نکات تخصصی تهیه موس شکلاتی

بنابراین می خواهید بدانید که چگونه یک شکلات موس درست کنید؟ شما جای درست آمده اید! موس شکلاتی به راحتی در آشپزخانه شما قابل دستیابی است و هرکسی می تواند آن را تهیه کند ، اما شما می توانید این راز کوچک شیرین خود را حفظ کنید. نترسید شیر همیشه روی اجاق گرم شده است؟ سپس اصول پخت اولیه این دستور شکلات موس را بسیار شبیه خواهید یافت. این دستور تهیه شکلات موس را به همراه چهار ماده ساده: تخم مرغ ، خامه ، شکر و شکلات نیمه شیرین میل کنید. تنها ترفند مراقبت از ترکیب مواد است.

مواد مورد نیاز

4 زرده تخم مرغ بزرگ

1.4 فنجان شکر

1.2 فنجان خامه زده شده

8 شکلات پخت نیمه شیرین ، خرد شده

 

دستورالعمل

1. زرده های تخم مرغ را در یک کاسه کوچک با همزن برقی با سرعت بالا حدود 3 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ و لیمو رنگ شود ، به تدریج بزنید.

2. فنجان خامه را در یک قابلمه 2 لیتری روی حرارت متوسط گرم کنید تا داغ شود به تدریج حداقل نیمی از خامه گرم را با مخلوط زرده تخم مرغ مخلوط کنید دوباره در قابلمه به خامه داغ هم بزنید حدود 5 دقیقه روی حرارت ملایم بپزید و مرتب هم بزنید تا مخلوط شود (نجوشد) شکلات را هم بزنید تا آب شود. روی آن را بپوشانید و حدود 2 ساعت در یخچال بگذارید ، گاهی اوقات هم بزنید ، فقط تا زمانی که سرد شود.

3. 1.2 فنجان خامه را در کاسه متوسط سرد شده با همزن برقی با سرعت زیاد هم بزنید تا سفت شود. خامه زده شده را به مخلوط شکلات بریزید لوله یا قاشق را در کاسه های سرو بریزید تا زمان سرو در یخچال قرار دهید.

 

نکات تخصصی

ابتدا نیمی از خامه داغ را به مخلوط زرده تخم مرغ هم بزنید و سپس آن را به قابلمه برگردانید تا پخت و پز تمام شود و از به هم خوردن زرده در مایع داغ جلوگیری شود در عوض آنها مانند سفت کننده سس عمل می کنند.

موس ها دستور العمل های کلاسیک فرانسوی هستند که اغلب به عنوان غذاهای خوش طعم پر از ماهی ، گوشت یا سبزیجات پوره شده تهیه می شوند اما موس میوه و شکلات دسرهای مورد علاقه هستند - به دلایلی .

برای ترکیب خامه با استفاده از یک کاردک لاستیکی راحت تر است. یک قاشق بزرگ خامه را در مرکز شکلات سرد شده (که غلیظ و کمی سفت است) بریزید. کفگیر را داخل کرم فرو کرده و آن را به سمت پایین و داخل مخلوط شکلات بکشید نکته اصلی این نیست که به شدت هم بزنید ، آن را برش دهید و حرکتی را انجام دهید تا زمانی که تمام کرم بدون مخلوط کردن هوای کوبیده شده مخلوط شود.

راحت ترین حالت برای زدن خامه در زمان سردی است ، بنابراین ضروری است که شما نه تنها از خامه سرد استفاده کنید ، بلکه آن را در یک کاسه سرد شده با ضربات سرد هم بزنید کاسه و کوبنده های خود را با قرار دادن آنها در فریزر خیلی زودتر سرد کنید به همان اندازه ، این مکان برای کرم کم چرب نیست ، زیرا محتوای چربی کره است که به کرم اجازه می دهد هوا را نگه دارد و سفت شود.

در آخر با آب نبات ، انواع توت های تازه یا از پودر کاکائو آن را تزئین کنید.