پلتفرم ممتاز ارز دیجیتال

پلتفرم معاملاتی ارزهای مجازی ایالات متحده برنامه ای برای توسعه بزرگ در آسیا دارد :

پلتفرم معاملاتی ارزهای رمزپایه آمریکایی ، با پشتیبانی ، گلدمن ساکس و غول اینترنتی ، در حال گسترش به آسیا است و خدمات معاملات ارزهای دیجیتال بدون نسخه را برای سرمایه گذاران نهادی مانند صندوق های ریسک و مدیران صندوق راه اندازی می کند.

جرمی آلیر ، بنیانگذار و مدیر اجرایی ، گفت که این شرکت امسال تعداد کارکنان دفتر هنگ کنگ خود را به 35 نفر افزایش می دهد و به دنبال حمایت از بازارهای آسیایی ، فروش ، خدمات به مشتریان و رعایت مقررات از شهر است.

وی گفت: "ما می خواهیم صدها و هزاران مشتری عمده در آسیا داشته باشیم." آلیر می گوید: "چشم انداز من این است که می توان برای همه چیز رمزهای رمزنگاری انجام داد ، من می خواهم یک بازار داشته باشم که در آن افراد از سراسر جهان  می توانند معامله کنند.

 

آللر گفت که در حال حاضر بیش از 4 میلیارد دلار در ماه ارزهای رمزنگاری شده برای مشتریان خود معامله می کند. این شرکت با 140 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر پشتیبانی می شود و سرمایه گذاران دیگر شامل شرکت فن آوری چینی ، بازوی سرمایه گذاری شرکت خدمات مالی و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ایالات متحده است.

به عنوان گام بعدی ، آللر گفت که معامله ارزهای رمزپایه در آسیا را برای سرمایه گذاران جداگانه و همچنین خدمات انتقال پول از طریق همتا به همتا با پشتیبانی شبکه بلاک چین بیت کوین معرفی می کند.

 

 در حالی صورت می گیرد که مبادلات ارزهای رمزنگاری شده در سراسر جهان با توجه به موارد هک و سرقت دارایی های دیجیتالی مشتریان و همچنین نگرانی از بی ثباتی مالی ، با نظارت فزاینده ای از سوی تنظیم کننده مواجه است.

در این ماه ، تنظیم کننده بازار ژاپن دو صرافی را به دلیل عدم اعمال کنترل های مناسب و اقدامات امنیت سایبری متوقف کرد. در ایالات متحده ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز هشدارهایی داده است که به نظر می رسد برخی از صرافی ها بازارهای تحت نظارت هستند اما در واقع چنین نیستند.

 

چین با ممنوعیت بسترهای خارجی ، تجارت ارزهای رمزپایه را به طور کامل متوقف می کند.

چین در یک سری اقدامات ، از جمله تعطیلی صرافی ها و ممنوعیت تأمین بودجه بانک ها برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای رمزنگاری شده ، به سختی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.

آللر گفت که سکوها و مبادلات تجاری با کنترل ضعیف و بررسی توکن های دیجیتالی جدید وجود دارد و اجازه می دهد تا هرگونه توکن در پلتفرم های آنها فهرست شود.

پلتفرم ها که هر چیزی را که ظاهر می شود لیست می کنند نه تنها ممکن است قوانین اوراق بهادار را نقض کند ... بلکه با راه اندازی پروژه های واقعاً ضعیف به سرمایه گذاران آسیب می رساند این شهرتی نیست که ما بخواهیم داشته باشیم.

وی گفت که به زودی مجموعه ای از دستورالعمل ها را منتشر می کند که معیارهای آن را در مورد توکن های دیجیتال و پروژه های بلاک چین در پلتفرم خود روشن می کند.