم انداز روشنی برای تأسیس جایگاه خود دارند. آنها یک جایگاه فراموش نشدنی را تراش می دهند. شاید آنها غذاهای گیاهی و با تمرکز سالم ارائه دهند. شاید آنها در ایجاد فضایی عاشقانه برای کسانی که در موارد خاص مانند اولین قرارها و سالگرد ازدواج جشن می گیرند ، تهیه کنندگی کنند.

صاحبان رستوران برتر بازار خود را با بیانیه ماموریت مخاطب روبرو می کنند که خواسته مشتری را برطرف می کند. آنها این ویژگی را ساده تر از "صرف غذای خوب" می دانند و اجازه دادند این بیانیه به عنوان حرفه ای شدن آنها در عملیات روزمره خود به کار ببرند.

 

2. آنها کنترل کیفیت را خودکار می کنند

رستوران داران زرنگ و دانا می دانند که کیفیت بیشترین اهمیت را دارد. آنها همچنین احتمال خطای انسانی را تشخیص می دهند. این صاحبان اقدامات کنترل کیفیت خودکار را برای بالا بردن وعده های غذایی ارائه می دهند. برای مثال ، آنها علاوه بر کنترل کیفیت ، منوی غذایی خود را بصورت دیجیتالی در می آورند.

منو دیجیتال قابلیت ثبت سفارش را به مشتریان می دهد برای اطلاعات بیشتر در مورد منوی دیجیتال به سایت زیر رجوع فرمایید:

https://menudigital.ir/

 

3. آنها غذای درجه یک ارائه می دهند

صاحبان رستوران های هوشمند می دانند که غذای آنها باعث موفقیت آنها می شود. آنها آشپزهای حرفه ای استخدام می کنند و ابزار لازم را برای انجام بهترین کار در اختیار آنها قرار می دهند. آنها کارمندان کافی را برای کمک به تهیه غذا فراهم می کنند و آنها در تجهیزات با کیفیت سرمایه گذاری می کنند.

 

4.  استفاده موثر از منوی دیجیتالی

شما می توانید از منوی دیجیتال برای دسته بندی فهرست مواد غذایی خود استفاده کنید و هم چنین با قابلیت ویرایشی که دارد می توانید بدون هزینه چاپ مکرر و اتلاف وقت منوی خود را در صفحه دیجیتالی خود تغییر دهید، یک روش پرمنفعت و سود
آور و همینطور با قرار دادن عکس هایی که از مواد غذایی خود تهیه کرده اید در قسمت قرار دادن تصاویر بیشترین بهره را ببرید به این خاطر که حس چشایی مشتریان را تحریک می کنید.

 

5. آنها از محصولات محلی و مارک دار استفاده می کنند

رستوران داران زرنگ و دانا می دانند که میوه ها و سبزیجات 24 ساعت پس از برداشت ، ارزش غذایی و طعم خود را از دست می دهند. آنها همچنین درک می کنند که غذاخوری های امروزی به محیط زیست اهمیت می دهند و هزینه بیشتری را برای محصولات محلی تهیه می کنند. آنها کشاورزان محلی را جستجو می کنند و برای ارائه تازه ترین محصولات با آنها شریک می شوند.

صاحبان برتر نیز به کالاهای مارک دار پایبند هستند. آنها می دانند که مشتریان کیفیت را تشخیص می دهند و درک می کنند تولیدکنندگان فقط نام خود را روی محصولی با مشخصات دقیق قرار می دهند. استفاده از محصولات شناخته شده به شما کمک می کند تا مشتریان از یک تجربه ثابت برخوردار شوند.

 

6. آنها از طریق رسانه به هم متصل می شوند

باهوش ترین صاحبان رستوران می دانند مردم عاشق ارسال وعده های غذایی خود در شبکه های اجتماعی هستند. آنها غذاهای بشقاب آشپز دارند بنابراین آماده اینستاگرام هستند و از مزایای تبلیغات رایگان بهره می برند.

علاوه بر این ، آنها اطلاعیه های مطبوعاتی درباره رویدادهای ویژه را صادر می کنند. آنها هر دو بررسی حرفه ای و آماتوری از تأسیس خود را می خوانند و به سرعت زمینه های بالقوه رشد را بررسی می کنند.

 

7. آنها بهترین کارمندان را استخدام و نگهداری می کنند

صنعت رستوران به دلیل گردش مالی زیاد مشهور است. صاحبان رستوران موفق برخورد با کارمندان مانند خانواده بهترین کارمندان را استخدام و نگهداری می کنند. آنها می فهمند که اگر نگران نحوه تغذیه خانواده خود نباشند ، اعضای تیم آنها نمی توانند بر بهبود مراقبت از مشتری تمرکز کنند. آنها حقوق و دستمزد زندگی خود را پرداخت می کنند و مسیر مشخصی برای پیشرفت شغلی فراهم می کنند.

رستوران داران باهوش کارکنان خود را برای تصمیم گیری توانمند می کنند. برای مثال ، برای تهیه یک مورد که مشتری از نظر آن رضایت بخش نبوده ، به تأیید مدیریت نیاز ندارند. اگر مشتری سروری را مورد آزار و اذیت قرار دهد (این اتفاق می افتد) ، آنها به جای اینکه به کارمند اجازه دهند با یک محیط خصمانه مبارزه کند ، برای حل این مسئله اقدام می کنند.

 

8. آنها متعهد به رشد حرفه ای می شوند

صاحبان رستوران برتر ، تغییرات صنعت خود را با فناوری مانند سایر موارد درک می کنند. آنها در ژورنال ها مشترک می شوند و از فرصت های ادامه تحصیل استفاده می کنند. آنها با اعضای کارکنان سفرهای میدانی رستوران می روند تا دانش خود را نیز افزایش دهند.

 

9. آنها یک تجربه مهمان به یاد ماندنی ایجاد می کنند

سرانجام ، باهوش ترین رستوران داران تجربه مهمان فراموش نشدنی را ایجاد می کنند. آنها به جزئیاتی مانند تمیزی توجه می کنند و به طور منظم تمام مناطق تأسیسات خود را بازرسی می کنند. آنها عملکرد کارکنان را به طور منظم بررسی می کنند و برای کمک به رشد آنها بازخورد عملی ارائه می دهند. آنها به دنبال ظروف و طعم های جدید می گردند و گهگاه خطراتی را متحمل می شوند. آنها به طور فعال از بازخورد مهمان به صورت کارت نظرسنجی درخواست می کنند و بدون گارد دفاعی به این توصیه گوش می دهند.

 

موفق ترین دارندگان رستوران از این راهکارها استقبال می کنند

راه اندازی یک رستوران موفق به معنای بهبود مداوم است. با تمرکز بر ارائه کیفیت ثابت و ایجاد تجربه مهمان فراموش نشدنی زمینه ارتقا را برای خود فراهم کنید.