مشغولیت جالب در دوران کرونا

ویروس کرونا و 7 نکته برای سالم ماندن در خانه

همه گیری ویروس کرونا زندگی را همانطور که می شناسیم تغییر داده است ماندن در خانه برای صاف کردن منحنی و کمک به بیمارستان ها برای جلوگیری از افزایش سریع بیماران ضروری است.

اما با بسیاری از افراد بیکار و دیگران که خانه های خود را به فضاهای کاری موقت تبدیل کرده اند ، اکنون روزهای ما بسیار متفاوت است اجازه ندهید همه این تغییرات بر سلامت کلی شما تأثیر بگذارد.

خبر خوب این است که کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای سالم ماندن در خانه انجام دهید.

 

به حرکت خود ادامه دهید. ورزشگاه شما تعطیل است اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در خلوت خانه خود یک تمرین عالی انجام دهید. با کمی تکنولوژی و کمی تمرکز ، می توانید منطقه تمرین شخصی خود را داشته باشید و شاید حتی یک راه مورد علاقه جدید برای حفظ تناسب اندام پیدا کنید! یا برنامه های تناسب اندام را در گوشی خود داشته باشید  برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در تناسب اندام ، مدیتیشن و موارد دیگر کمک کند .

خلاق باش. به یاد دارید وقتی بچه بودید و رنگ آمیزی ، نقاشی و رنگ انگشتان می توانست یک بعدازظهر را پر کند؟ خوب شاید وقت آن رسیده که آن سرگرمی دوران کودکی را بازگردانید و هنرمندی را که در درون شما زندگی می کند پیدا کنید! خلاق بودن برای سلامت کلی شما مفید است ، بنابراین آن را امتحان کنید!

مراقب سلامت روان خود باشید. این روزها استرس زاست. عدم قطعیت و تغییرات در روال عادی شما می تواند اضطراب زیادی ایجاد کند. اما مواردی وجود دارد که می تواند به شما در حفظ آرامش و تمرکز کمک کند. ابتدا آرامش را بیاموزید. مدتی وقت بگذارید تا بدانید معنای ذهن آگاهی چیست و سعی کنید تمرکز خود را روی نکات مثبت بگذارید. با این همه اتفاق در جهان ، زمان بسیار خوبی برای قدردانی از چیزهای خوب زندگی ، حتی چیزهای کوچک است. سپاسگزار بودن در این دوران آشوب راهی عالی برای ثابت قدم ماندن است.

کمی یوگا امتحان کنید. این عمل به دلایلی طولانی مدت رایج بوده است. تنفس موزون و کشش نه تنها احساس خوبی دارد ، بلکه راهی عالی برای پاکسازی ذهن شما نیز می باشد. هم احساس آرامش و هم انرژی خواهید داشت! آن را امتحان کنید - برای بدن و ذهن شما خوب است!

در حیاط خود ماجراجویی کنید. ممکن است پارک ها و اردوگاه ها بسته باشند ، اما شما و خانواده خود می توانید راههای جدیدی در خانه پیدا کنید! بهار در راه است ، پس چرا در حالی که هنوز فاصله اجتماعی را تمرین می کنید ، از آب و هوا لذت نبرید.

از هرج و مرج دوری کنید. دنیای ما شبانه روزی است. در حالی که ما به چرخه های خبری دائمی و شبکه های اجتماعی دسترسی داریم که هرگز نمی خوابند ، ممکن است کمی خسته کننده باشد ، به ویژه در زمان استرس. خوب است که از همه اینها یک قدم عقب بروید و قرار گرفتن در معرض دید خود را محدود کنید.

خوب بخورید  اوقات استرس زا اغلب می تواند منجر به هوس خوردن غذای راحت شود. در حالی که ما در خانه نشسته ایم ، به راحتی می توان در آشپزخانه برای غذاهای ناخواسته یا کمتر از میان وعده های ایده آل سرگردان بود. اما این زمان بسیار خوبی برای تمرکز بر انتخاب بهتر و حتی امتحان برخی دستور العمل های جدید است.

البته ، اگر بیمار هستید ، همیشه باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. بیمارستانهای ما هنوز اینجا هستند تا از شما مراقبت کنند ، بنابراین ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما فقط یک تماس تلفنی با شما فاصله دارد.

 

ما درک می کنیم که این زمان عجیب است و همه ما در حال تجربه چیزی هستیم که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودیم. یادمان باشد همه در این زمینه با هم هستیم.