ملزومات سینی دسر بدون پخت

بهترین دستور العمل های دسر بدون پخت

و اگرچه پختن ملزومات شامل اجاق برای چیزهایی مانند نان ، کلوچه ، کیک و موارد دیگر است ، اما نشان نمی دهد که دسرهای عالی فقط باید از فر بیرون بیایند. در اینجا لیستی از دسرهای بدون پخت تهیه کرده ایم تا آشپزهای بدون اجاق بتوانند یک سینی خوب از کوکی های شکلاتی یا حتی یک چیزکیک را برای خوردن آماده کنند. این دستور العمل ها یکبار برای همیشه ثابت خواهند کرد که زیبایی آشپزی واقعا در خلاقیت و سازگاری نهفته است.

شیرینی های پخته نشده

اگر قرار بود کیک پادشاه دسرها باشد ، بدون شک کوکی ها ملکه نامیده می شوند. چیزی در مورد خوش طعم بودن و هیجان شیرینی که به ما می دهد ، فقط این غذای گرد کوچک را غنی کننده زندگی می دانیم این نسخه بدون پخت نیز به همان اندازه عالی به نظر می رسد و باعث می شود نسخه های پخته شده را به طور موقت فراموش کنید.

 

توپ های انرژی

سالم ، دلچسب و آسان: بخش مهمتر این است که طیف طعم ها و ترکیباتی که می توانید با آنها بازی کنید بی پایان است. اگر عاشق شکلات مغزدار هستید ، به هر حال ، کره بادام زمینی و آجیل بو داده باید گزینه های شما باشند. برای یک نسخه شکلاتی ، فقط کافی است پودر کاکائو ، تکه های شکلات تلخ یا حتی تکه های کاکائو را بیرون بیاورید. از نظر آرد ، می توانید از جو دوسر (رول یا آرد) ، یا حتی آرد بادام ، گندم کامل استفاده کنید و در این مورد ، کینوا پایه اصلی است.

وقتی صحبت از دستور العمل های خوشمزه و آسان برای دنبال کردن می شود ، هیچ وقت ما را ناامید نمی کند. این غذاهای بدون پخت شما را با ظاهر جذاب شما جذب می کند .

 

کیک پنیر بدون پخت

کیک پنیر نعمت الهی است و اکنون اوضاع بهتر می شود زیرا نیازی نیست یک ساعت وقت بگذارید و آن را با دقت بپوشانید یا بپزید و نگران ترک های روی سطح کیک باشید.

 

براونی

چیزی که می توانیم توافق کنیم این است که اکثر مردم روی سطح زمین معتادان قهوه هستند. خواه نسخه شکر دار ، سالم یا گیاهی باشد ، همه یک کلوچه کامل در ذهن دارند. این یکی نیز به زودی مورد علاقه شما خواهد بود .

 

فنجان دسر

بگذارید به شما بگوییم ، این فنجان های دسر اینجا هستند که شما را تحت تأثیر قرار می دهند می توانید آنها را برای تهیه شیرینی در یخچال نگه دارید یا حتی آنها را به عنوان هدیه به همسایگان خود بدهید. روی هر کدام از آنها یک کرم مخملی قرار داده شده است

و یا می توانید از بستنی هر نوع طعمی که مورد علاقه  شما می باشد استفاده کنید و روی آن را با میوه های رنگارنگ بپوشانید.

 

کمی خلاقیت می تواند همه چیز را بهتر خلق کند فقط کافیه که وسایل شیرینی پزی تون را بچینید روی میز و شروع به انجام کار کنید ایده ها و خلاقیت ها راه خودشان را پیدا می کنند که در ذهن ما بنشینند.