مراحل ایجاد رستوران فست فود

یک تجارت فست فود در کمترین زمان ممکن غذای ارزان قیمت را به مشتری می فروشند. این تجارت کاملا مشهود است زیرا غذاهای خوشمزه را به روشی سریع و کم هزینه فراهم می کند یک فست فود باز کنید که قیمت غذاها مقرون به صرفه ، با کیفیت بالا ، انرژی و احساس سیری را در اختیار مردم قرار دهد .

بیاموزید که چگونه رستوران فست فود خود را تجربه کنید و اینکه آیا این رستوران برای شما مناسب است ؟

       

چگونه یک رستوران فست فود راه اندازی کنید؟؟؟

شما ایده آل کسب و کار را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید که گام بعدی را بردارید ، ما این راهنمای ساده را برای راه اندازی رستوران فست فود شما آماده کرده ایم . از این مراحل اطمینان حاصل کنید که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی می شود و به درستی ثبت و از نظر قانونی مطابقت دارد.

 

  • کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید :

یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروریست ، این به شما کمک می کند مشخصات کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی موارد ناشناخته را کشف کنید .

 

چند موضوع مهم که باید در نظر گرفت:

- هزینه های راه اندازی وهزینه های مداوم چقدر است؟

- بازار هدف شما کیست؟

- نام تجاری خود را چه میگذارید ؟

 

خوشبختانه ما بسیاری از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم :

- هزینه ها ی ایجاد یک رستوران فست فود به چه صورت است ؟

این تجارت به خود رستوران فیزیکی ، تجهیزات پخت و پز غذا ، مواد اولیه ، نیروی کار ، بیمه و بازاریابی نیاز دارد . هزینه تجهیزات و مواد پخت و پز را باید در نظر گرفت.

 

-هزینه های مداوم یک رستوران فست فود چقدر است؟  

این تجارت به کارگران ، بازاریابی ، بیمه ، تجهیزات آشپزی ، اجاره ماهانه و هزینه آب و برق نیاز دارد . کارگرانی که سفارش مشتری میگیرند ، غذا درست می کنند ، وعده های غذایی را سرو میکنند و امکانات را تمیز میکنند . معمولا در هر ساعت درآمد مشخصی دارند ، حسابداران و متخصصان بازاریابی دستمزد سالانه دارای درآمد مشخصی می باشند . برنامه ریزی کنید که هر ماه درآمد مشخصی برای بازاریابی رستوران فست فود خود هزینه کنید . اکثر دارندگان رستوران های فست فود دارای امکاناتی هستند ، با این حال ممکن است ماهانه وام پرداخت شود ، برای پرداخت وام اجاره ماهانه بودجه مشخصی را در نظر بگیرید.

 

- بازار هدف کیست؟

افرادیست که وقت و انرژی لازم برای پخت غذا را ندارند . جوانان و کسانی که دستمزد کمی میگیرند ، به دلیل هزینه نسبتا پایین فست فود مشتری هدف هستند .

 

- چگونه یک رستوران فست فود در آمد کسب می کند؟

این تجارت با فروش غذا و نوشیدنی به مشتریان کسب درآمد می کند .

 

- چگونه می توانید کسب و کار خود را سود آورتر کنید؟

برای جابجایی بیشتر مشتریان از خطوط اضافی استفاده کنید همچنین برای رستوران های فست فود ارائه خدمات پذیرایی برای مشاغل محلی و سازمان ها نیز امکان پذیر است . وسایل آشپزی قدیمی را بیرون نریزید آن را به رستوران های دیگر بفروشید و درآمد حاصل از آن را در تجهیزات جدید و بهبود رستوران فست فود خود سرمایه گذاری کنید .

 

- نام تجاری خود را چه می گذارید ؟

انتخاب نام مناسب مهم وچالش برانگیزست . اگر یک شرکت انحصاری دارید ممکن است بخواهید با نام تجاری دیگری غیر از نام خود کار کنید .هنگام ثبت نام تجاری توصیه می کنیم در مورد نام کسب و کار خود از قبیل سوابق تجاری سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و در دسترس بودن دامنه وب تحقیق کنید . قبل از اینکه شخص دیگری این کار را انجام دهد بسیار مهم است که نام دامنه خود را ایمن کنید .

 

  • یک شخصیت حقوقی تشکیل دهید :

 متداول ترین انواع ساختار تجارت انحصار مالکیت ، مشارکت و شرکت سهامی خاص است.تاسیس یک نهاد تجاری و حقوقی یا شرکتی شما را از داشتن مسئولیت شخصی در صورت شکایت از رستوران فست فود محافظت می کند.

 

  • ثبت نام برای مالیات :

قبل از اینکه بتوانید تجارتی برای خود باز کنید ، باید در انواع مالیتهای ایالتی خود ثبت نام کنید.

 

  • حساب بانکی و کارت اعتباری مخصوص خود را باز کنید :

استفاده از حساب های بانکی و اعتباری اختصاصی برای محافظت از دارایی های شخصی ضروریست.هنگامیکه حسابهای شخصی و شغلی شما ترکیب می شود در صورت شکایت از تجارت شما دارایی های شخصی شما از قبیل خانه ، ماشین و سایر اشیای با ارزش شما در معرض خطر قرار می گیرند. علاوه بر این یادگیری، نحوه ایجاد اعتبار تجاری می تواند به شما کمک کند . کارتهای اعتباری و سایر منابع مالی را به نام کسب و کار خود دریافت کنید . نرخ بهره بهتر ، خط اعتباری بالاتر و مواردی دیگر....

 

- یک حساب تجاری بانکی باز کنید :

این دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند سرمایه ای که برای محافظت از دارایی شخصی و همچنین امور حسابداری و تشکیل پرونده مالیاتی روند کاری آنها را آسان می کند.

 

- کارت اعتباری کسب کنید:

این کار با قرار دادن هزینه های کسب و کار در یک مکان به شما کمک می کند تا هزینه های شخصی و شغلی خود را جدا کنید ، همچنین تاریخچه اعتبار شرکت شمارا ایجاد می کند که می تواند بعدا برای جمع آوری پول و سرمایه گذاری مفید باشد.

 

  • حسابداری تجارت را تنظیم کنید :

ثبت هزینه های مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما حیاتی است نگهداری دقیق حساب ها همچنین تشکیل پرونده سالیانه مالیات شما را بسیار آسان می کند.

 

  • دریافت مجوز های لازم :

عدم دستیابی به مجوز های لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین یا حتی تعطیل شدن تجارت شما شود .

 

- مقررات غذایی :

هنگام فروش غذا شما نیاز به مجوز از یک بخش بهداشت محلی دارید . تمام مراکزی که غذا سرو می کنند لازم است از یک بازرسی بهداشتی عبور کند .

 

  • بیمه تجارت دریافت کنید:

دقیقا مانند مجوزها کسب و کار شما برای فعالیت ایمن و قانونی به بیمه نیاز دارد،بیمه تجارت از سلامت مالی شرکت شما در صورت خسارت محافظت می کند. انواع مختلفی از بیمه نامه ها برای انواع مختلف مشاغل با خطرات متفاوت ایجاد شده اند اگر از انواع خطراتی که ممکن است تجارت شما با آن روبرو شود مطمئن نیستید با بیمه مسئولیت عمومی شروع کنید این رایج ترین پوششی است که مشاغل کوچک به آن نیاز دارند بنابراین مکانی عالی برای شروع کسب و کار شماست .

 

  • نام تجاری خود را تعریف کنید:

نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما را مطرح می کند و همچنین نحوه درک تجارت شما توسط عموم مردم است یک مارک قوی به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید.

 

  • چگونه یک رستوران فست فود را تبلیغ و عرضه کنیم:

تجارت را از طریق طیف گسترده ای از کانال های محلی ارتقا دهید آگاهی از رستوران فست فود خود را از طریق تبلیغات در بیلبوردها ، روزنامه های محلی ، رادیو ، تلویزیون و موارد دیگر افزایش دهید در نظر بگیرید که یک اسباب بازی رایگان با پیشنهاداتی که به کودکان ارائه می شود هدیه کنید حمایت مالی از رویدادهای محلی و تیم های ورزشی برای ارائه رستوران فست فود شما به صورت مثبت نیز به شما کمک خواهد کرد همچنین می توانید از مسابقات محلی نمایشگاه های تبلیغاتی و سایر تبلیغات حمایت مالی کنید تا در معرض نام تجاری خود قرار بگیرید.

 

  • چگونه مشتری ها را برگردانیم:

سرعت تهیه ، پخت و سرو غذا مهمترین عامل است . یک یا چند خط رانندگی را از طریق خطوط رانندگی ارائه دهید تا مشتریان برای سفارش خود مجبور نشوند وسایل نقلیه خود را در جای دیگری پارک کرده،

قیمت های خود را با قیمت های ارائه شده در سایرفروشگاه های فست فود محلی حفظ کنید.

 

  •  وب سایت خود را ایجاد کنید:

یک وب سایت تجاری به مشتریان این امکان را می دهد تا درباره شرکت شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بدانند همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری جدید استفاده کنید.

 

  • آیا این تجارت برای شما مناسب است ؟

اگر به دنبال راهی برای خوشحالی مردم ، ارضای اشتیاق و تامین مایحتاج زندگی مردم در شرایط سخت هستید باید افتتاح تجارت فست فود را در نظر بگیرید، رستوران های فست فود برای کسانی که از تهیه وسرو غذاهای خوشمزه لذت می برند و افراد با هر سطح درآمد می توانند از آن لذت ببرند ایده آل هستند این تجارت فرصتی برای بهبود خلق و خو ، رضایت و سطح انرژی افراد جامعه و همچنین افرادی است که از شهر عبور می کنند.

 

  • در یک روز معمولی در یک رستوران فست فود چه اتفاقی می افتد:

روز معمول در یک رستوران فست فود شامل تهیه ، پخت و پز و سرو غذا به مشتریان است . کارمندان سفارشات مشتری را می گیرند غذا درست می کنند رستوران تمیز می کنند و مواد لارزم را برای روزهای آینده آماده می کنند مدیر رستوران فست فود کار را به کارمندان خود توضیح می دهد ، شکایات مشتری را برطرف می کند با صاحب رستوران ارتباط برقرار می کند و اطمینان حاصل می کند که مشتریان از تجربه خود در رستوران لذت ببرند.

 

  • چه مهارت ها و تجربیاتی وجود دارد که به شما کمک کند یک رستوران فست فود موفق بسازید؟

فردی که سابقه خدمات غذایی یا خدمات مشتری را دارد احتمالا در این زمینه موفق خواهد شد صاحب مشاغل باید بیش از حد روی کارایی ، کاهش هزینه و تامین غذای با کیفیت در کمترین زمان ممکن تمرکز داشته باشد او باید بتواند کار را به دیگران توضیح دهد،هزینه های کارگری را تحت کنترل داشته باشد و تقاضای مشتری را با دقت بالایی پیش بینی کند.

 

  • پتانسیل رشد یک رستوران فست فود چقدر است؟

مشاغل فست فود از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند بیشتر افراد حداقل هشت ساعت در روز کار می کنند وقتی فرد روز کاری خود را به پایان رساند به خانه سفر کرده و وقتی مسئولیت های دیگری را بر عهده گرفت زمان کمی بر ای پختن وعده های غذایی باقی مانده است دقیقا به همین دلیل است که مشاغل فست فود محبوب در حال رشد هستند یک رستوران فست فود موفق تاسیس کنید و به توسعه تجارت در منطقه ادامه دهید پتانسیل رشد نامحدود است .

 

  • کیفیت غذایی کالاهای فست فود موجود در رستوران ها

طراحی: بهتر است موارد منو به تصویر کشیده شود و در تابلوهای منو در رستوران فست فود خود مورد استفاده قرار گیرد برای محاسبه نمره کلی تغذیه را درجهت دید عموم مردم مورد استفاده قرار دهید، امتیازات بالاتر نشان دهنده کیفیت بیشتر شاخص های مشخصات مغذی تغذیه است و برای نشان دادن موارد سالم تر به کار می رود.

 

  • یافته ها

غذاها و نوشیدنی های تبلیغاتی در تابلوها و علائم منوی عمومی در هر در زمان بیشترین تاثیر خود را می گذارد تابلو های فهرست عمومی زنجیره هایی که آیتم های تصویر انرژی را نشان می دهند غذاها و نوشیدنی های به تصویر کشیده شده ،غذاهای تبلیغاتی در تابلوها و علائم عمومی منوی غذایی از نظر کیفیت غذایی بیشترین تاثیر خود را میگذارند.