مسئله ساز بودن سوداگری در حیطه بیت کوین

آیا بیت کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

سرمایه گذاری بیت کوین علی رغم نوسانات بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، برخی از سرمایه گذاران به بیت کوین روی آورده اند زیرا همبستگی آن با بازده در بازار سهام کم است.

نوسان شدید قیمت بیت کوین باعث می شود بسیاری از سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده نگران باشند. با این حال دیگران از آنجایی که سکه های دیجیتال به عنوان دارایی جایگزین استقبال بیشتری دریافت کرده اند ، آن را به عنوان دارایی مورد حمایت ، سرمایه می دانند.

نصف شدن بیت کوین چیست؟

بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر سرمایه بازار باقی مانده و در آوریل به بالاترین رقم 63،558 دلار رسید دومین دارایی دیجیتال بزرگ توسط بازار ، اتریوم است وقتی بیت کوین در 23 آوریل به زیر 50 هزار دلار رسید ، قیمت و سایر سکه های دیجیتال را نیز کاهش داد و در نتیجه 200 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای رمزپایه را در یک روز از دست داد.

عدم تنظیم مقررات و نوسانات مداوم ، سرمایه گذاری در دارایی های مجازی را خطرناک می کند ، به همین دلیل است که اکثر سرمایه گذاران نهادی - مانند صندوق های تامینی ، صندوق های بازنشستگی و شرکت های بازنشستگی - تمایلی به پرداخت پول برای آنها ندارند.

اگر به فکر سرمایه گذاری در بیت کوین هستید چند نکته را باید به خاطر بسپارید :

بیت کوین می تواند به متنوع سازی نمونه کارهای شما کمک کند.

خطرات در داشتن ارزهای رمزپایه

نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین

بیت کوین می تواند به متنوع سازی نمونه کارها شما کمک کند

جودی گانزبرگ ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری نهادی در مدیریت ثروت مورگان استنلی ، می گوید: برخی از سرمایه گذاران به بیت کوین روی آورده اند زیرا ارتباط آن با بازده در بازار سهام کم است. او می گوید: "بیت کوین ممکن است تنوع در پرتفوی را فراهم کند زیرا تقریباً سه سال با سایر دارایی ها همبستگی صفر داشته است ، که با توجه به افزایش و همبستگی های مثبتی که بسیاری از کلاس های دارایی با سهام فناوری mega-cap نشان داده اند ، بسیار مهم است "یک تخصیص اندک به بیت کوین در یک نمونه کار سنتی ممکن است بدون افزایش نوسانات یا حداکثر سقوط و بازده تنظیم شده توسط ریسک را بهبود بخشد" .

الكس چالكیان ، مدیرعامل در پاسادنا ، كالیفرنیا ، می گوید: سرمایه گذاران خرده فروشی باید سهام خود را در بیت کوین به 1٪ تا 3٪ از سهام خود محدود كنند ، زیرا "می تواند ارزش خود را در مدت كوتاهی از دست بدهد.

وی گفت: "یكی از بزرگترین دلایل افزودن بیت کوین به سبد سهام ، قرار گرفتن در معرض ارز رمزنگاری شده است كه می تواند دارایی غیر همبسته با سهام و اوراق قرضه موجود در یك حساب سنتی باشد" .

 

خطرات موجود در ارزهای رمزپایه

رابرت جانسون ، استاد امور مالی در دانشگاه کریتون می گوید ، سرمایه گذاران فقط می توانند قیمت آینده آتی بیت کوین را حدس بزنند زیرا ارزش ذاتی آن نیست.

BTCوی می گوید: "من نمی توانم به هیچ وجه مثبت در اضافه كردن بی تی سی به نمونه كارها فكر كنم." "نمی توان در بی تی سی سرمایه گذاری کرد. بر خلاف سهام یا اوراق قرضه ، هیچ نوعی وجه نقد به دارنده آن نمی دهد. این بزرگترین حبابی است که شاهد آن بوده ام.

از زمان آغاز به کار آن در ژانویه 2009 و پس از رکود بزرگ ، میلیاردها دلار سقف بازار در بازار ارزهای رمزنگاری شده از بین رفته است.

جانسون می گوید ، سرمایه گذاران باید از بیت کوین به عنوان "وسیله نقلیه بسیار خوبی برای کسی که واقعاً یک سوداگر است  قبل از سقوط دوباره بی تی سی می تواند از نظر ارزش به طور تصاعدی افزایش یابد،  وی می گوید: "من نمی دانم چه موقع حباب در می آید و تا چه حد قبل از بیرون آمدن حباب افزایش می یابد ، اما من اطمینان دارم که چنین خواهد شد" .

بانک آمریکا نیز با چنین احساسی روبرو است. در گزارش تحلیل گر 17 مارس ، این بانک می گوید "هیچ دلیل خوبی برای داشتن BTC وجود ندارد ، مگر اینکه شاهد افزایش قیمت ها باشید. این تورم به تورم گره نخورد و به طور استثنایی بی ثبات باقی مانده ، و آن را به عنوان ذخیره سازی ثروت یا سازوکار پرداخت غیر عملی نیز کند." این بانک می افزاید که دلیل اصلی برگزاری آن "افزایش بیش از حد قیمت" است.

هک شدن مجرمان اینترنتی به حساب های ارزهای رمزپایه همچنان رو به افزایش است زیرا این اقدام می تواند سودآوری بالایی داشته باشد، ردیابی ردپاها تقریباً غیرممکن است زیرا کارهای دستی آنها به صورت دیجیتالی حذف شده و از آنجا که دارایی های مجازی توسط بانک مرکزی یا دولت تنظیم نمی شود ، سرمایه گذاران فاقد مراجع قانونی هستند.

کریس مورالس مدیر ارشد امنیت اطلاعات، ارائه دهنده فناوری اطلاعات مستقر در کالیفرنیا ، می گوید: "ابزارها برای سرقت مستقیم پول از کیف پول های رمزنگاری تکامل یافته اند و مجرمان در ادعاها و تبلیغات خود در شبکه تاریک گستاخانه عمل می کنند." خدمات ابری و امنیت سایبری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی می گوید: "هرکسی می تواند این کار را انجام دهد"با افزایش چشمگیر قیمت تمام رمزنگاری ها ، روش خوبی برای ثروتمند شدن در مقایسه با باج افزارهایی است که پر سر و صدا هستند" .

مورالس می گوید ، هکرها همچنین مبادلات ارزهای رمزنگاری شده را هدف قرار داده اند ، یا اینکه صرافی ها در وهله اول کلاهبردار هستند. "بدون هیچ نظارتی ، هکرها سودجو وحشی اینترنت هستند و خواهند بود.

 

10 روش برای ایمن نگه داشتن رمز ارز خود

نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین

برخی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند مستقیماً صاحب بیت کوین شوند ، در حالی که دیگران در صندوق های بلاکچین سرمایه گذاری می کنند.

چالکیان می گوید: "از هم اکنون ، بهترین راه برای سرمایه گذاری در بیت کوین مالکیت مستقیم آن است." "تعدادی سیستم عامل خوب وجود دارد که به شما امکان می دهد. BTC را خریداری کنید

گانزبرگ می گوید ، دفاتر خانوادگی و سرمایه گذاران با ارزش خالص بالاتر ممکن است سرمایه گذاری در محصولات صندوق ثبت شده را به عنوان نقطه شروع آغاز کنند.

آستین مریت ، تحلیلگر اطلاعات تهدیدات سایبری ، ارائه دهنده مستقر در سانفرانسیسکو ، می گوید: سرمایه گذاران باید دارایی های دیجیتالی خود را در کیف پول فیزیکی یا آفلاین ذخیره کنند تا از هک شدن آنها جلوگیری به عمل آید یا از کیف پول های ارز رمزنگاری شده ، صرافی ها ، کارگزاری ها و برنامه های تلفن همراه معتبر استفاده کنند. راه حل های حفاظت از خطر دیجیتال همین راه می باشد.

گانزبرگ می گوید ، برخی از سرمایه گذاران افزودن بیت کوین به سبد سهام را مشابه داشتن طلا می دانند و هنگامی که ارزش ارز کاهش می یابد به عنوان "پناهگاه امن" کار می کنند. دیگران آن را به عنوان یک کلاس دارایی جدید می دانند که با سهام خود ارتباط ندارد ، در حالی که برخی از سرمایه گذاران به عنوان یک ارز یا کالا با آن رفتار می کنند.

سرمایه گذاری در بیت کوین به دلیل نوسانات زیاد قیمت آن می تواند چالش برانگیز باشد. گنگزبرگ می گوید: نوسانات بیت کوین حداقل سه برابر سهام است و 20٪ حرکت معمول با چهار افت بیشتر از 80٪ از سال 2011 و 16 افت بیشتر از 30% می باشد.

وی می گوید: "بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی است ، بنابراین قابلیت اطمینان اطلاعات ، داده ها و نحوه ارزیابی آنها می تواند چالش برانگیز باشد.