فواید شگرف قهوه گانودرما

گانودرما بیش از 2000 سال است که وجود دارد. این قهوه همچنین به عنوان قهوه قارچ دارای خواص درمانی متعددی است و انرژی بیشتر در مورد حمایت از کبد کمک می کند. در مقایسه با قهوه معمولی ، کافئین کمتری دارد و مواد مغذی بیشتری دارد.

 

قهوه گانودرما چیست؟

این نوشیدنی مفید با عصاره قارچ قرمز و دانه های قهوه بو داده درست می شود. ماده اصلی آن ، در چین باستان به عنوان "قارچ عنوان جاودانگی شناخته می شود. در روی درختان رشد می کند و قلیایی ترین ماده غذایی روی زمین محسوب می شود. هزاران سال پیش ، افراد ثروتمند معتقد بودند که قارچ قرمز کلید جاودانگی است.

 

علم از مزایای سلامتی گیاه گانودرما پشتیبانی می کند. این دارو ممکن است عملکرد ایمنی بدن را بهبود بخشد ، خستگی مزمن را برطرف کرده و از سرطان محافظت کند. اکثر مردم از آن به عنوان ماده مقوی و محرک طبیعی استفاده می کنند. مطالعات نشان می دهد که ممکن است اضطراب و افسردگی را نیز کاهش دهد.

 

این نوشیدنی علاوه بر عصاره قارچ قرمز ، حاوی قهوه فوری و سایر مواد طبیعی مانند استویا ، انیسون یا نعناع فلفلی است. این دستورالعمل از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است. در اصل ، تمام مزایای قهوه به علاوه خواص درمانی قارچ را فراهم می کند.

 

ب علت کم بودن کافئین ، بعید است گانودرما باعث بی خوابی شود. در حقیقت ، اثبات شده است که خواب را بهبود می بخشد و اضطراب را تسکین می دهد. علاوه بر این ، اسید کمتری نسبت به قهوه معمولی دارد ، و آن را برای کسانی که مشکلات گوارشی دارند ، ایده آل می کند. این نوشیدنی تقریباً نیمی از کافئین یک فنجان معمولی دارد.

 

خواص درمانی

با این حال ، هزاران مطالعه فواید آن را برای سلامتی تأیید می کند. قهوه ای که با عصاره قارچ قرمز درست می شود خواص زیادی سرشار از ویتامین مانند : کلسیم ، آهن ، فسفر و پتاسیم ، انرژی پایدار را فراهم می کند و دفاع طبیعی بدن شما را تقویت می کند. سطح آنتی اکسیدانی بالایی که دارد ، با پیری و استرس مقابله می کند.

 

برخی مطالعات نشان می دهد که قهوه گانودرما دارای آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به چای سبز و کاکائو است. عصاره قارچ قرمز ، ماده اصلی آن ، مقادیر زیادی گلوتاتیون را تحویل می دهد ، که به عنوان آنتی اکسیدان اصلی نیز شناخته می شود.

 

این ماده مغذی به سم زدایی از کبد و کلیه ها کمک می کند در حالی که توانایی بدن در دفع سموم را بهبود می بخشد. افرادی که سطح گلوتاتیون کمی دارند ، بیشتر در معرض مشکلات قلبی عروقی ، بیماری های تخریب کننده اعصاب ، خستگی مزمن و اختلالات ایمنی هستند. علاوه بر این ، گلوتاتیون باعث افزایش طول عمر و کند شدن پیری می شود.

 

همچنین حاوی ویتامین منجر به کاهش خطر ابتلا به عفونت های ویروسی می شود. همچنین عملکرد کبد و کلیه را بهبود می بخشد ، علائم آسم را تسکین می دهد و مقاومت بدن در برابر استرس را افزایش می دهد. تحقیقات نشان می دهد که سطح قند خون را متعادل می کند و از دیابت محافظت می کند.

برای اطلاعات درزمینه قهوه شناسی به وبلاگ سایت منو دیجیتال مراجعه فرمایید:

https://menudigital.ir/