مرسومات تهیه کوکی مرنگ ترد

همه این کوکی های کلاسیک مرنگ را دوست دارند! دستور مرنگ فوق العاده ترد و بدون چربی است! از آن لذت ببرید ، یا از آنها به عنوان تزیین روی کیک ها یا تارت های کرم استفاده کنید.

کلوچه های مرنگ بهترین نوع ترفند جادویی آشپزی است - شما با سفیده تخم مرغ ، شکر و عصاره طعم دهنده خود شروع می کنید و با کمی مواد شیمیایی آشپزخانه ، آنها به دسرهای لقمه ای شیرین و ترد تبدیل می شوند.

چگونه می توان از کوکی ها استفاده کرد

 1. سفیده ها را در مخلوط کن ایستاده ای که مجهز به اتصال ویسک است بریزید. اطمینان حاصل کنید که کاسه مخلوط کن و لیسک که استفاده می کنید خشک و بسیار تمیز باشد ، سفیده در صورت باقی ماندن چربی یا زرده به درستی زده نمی شود و پف نمی کند.

 

2. سفیده را انقدر بزنید تا مانند کف شود - این بدان معنی است که باید سفید و حباب دار باشد ،تا اتمام این کار شروع به نگه داشتن هیچ نوع  کاری نکنید.

 

3. خامه تارتار را به سفیده های کف دار اضافه کنید ، سپس با سرعت کم مخلوط کنید تا خامه تارتار مخلوط شود.

 

4. وقتی لیسک را از روی سفیدها برمی دارید ، سفیده ها قله ای را تشکیل می دهند شبیه کف که به آرامی پایین می آید تا اینکه مستقیم و بالا لیز بخورد. هنگامی که به این مرحله "اوج نرم" رسیدید ، آماده شروع افزودن شکر هستید !

 

5. سپس شکر را یک قاشق اضافه کنید ، در حالی که سفیده ها را با سرعت متوسط تا زیاد مخلوط می کنید. لازم نیست دقیقاً آن را اندازه بگیرید ، اما نکته این است که خیلی کم کم آن را اضافه کنید تا آرام آرام تلفیق شود. قبل از افزودن بیشتر ، حداقل 1-2 دقیقه بین هر افزودن صبر می کنم تا مطمئن شوم که در واقع مخلوط شده است.

 

6. اکنون می توانید هر عصاره طعم دهنده ای را که دوست دارید اضافه کنید! برای این دستورالعمل ، من با وانیل کلاسیک پیش رفتم ، اما هر عصاره استانداردی موثر است از طعم دهنده های پایه روغن خودداری کنید ، زیرا روغن باعث تخلیه (بی کیفیت) سفیده ها می شود.

 

7. سفیده را تا زمانی که خیلی سفت شود ، ادامه دهید. این بدان معنی است که سفیده کف دار تخم مرغ مستقیم بایستند و به هیچ وجه پایین نمی آیند - به این مرحله "قله های سخت" می گویند.

 

8. زمان قیف کردن! اگر می خواهید مرنگ را رنگ کنید ، به آرامی رنگ مواد غذایی ژل را با کفگیر بریزید و هم بزنید تا رنگ آن یکدست شود. سپس مخلوط مرنگ را در کیسه لوله کشی قرار دهید. می توانید برای سرنگ های گرد یا نوک مدور گرد استفاده کنید ، یا برای ستاره ها از نوک ستاره ای استفاده کنید.

 

9. مرنگ ها را روی کاغذ روغنی بریزید. آنها گسترش زیادی نخواهند داشت ، بنابراین می توانید آنها را کاملاً به هم نزدیک کنید. من دوست دارم کوچکترها (1-1.5 اینچ) درست کنم اما اگر دوست دارید می توانید بزرگترها هم بسازید! شما فقط می خواهید زمان پخت را تنظیم کنید و به دقت آنها را در اجاق کنترل کنید.

 

10. پس از اینکه مرنگ ها پختند ، فر را خاموش کرده و بگذارید تا کاملاً درون فر خنک شوند. رفتن از اجاق داغ به اتاق سرد ممکن است باعث ترک خوردن مرنگ شود ، بنابراین پایین آوردن تدریجی درجه حرارت برای بهتر نشان دادن مرنگ بهتر است.

 

نکاتی برای ساخت روشها

اکنون که اصول ساخت مرنگ را می دانید ، در اینجا چند نکته و ترفند برای اطمینان از بیرون آمدن کامل مرنگ ها ، آورده شده است.

سفید تخم مرغ

برای بهترین نتیجه ، سفیده شما باید بسیار تازه باشد (از تخم مرغ قدیمی برای این دستور استفاده نکنید!)

 

دمای اتاق

کاملاً عاری از هرگونه چربی یا زرده

جوری تخم مرغ ها را بشکنید که کاملا سفید جدا از زرده درآید.

آنها همچنین وقتی دمای اتاق هستند بهترین عملکرد را دارند ، بنابراین در صورت امکان ، اجازه دهید 20-30 دقیقه در دمای اتاق بمانند تا قبل از تهیه مرنگ دمای آنها متعادل شوند.

 

از بهترین قندهای عالی برای بهترین نتایج استفاده کنید

شکر فوق العاده ریز در انگلیس "قند کاستور" نامیده می شود و این فقط قند دانه ریز با دانه کوچکتر است. به طور معمول برای تهیه نوشیدنی و شربت ساده استفاده می شود ، اما در پخت و آب نبات نیز مفید است ، زیرا دانه های کوچکتر قند سریعتر حل می شوند. در مرنگ ، شکر بسیار ریز به زیبایی حل می شود ، و یک مرنگ بدون بافت دانه ای یا ریز تولید می کند.

اگر شکر فوق العاده ریز پیدا نکردید ، می توانید آن را خودتان درست کنید ، با شکر زدن گرانول شکر معمولی در دستگاه غذاساز تا زمانی که ریز پردازش شود ، یا فقط از شکر دانه ریز معمولی استفاده کنید و هنگام افزودن شکر به آن بسیار کند و هوشمند باشید. سفیده تخم مرغ در دستور العمل ، برای جلوگیری از هرگونه چسبندگی در نتیجه نهایی می باشد.

 

نظارت بر فر اجاق گاز

اجاق گاز خیلی گرم دلیل اصلی مشکلات مرنگ است. مرنگ های ترک خورده زیبا نیستند یک دماسنج اجاق گاز ارزان قیمت تهیه کنید و آن را در اجاق خود نگه دارید تا دما را کنترل کند. به این ترتیب ، حتی اجاق گازتان خیلی گرم است ، می توانید درجه حرارت را متناسب با آن تنظیم کنید و دما را برای مرنگهای خود حفظ کنید.

 

خامه تارتار اختیاری نیست

بسیار خوب ... از نظر فنی اختیاری است. اما لطفا آن را حذف نکنید! خامه تارتار ثبات لازم را به سفیده ها وقتی که برای مرنگ زده می شوند اضافه می کند. افزودن خامه تارتار مانند کمی بیمه نامه اضافی است که مرنگ شما به وجود می آید ، قله های سفت و سخت ایجاد می شود و درست عمل خواهد کرد.

مرنگ ترک خورده احتمالاً شایع ترین مشکلی است که مردم با آن روبرو هستند و دلایل مختلفی در پشت آن وجود دارد! رایج ترین دلایل ترک خوردن کلوچه های مرنگ شامل دمای بیش از حد اجاق گاز است (دماسنج های اجاق را تهیه کنید!) ، پختن برای مدت طولانی ، یا بیش از حد ضربه به آن و داشتن بیش از حد هوا در مخلوط مرنگ. خوشبختانه ، یک مرنگ ترک خورده هنوز هم مزه عالی دارد ، فقط یک نقص آرایشی دارد.

راه حل جلوگیری از ایجاد ترک در دسته های بعدی این است که دمای اجاق گاز خود را کنترل کنید و آن را پایین نگه دارید ، شیرینی های خود را بیش از حد پخته نکنید و مطمئن شوید که فقط سفیده ها را با سرعت متوسط ​​تا زیاد بزنید ، نه بالاترین تنظیمات که می تواند حبابهای هوا را بیش از حد ترکیب کرده و باعث ایجاد ترک در حین پخت شود.

 

چگونه می توانم بدانم که چه زمانی مرسومات انجام می شود؟

کلوچه های مرنگ شما وقتی ترد شوند ، تمام می شوند و به راحتی از روی کاغذ روغنی جدا می شوند ، اما در اطراف لبه ها هیچ رنگی به خود نمی گیرند. (هنگام پخت مرنگ سفید در مقابل رنگ قرار گیرد ، این کار آسان تر است.)

 

چه مدت می توانم کوکی ها را ذخیره کنم؟ آیا می توان آنها را یخچال قرار داد؟

نه لطفا مرنگهای خود را در یخچال قرار ندهید! رطوبت دشمن طبیعی مرنگ است و یخچال ها مکان های بسیار مرطوبی هستند. ماندگاری مرنگ به طور طبیعی کوتاه است و فقط در طی چند روز پس از پخت ، از آن لذت می برید. اگر در یک محیط خشک زندگی می کنید ، ممکن است مرنگ شما کمی بیشتر دوام بیاورد و اگر آنها را در یک ظرف هوای خشک و در یک مکان خشک نگهداری کنید ، ممکن است 5-6 روز دوام بیاورند . اگر در یک محیط بسیار مرطوب زندگی می کنید ، ممکن است بهترین ماندگاری آنها کوتاه تر از 2 روز باشد.

 

معیارهای من نادیده گرفته شده اند ... آیا می توان آنها را برطرف کرد؟

احتمالاً! در این صورت ممکن است همیشه کمی جویده شود ، یا مربا به مرور زمان رطوبت هوا را به طور طبیعی جذب کند ، در این صورت ممکن است کمی ترد شود . برای امتحان و ترد کردن مرنگ های پخته شده ، آنها را دوباره روی یک ورقه پخت با روکش پوست قرار داده و برای مدت 10-15 دقیقه در یک فر 200 درجه فارنهایت قرار دهید. بعد از پخت بگذارید تا خنک شوند سپس آنها را تست کنید - باید دوباره ترد شوند !

 

برای ایجاد این رنگ های مرسوم پاستلی ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که رنگ های مختلف خمیر مرنگ را تهیه کنید - در این مورد من سفید ، زرد ، صورتی ، بنفش و گل مینا داشتم. من آنها را قبلاً در کیسه های لوله کشی داشتم ، و من فقط رنگ های مختلف خمیر را در یک کیسه لوله بزرگتر مجهز به یک پیوند گرد منگوله کردم ، سعی کردم رنگها را به طور مساوی در اطراف کناره ها قرار دهم تا همه با هم از دهانه خارج شوند. برای قرار دادن آنها در کیسه لوله کشی نیز می توانید از کاردک استفاده کنید.