پیش بینی رستوران با تمرکز فنی منو دیجیتال در سال 2021

منوهای دیجیتالی در صنعت فناوری رشد چشمگیری کرده است. منوی دیجیتال توسط مک دونالد تنها با این واقعیت در  تأیید می به عنوان یک شرکت بزرگ ، مترادف رشد ارگانیک است.

مک دونالد ، مانند کل صنعت رستوران ، شاهد افزایش دیجیتالی شدن بوده است. از زمان روی کار آمدن مدیر عامل شرکت استیو ایستبربروک در سال 2015 ، مک دونالد سعی دارد یک مبتکر باشد. به این دلیل است که استفاده از فناوری و صنعت مصنوعی آماده تغییر روش تعامل ما با رستوران ها است، تأثیرات اقتصادی این تغییر گسترده عمیق خواهد بود.

در این مقاله سعی خواهیم کرد مزایای اقتصادی داشتن منوهای دیجیتال را درک کنیم. ما همچنین انواع منوهای دیجیتالی را که معمولاً در رستوران ها استفاده می شوند ، کشف خواهیم کرد.

 

منوی دیجیتال

نیروی کار کاهش یافته: نیروی کار به راحتی بزرگترین سربار صنعت رستوران است. همچنین ، از آنجا که بیشتر مشاغل صنعت رستوران ، فرسایش کارگران زیاد است. شرکت ها برایشان دشوار است که در فصل تعطیلات با زنجیره های خرده فروشی کارگران رقابت کنند. این افزایش رقابت باعث افزایش دستمزدها می شود. این جایی است که منوهای دیجیتال به کمک می آیند. اگر فرآیند سفارش گیری یک رستوران دیجیتالی شود ، تعداد کارگران مورد نیاز برای اداره یک رستوران به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. البته ،  تعریف سازندگان منوهای دیجیتالی اینست که منوهای آنها مکمل کارگران است و جایگزین آنها نمی شود. با این حال ، واقعیت این است که تعداد کارگران مورد نیاز در یک رستوران با منوی دیجیتال به میزان قابل توجهی کمتر می شود.

 

ارزان تر: منوهای دیجیتال ارزان تر و جذاب ترند. نمایش تصاویر با وضوح بالا از مواد غذایی را امکان پذیر می کند. همچنین ، در مورد فضا واقعاً محدودیتی ندارد زیرا تصاویر را می توان با متن و سایر جزئیات پیوند داد. از این رو ، اگر مشتری می خواهد در مورد جزئیات یک محصول اطلاعات بیشتری کسب کند ، می تواند به آن اطلاعات دسترسی پیدا کند. قیمت های منوی رستوران  تغییر می کنند در قسمت ویرایش که مد نظر قرار می گیرد . اگر یک رستوران دارای یک منوی دیجیتالی است ، آنها می توانند موارد را اضافه کنند یا حذف کنند و قیمت ها را به روز کنند بدون اینکه هزینه زیادی برای چاپ مجدد چندین نسخه از منو صرف کنند.

 

افزایش کارایی: منوهای دیجیتال تمایل دارند کارایی نیروی کار را افزایش دهند. رستوران هایی که منوهای دیجیتالی را اجرا کرده اند هنگام جمع آوری سفارشات مشتری ، اشتباهات کمتری را گزارش می کنند. همچنین ، مشتریان ترجیح می دهند هنگام سفارش خرید ، از منوهای دیجیتال استفاده کنند. روند مکالمه با یک مدیر رستوران شلوغ و انتقال سفارش هم خسته کننده است و هم زمانبر است. همچنین ، منوهای دیجیتالی می توانند به چندین زبان ایجاد شوند. این امر همچنین باعث کاهش فاصله ارتباطی بین رستوران و مشتری می شود.

 

افزایش درآمد: بیشترین مزیت داشتن یک منوی دیجیتالی افزایش درآمد است. رستوران هایی که منوهای دیجیتالی دارند فروش بالاتری دارند. فروش کلیه محصولات افزایش می یابد. با این حال دلایل متعددی می تواند پشت این افزایش باشد.

 

در وهله اول ، مشتریان احساس گناه نمی كنند كه دسر و یا غذای مورد علاقه خود  را روی دستگاه سفارش دهند زیرا دستگاه مورد انتخاب آنها قضاوت نمی كند. ثانیا ، منوهای دیجیتال توسط هوش مصنوعی ساخته می شوند. این بدان معنی است که آنها اطلاعات مربوط به مشتری را ذخیره می کنند.

 

نکته اصلی این است که منوهای دیجیتال برای ماندن در اینجا هستند. به نظر می رسد آنها ایده ای هستند که زمان آن فرا رسیده است. بدان دلیل است که هزاره ها تعامل فناوری را بیشتر از تعامل انسان ترجیح می دهند. از این رو ، اجرای منوهای دیجیتال برای همه طرف های درگیر واقعاً یک موقعیت برنده است ، برای ارتقای تجارت خود به عنوان پیشی گرفتن از سایر رقبا بر روی واژه منو دیجیتال کلیک فرمایید.