پاکسازی کام توسط نوشیدن آب قبل از صرف قهوه

اهمیت نوشیدن آب با قهوه خود

برای همه دوستداران قهوه ، ما در اینجا هستیم تا از اهمیت نوشیدن آب با فنجان قهوه روزانه خود مطلع شوید - نه تنها برای حفظ یک سبک زندگی سالم بلکه برای بالا بردن سطح انرژی نوشیدن قهوه خود با ما این مطالب را همراهی بفرمایید.

 

در اینجا دلایلی وجود دارد که باید با قهوه خود آب بنوشید :

هیدراته و سالم باشید: قهوه ادرارآور است ، به این معنی که بدن شما را کم آب می کند. این امر باعث می شود که هر بار که یک دم نوشیدنی خوشمزه را میل می کنید ، بدن خود را دوباره پر کنید و دوباره بدن را آبرسانی کنید. نوشیدن یک فنجان آب قبل از قهوه صبحگاهی بسیار مهم است زیرا هنگام بیدار شدن ، بدن شما در طول تمام شب بسیار کم آب شده است.

ناراحتی معده را تسکین دهید: اگر اول صبح قهوه می خورید ، قهوه می تواند معده شما را تحریک کند زیرا کاملا اسیدی است. برای کمک به این مسئله ، اگر صبحانه نمی خورید ، مقداری آب قبل از قهوه صبحانه خود بنوشید .

طعم قهوه شما بهتر خواهد شد: مقداری آب قبل از نوشیدن قهوه همچنین به پاکسازی کام و بدن شما کمک می کند. پاکسازی کام به معنای تنظیم مجدد جوانه های چشایی شما است تا بتوانید طعم واقعی آنچه را می خورید یا می نوشید تجربه کنید. نوشیدن آب گازدار بسیار مهم است ، حباب ها دهان شما را تمیز و شاداب می کنند! دفعه دیگر که در کافه هستید و اسپرسو سفارش می دهید آن را امتحان کنید! ممکن است متوجه تفاوت آن شوید.

اکنون ادامه دهید و تجربه قهوه خود را بالا ببرید و با دم کرده روزانه خود مقداری آب بخورید!

در ایتالیا اکنون این یک امر کلاسیک است: شما به یک بار می روید ، اسپرسو سفارش می دهید و بارمن کنار فنجان نیز یک لیوان آب برای شما سرو می کند.

این حرکت تقریباً طبیعی شده است و در بسیاری از جاها باریستا به طور خودکار همراه قهوه ، آب می گذارند بدون اینکه حتی از او  

درخواست کنید.

در آن مرحله ، یکی از سوالاتی که خود به خود مطرح می شود این است: آیا اول آب را بخوریم یا قهوه ؟

برخی افراد چند ثانیه صبر می کنند تا بفهمند دیگران چگونه رفتار می کنند. آنها با خجالت به اطراف نگاه می کنند ، به دنبال ورودی مناسب می گردند ، سپس شروع به نوشیدن می کنند.

در حقیقت ، هرگز وقتی که در پیشخوان بنشینید ، پاسخ صحیح نمی آید. غالباً اتفاق می افتد که شخصی که در کنارتان است قبل از قهوه آب را بنوشد در حالی که یک متر دورتر دقیقاً برعکس عمل کند.

اگر در مقابل لیوان و فنجان تردید در مورد مصرف نوشیدنی ابتدا به شما هم آزار می دهد ، در جای مناسب قرار دارید.

در این مقاله ما برای شما توضیح خواهیم داد که چه ارتباطی بین آب و قهوه و مهم تر از همه هنگام نوشیدن آب وجود دارد. با این حال بدانید که این یک سوال پیش پا افتاده نیست. قوانین بسیار ویژه ای در مورد طعم درست قهوه وجود دارد.

در واقع ، در کنار تکامل محبوب ترین نوشیدنی در جهان ، آداب و رسوم واقعی قهوه نیز متولد شده است ، پر از اطلاعات در مورد نحوه سرو قهوه در دست می باشد.

آب ، ساکن یا گازدار ، در دمای اتاق یا یخ زده ، یکی از عناصر مورد نیاز برای افزایش طعم و مزه آن است و به شما امکان می دهد مشخصات ارگانولپتیک آن را درک کنید. عملکرد آن بسیار دقیق است و بسته به زمان مصرف تغییر می کند.

بیایید با هم اسرار نوشیدن قهوه را مانند یک فرد حرفه ای کشف کنیم. خواهید دید که شما نیز به همراه قهوه از آب قدردانی خواهید کرد و اولین کسی خواهید بود که با ورود به یک بار ، می گوید: یک اسپرسو و یک لیوان آب لطفا !

آداب چه می گوید :

آب بعد از قهوه نوشیده می شود

سرو آب با قهوه در مورد شیک ترین کافه ها یا کافه های شیک نیست.

اصلا !

لیوان آب کنار فنجان قهوه حرکتی است که به شما می فهماند با مکانی روبرو شده اید که قواعد قهوه را به خوبی می داند.

برای پذیرایی از قهوه با ظرافت ، احترام به یکی از مهمترین نمادهای سنت ایتالیا ، آب هرگز نباید از دست برود.

آب عملکرد بسیار مهمی دارد: به شما امکان می دهد قهوه را بهتر بچشید و خصوصیات مخلوطی را که می خورید به وضوح تشخیص دهد.

اما بیایید به سوال خود برگردیم: یک لیوان آب قبل یا بعد از قهوه؟

با توجه به نشانه های آداب و رسوم قهوه ، آب باید قبل از نوشیدن قهوه مصرف شود

میدونی چرا؟

از آب برای پاکسازی کام و لذت بردن کامل از خواص معطر اسپرسو استفاده می شود.

بعلاوه ، هنگامی که آب بعد از قهوه می نوشید ، وظیفه مخالف آن را انجام می دهد: دهان را از طعم بد حاصل از قهوه بی کیفیت یا برخی از اشتباهات در تهیه پاک می کند.

به گفته باتجربه ترین مزه داران ، کسانی که بعد از قهوه آب می نوشند قدر این نوشیدنی را نمی دانند. دوستداران قهوه ترجیح می دهند طعم قهوه برای مدت طولانی روی جوانه های چشایی آن ها باقی بماند.

ابتدا باید آب و سپس قهوه را بنوشید

آداب و رسومات قهوه همه کارها را می کند تا از مراسم اسپرسو لذت بیشتری ببرد و آب یکی از عناصر اساسی برای افزایش طعم قهوه است.

این سنت از ریخته گران قهوه باستانی ایتالیا که در آنها قبل از چشیدن قهوه به مشتریان آب سرو می شد ، ریشه می گیرد.

در واقع ، می خواستند مشتری بدون اینکه طعم غذاهای دیگر را که قبلا خورده بود بفهمد ، از همه ظرافت های معطر قهوه قدردانی کند. از این رو ، آب دقیقاً برای پاکسازی دهان و لذت بردن از عطر و بوی قهوه استفاده می شد.

یک لیوان آب به تشخیص ترکیب انتخاب شده و کیفیت پودر استفاده شده کمک می کند. بنابراین با توجه به این نکته خواهید فهمید که آیا محصولی که می نوشید یک قهوه با کیفیت است ، آیا روش استخراج آن به درستی انجام شده است و آیا دستگاه قهوه حرفه ای است یا خیر.

نوشیدن آب قبل از قهوه ، کام را آماده می کند تا در بهترین حالت از قهوه لذت ببرد. با این حال ، اگر به یک قهوه تلخ ، سوخته یا بد ذخیره شده برخورد کردید ، می توانید بعد از قهوه نیز آب را انتخاب کنید. به این ترتیب ، بدون تخطی از قوانین ، طعم بد کام را از بین می برید.

ساکن یا گازدار: مناسب ترین آب با قهوه کدام است؟

در این حالت ، آداب قهوه بیان نمی شود. در مورد ترکیب آب معدنی یا طبیعی با قهوه ، همه می توانند سلیقه خود را دنبال کنند.

اگر عطر و طعم ملایم را ترجیح می دهید ، می توانید آب ساده را انتخاب کنید برعکس ، اگر طرفدار حباب هستید ، آب گازدار را بدون مشکل انتخاب کنید.

در نظر بگیرید که مورد آخر می تواند کام حساس را تحریک کند در حالی که برای تمیز کردن کام بعد از یک وعده غذایی بزرگ و آماده سازی جوانه های چشایی برای خوشبویی قهوه بسیار مناسب است.

در هر صورت ، نکته مهم این است که ابتدا آب مصرف شود تا آثاری از قهوه در دهان باقی بماند و طعم آن تا حد امکان از حواس عبور کند.

 

دمای آب بر طعم قهوه تأثیر نمی گذارد

برخی آب را در دمای اتاق ترجیح می دهند و برخی دیگر طرفدار آب سرد هستند. حتی در این شرایط نیز هیچ قاعده خوبی وجود ندارد.

دمای آب بر طعم قهوه تأثیر نمی گذارد. بنابراین می توانید مطابق با ترجیحات خود با آرامش انتخاب کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که با سرد شدن آب ، باید چند ثانیه بیشتر صبر کنید تا اسپرسوی تازه ساخته شده خود را بچشید. جدا شدن گرم / سرد می تواند برای دندان هایتان آزار دهنده باشد.

عادت سرو یک لیوان آب به همراه قهوه به طور فزاینده ای در بارهای کشورمان رایج است. این رسم در رستوران باستان ایتالیا متولد شد ، جایی که باریستاها حضور داشتند به کسانی که به ملاقات آنها می رفتند آب می دادند تا کام را برای طعم قهوه بهتر آماده کنند.

سپس: "لطفا یک قهوه و یک لیوان آب!". از امروز شما می توانید بدون احساس سر و صدا از این طریق در بار سفارش دهید. در واقع ، شما می توانید فرهنگ خود را در یک قهوه خوب نشان دهید و از تمام خصوصیات معطر اسپرسو خود بیشتر قدردانی کنید.

اکنون که یک متخصص چشایی هستید ، از نحوه کار دستگاه اهرم مطلع شوید. به تدریج خواهید فهمید که لذت بردن از قهوه در بهترین حالت هنری است که از بسیاری از اجزا تشکیل شده است.