مزیت برتر منوی دیجیتال برای بهبود تعامل با مشتری

منوی دیجیتال با بسیاری از ویژگی های خودکار پوشیده شده است که کاملاً به مشتری کمک بزرگی می کند که با موارد زیررا در بر می گیرد:

این سیستم با نمایش محتوای مناسب غذا در زمان واقعی و مناسب ، سیستم منو را مدیریت می کند.

به مشتریان کمک می کند بدون اینکه منتظر بمانند کارمندان منو بیاورند و از آنها بپرسند چه چیزی در دسترس است ، غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منویی آموزنده و جذاب ، مشتریان را به خود جذب می کند.

یک سیستم منوی دیجیتال مدیریت محتوای مربوط به خواسته های مداوم مشتری را در هر زمان آسان می کند.

 

مزیت برتر منوی دیجیتال

منوی مقرون به صرفه: صرف نظر از سیستم های سنتی منو ، منوی دیجیتال هزینه طراحی و چاپ مجدد منوها را در هر زمان کاهش می دهد. این سیستم های منوی دیجیتالی سفارشی هستند و تمام تغییرات از نظر طراحی ، قیمت ، وعده های غذایی موجود را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

 

تنظیمات منوی استراتژیک: چند تصویر جذاب که در ابتدا وجود دارد مشتری های شما را به سمت آن هدایت می کند و آنها بر این اساس تصمیم می گیرند که وعده غذایی خود را انتخاب کنند. بنابراین ، منوی دیجیتال به مدیران رستوران اجازه می دهد تا آیتم های منو را از بین مواردی که فروش بالایی دارند ، قرار دهند و کالاهایی که تقاضای آنها زیاد نیست.

منوهای دیجیتال دلیل افزایش قیمت هستند زیرا با نمایش یک عکس جذاب و با کیفیت از ظروف و غذاهای عجیب و غریب می تواند مشتریان را به سفارش آن ماده غذایی ترغیب کند.

 

سیستم سفارش را ساده می کند: هنگامی که با کاربرد منوی دیجیتال ،  غذا سفارش می دهید ، در نهایت سیستم سفارش شما ساده می شود. همچنین با سفارش خودکار وعده غذایی فقط از ابزارهای هوشمند تلفن همراه ، زمان انتظار برای ثبت سفارش را کاهش می دهد ، همچنین کارکنان رستوران در پذیرایی از غذاخوری ها سریعتر عمل خواهند کرد.

 

فروش متقابل: منوی دیجیتال به مدیران رستوران اجازه می دهد تا این تکنیک را که برای فروش موارد اضافی منو به یک غذاخوری که با مورد اصلی منوی آنها در شرف خرید است ، ادغام کنند. الگوهای از جمله غذاهای اشتها آور ، دسرها ، نوشیدنی ها و وعده های غذایی ترکیبی را به طور قابل توجهی تقویت کنند. این باعث می شود مشتری های شما سفارش های اضافی بیشتر از سفارش اصلی خود داشته باشند.

 

افراد با تصاویر بصورت درخشان ، زنده و پویا عمل می کند  بنابراین این امکان را می دهد چنین تصاویری از وعده های غذایی رستوران خود را به نمایش بگذارید که باعث تحریک آنها برای ثبت سفارش می شود. چکه شدن یک نوشیدنی سرد با اثر تراکم ، کاری تند و داغ همراه با خارج شدن بخار و غیره به طور ارگانیک باعث ریزش آب در دهان مشتری می شود.

 

به روزرسانی سریع قیمت: باز هم برخلاف آن کتاب های سنتی منو ، مدیران رستوران دیگر نیازی به انتظار برای چاپهای جدید منوها با قیمت های به روز ندارند. منوی دیجیتالی سفارشی و فوری به مدیران اجازه می دهد تا قیمت ها را فوراً به روز کنند ، همچنین به آنها امکان می دهد تا براحتی فروش و حاشیه سود را افزایش دهند.

نمایش خودکار صبحانه ، ناهار و شام: با دستگاه های بی درنگ یکپارچه شده است ، بنابراین وعده های صبحانه ، ناهار و شام را به طور خودکار به نمایش می گذارد. به طوری که مشتریان فقط در وعده های غذایی انواع مختلفی را پیدا می کنند که در یک زمان خاص در دسترس است. این کار باعث می شود که رستوران داران در موارد مختلف روز با موارد منوی فروش خود را به حداکثر برسانند.

به طور خلاصه می توان گفت وقتی چنین سیستم نرم افزاری مدیریت رستوران با سیستم منوی دیجیتال سفارشی پیاده سازی می کنید ، شاهد سود و افزایش بی نظیر فروش خود خواهید بود. سیستم منوی دیجیتال وظیفه دارد با ارائه تصاویر جذاب و همچنین اطلاعات تغذیه ای با مشتریان شما ارتباط برقرار کرده و تصمیمات سفارشات آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منوی دیجیتال برای افزایش فروش به سایت ما رجوع کنید:

https://menudigital.ir/