نوشیدنی زبانزد بدون لاکتوز کافه

روش های جایگزین برای تهیه نوشیدنی کافی شاپ در خانه

تهیه نوشیدنی های کافی شاپ مورد علاقه خود در خانه راهی عالی برای جلب رضایت مسافران بین کافه است. و اگر در کافی شاپ ها به دلیل حساسیت ، عدم تحمل یا فقط برای کشف طعم های جدید به دنبال جایگزین های شیر لبنی در کافی شاپ ها هستید ، ممکن است به سختی بتوانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید. در اینجا ، ما بهترین شیرهای بدون لاکتوز و نوشیدنی های معروف کافه ای را که بهترین ترکیب را با آنها دارند تجزیه می کنیم.

 

شیرهای بدون لاکتوز

شیر آجیل: به طور عادی با بادام تهیه می شود ، اما انواع جدید مرسوم ، مانند فندق و ماکادمیا به یک اندازه موجود است. شیر آجیل خانگی ساده است ، اما هنگام گرم کردن دستور العمل های نوشیدنی پایدار نخواهد بود. در مغازه خواربارفروشی خود به دنبال شیر آجیل تازه یا بسته های تترا باشید. بسیاری از کافه ها و حتی برخی از کافی شاپ های زنجیره ای بزرگتر در حال حاضر شیرهای آجیل را به عنوان دومین گزینه بدون لبنیات همراه با شیر سویا استفاده می کنند.

 

شیر سویا: یکی از اولین شیرهای بدون لاکتوز و بدون لبنی که شیر سویا غلیظ ، خامه ای و شیرین است. هنگام خرید نوشیدنی های کافی شاپ خانگی ، انواع ساده و بدون شیرینی (یا مقدار زیادی شکر اضافه دریافت می کنید) را انتخاب کنید. شیر سویا بیشترین پروتئین را در بین تمام شیرهای غیر لبنی دارد ، اما بسیاری از افراد به دلیل مقادیر بالای فیتواستروژن های موجود در آن ، که می تواند تعادل هورمونی را در زنان و مردان مختل کند ، از مصرف آن خودداری می کنند.

 

شیر نارگیل: شیر نارگیل به عنوان جایگزین سویا در فروشگاه های بزرگ کافی شاپ محبوب است زیرا در واقع یک آجیل نیست ، بلکه یک میوه است. شیر نارگیلی خامه ای ، شیرین (معمولاً از نوشیدنی نازک در مقایسه با انواع کنسروهای غلیظ استفاده می شود) همه چیز را از اسپرسو گرفته تا شکلات را ستایش می کند و بدون دم کردن به خوبی گرم می شود.

 

شیر برنج: شیر برنج که از نظر تغذیه کمی ارائه می دهد ، معمولاً توسط افرادی خریداری می شود که به دنبال چیزی خامه ای هستند ، اما به شیرهای آجیل ، سویا ، لبنیات و نارگیل حساسیت دارند. این بهترین شیر غیر لبنی برای استفاده در نوشیدنی های کافی شاپ نیست ، اما همچنان ظاهری "شیری" دارد. شیرهای دیگر دانه ای که در بازار ظاهر می شوند عبارتند از شیر جو دوسر و شیر کینوا که دارای مواد مغذی بیشتر و خامه  هستند گرچه گران تر هستند.

 

شیر بدون لاکتوز: این شیر یک محصول حیوانی (لبنی) است که لاکتوز را از آن خارج کرده است. اگر عدم تحمل لاکتوز دارید اما هنوز طعم شیر لبنی را دوست دارید ، این را برای قهوه خود هنگام بیرون رفتن و در خانه انتخاب کنید. برخی از باریستاها می گویند طعم شیر شیرین تر از انواع لبنیات معمولی است. اگر نگران قند هستید ، سراغ انواع شیر کامل بروید زیرا وقتی صحبت از لبنیات می شود ، هر چه درصد چربی شیر بیشتر باشد ، میزان قند/کربوهیدرات آن نیز کمتر می شود.

 

نوشیدنی کافی شاپ و جفت شیر ​​بدون لاکتوز

طعم شیرهای جایگزین با قهوه بسیار عالی است و به نوشیدنی های شما نت های شیرین و مغذی می بخشد. در اینجا چند ایده برای شروع کار در بخش طعم و مزه وجود دارد.

نوشیدنی: لاته

بهترین با: شیر بادام ، نوشیدنی شیر نارگیل ، شیر سویا یا شیر بدون لاکتوز

نوشیدنی: Americano (گرم یا سرد)

بهترین با: شیر نارگیل

 

نوشیدنی: فراپوچینو

بهترین با: شیر نارگیل غلیظ

این دستور را برای یک فراپوچینو سبک امتحان کنید.

 

نوشیدنی: ماکیاتو

بهتر است با: شیر نارگیل غلیظ یا شیر سویا

 

نوشیدنی: Chai Latte

بهترین با: نوشیدنی شیر نارگیل ، شیر بادام ، شیر برنج ، شیر بدون لاکتوز

این دستوررا امتحان کنید. Bal Arneson’s Chai Latte

 

نوشیدنی: کورتادو

بهترین با: شیر سویا ، شیر ماکادامیا ، شیر بدون لاکتوز

 

نوشیدنی: قهوه سرد

بهترین با: شیر نارگیل غلیظ ، شیر سویا

 

نوشیدنی: شکلات داغ

بهتر است با: شیر فندق (برای طعم "نوتلا") ، شیر بادام ، شیر آجیل ماکادامیا ، شیر سویا یا شیر نارگیل غلیظ (برای شکلات داغ فوق العاده غنی)

این دستور را برای شکلات داغ مکزیکی امتحان کنید.

 

نوشیدنی: کاپوچینو

بهترین با: شیر بادام ، شیر جو ، سویا ، شیر آجیل ماکادامیا.