معامله گران مشتاق ارز دیجیتال با وجوه مطمئن

هر آنچه در مورد معاملات ارز رمزنگاری باید بدانید

معرفی

ارزهای رمزپایه به عنوان طلای دیجیتال در نظر گرفته می شوند. در حال حاضر ، چنین ارزی به دلیل تقاضا و عرضه ارزش خود را دارد و هیچ نهاد فدرال تحت هیچ قانونی نظم نمی دهد همه این ارزها غیرمتمرکز هستند ، که باعث می شود ارز ارزان تر ، قابل انتقال ، ایمن و محرمانه باشد رمزنگاری می تواند از طریق وارد کردن کلیدهای خصوصی و عمومی بلافاصله بین دو هم وجه مشترک منتقل شود این مبادله دارایی های دیجیتال با حداقل هزینه پردازش و زمان انجام می شود این مفهوم مشابه بورس اوراق بهادار واقعی است.

این معاملات شامل گمانه زنی در مورد تغییرات قیمت از طریق یک حساب معاملاتی است که در آن خرید و فروش سکه های اساسی انجام می شود ما اطلاعات بیشتری در مورد تجارت ارزهای رمزپایه را در این وبلاگ مشاهده خواهیم کرد.

 

الف - انواع معاملات

معاملات ارزهای رمزنگاری شده را می توان بر اساس هدف موقعیت به دو نوع طبقه بندی کرد که در بخش زیر آورده شده است :

1. تجارت کوتاه مدت

معاملات کوتاه مدت مانند استخدام در جاهایی انجام می شود که معامله گران قصد دارند موقعیت را برای سودهای کمتری در مدت کوتاه اجرا کنند ، به عنوان مثال ، معامله گر منتظر سودهای بزرگ یا ضرر بیشتر نیست آنها به سرعت به بازار خرید و فروش ارز رمزنگاری شده ، قرارداد تفاوت ها واکنش نشان می دهند. با توجه به سبک روش معاملاتی آنها ، حجم عظیمی را در بازار ایجاد می کنند.

 

2. تجارت طولانی مدت

در معاملات بلند مدت ، معامله گران با موقعیت بلند مدت باید موقعیت خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند تا رسیدن به هدف. به عبارت دیگر ، زمان انتظار نیز می تواند چندین ماه باشد. آنها بازار را بر اساس تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی برای ایجاد نقطه ورود ، نقطه خروج و اندازه موقعیت تجزیه و تحلیل می کنند. این معامله گران مشتاق مدیریت وجوه برای بازده مطمئن یا حداقل هستند.

 

ب - تکنیک های ریسک گریزی

هنگام معامله ارز رمزنگاری شده ، پاداش و خطری وجود دارد. از نظر گذشته ، هر چقدر خطر بیشتر باشد ، سود بیشتر همانطور که همیشه نشان می دهد ، اینطور نیست .روش های بی شماری برای به حداقل رساندن خطرات وجود دارد. بنابراین ، ما می توانیم بازار را برای ورود صحیح و خروج صحیح تجزیه و تحلیل کنیم ، در نتیجه تا حد مشخصی از خطر جلوگیری می کنیم.

 

1. تجزیه و تحلیل فنی

تجزیه و تحلیل فنی با ارائه منطقی ورود و تسویه به جلوگیری از خطر کمک می کند. تجزیه و تحلیل فنی مبتنی بر ابزارهای فنی که با هزاران روش مانند همراه است قیمت های قبلی ارز رمزنگاری شده را تحلیل کرده و قیمت آتی روند بعدی آن را پیش بینی کنید. این به بازرگانان کمک می کند تا از معاملات اشتباه جلوگیری کنند :

MACD ، RSI

بیشتر معامله گران فنی در حال برنامه ریزی برای همه چیز هستند ، از اجرا تا تسویه حساب با مکانیزم کنترل عاطفی.

 

2. تحلیل بنیادی

وقتی بازار را بر اساس اخبار ، اطلاعات یا داده های اقتصادی تجزیه و تحلیل می کنیم ، آنگاه این تحلیل را تحلیل بنیادی می نامند. از آنجا که این تجزیه و تحلیل بر اساس اطلاعات است ، بلافاصله بر قیمت ارزهای رمزپایه تأثیر می گذارد. اخبار و اطلاعات بازار را هدایت می کنند و بنابراین ، معامله گران سرانجام با اخبار بازار به روز می شوند تا در هنگام معاملات نتایج خوبی کسب کنند.

 

3. مدیریت ارزهای رمزنگاری شده

ما باید اطلاعات مختلفی از جمله مقدار سرمایه گذاری روی ارز رمزنگاری شده ، حاشیه آزاد و اندازه موقعیت را تولید کنیم. ما باید از مقدار پول برای اهداف سرمایه گذاری ، وجوهی که برای حاشیه رایگان نگهداری می شوند و زمان تسویه حساب در صورت سود و زیان ، مطلع شویم. مدیریت ارز رمزنگاری شده باید مبتنی بر ابزارها و تکنیک های منطقی باشد. بنابراین ، به کاهش خطر کمک می کند و احتمال سودآوری را افزایش می دهد.

 

ج - افتتاح حساب معاملاتی

برای تجارت از طریق هر مبادله ارز رمزنگاری شده ، باید مطابق با هنجارها و استانداردهای انطباق ، الزامات افتتاح حساب را انجام دهیم. پس از تأیید ، ممکن است اطلاعات کاربر برای حساب معاملاتی دریافت شود. این جزئیات می تواند یک شناسه ایمیل معتبر ، نام کاربری ، رمز عبور ، اثبات هویت ، اثبات اقامت ، احراز هویت دو عاملی ، کیف پول ، حساب بانکی و سایر موارد باشد. از آنجا که ارز رمزنگاری شده به صورت آنلاین یا مبتنی بر اینترنت است ، اطلاعات ورود به سیستم باید با رمزهای عبور و کیف پول قوی تأمین شود تا ارز دیجیتال شما همیشه تحت کنترل شما باشد.

 

نتیجه

بحث فوق ممکن است به درک مختصر معاملات ارز رمزنگاری کمک کند. با این حال ، دانش کافی وجود ندارد که برای ارز رمزنگاری شده عالی باشد. بنابراین ، شما باید فرآیند یادگیری مداوم را اتخاذ کنید ، بنابراین ممکن است از قضاوت در بورس به قضاوت در بازار برای تصمیمات مناسب سرمایه گذاری در زمان مناسب برای بازده بالقوه کمک کند.