چگونه می توان فضای بیرونی کافی شاپ خود را به بهترین شکل طراحی کرد

علاوه بر این فهرست ، فقط یک چیز وجود دارد که کافی شاپ ها را از دیگری متمایز می کند: طراحی بیرونی آنها. وقتی در دانشگاه بودم بین کلاس ها ، من همیشه بیرون در یک کافه روشن و آفتابی  که کلوچه و چای  سرو می کردند می نشستم. شب ها  درست آن سوی خیابانی که روشنایی کم نور و موسیقی خارجی پخش می شد در فکرم به آنجا سفر می کردم. هر دو نمای بیرونی منحصر به فردی داشتند که مرا به سمت خود جذب می کردند.

 

در اینجا پنج عنصر طراحی وجود دارد که می تواند نمای بیرونی کافی شاپ شما را ایجاد یا خراب کند:

رنگ کردن

علامت گذاری

عوامل داخلی

صندلی

موسیقی

 

برای مشتریانی که از کافی شاپ شما چیزی نمی دانند ، ایجاد یک طراحی بیرونی عالی کافی شاپ به این معنی است که برای تجربه مشتری شما باید از استقبال و کاملاً با یک برند برخوردار باشید. هر کسی که با کیف لپ تاپ یا کتاب در دست باشد اندیشیدن به چنین مکانی برای گذراندن چند ساعت در آنجا استقبال زیادی به عمل می آورد.

 

رنگ کردن

ممکن است سخت باشد تجارت جدیدی که توسط مکان های پر رونق دیگر احاطه شده است ، اما موردی است که یک رنگ بتواند آن را برطرف کند.

حال تصور کنید چقدر دیدن مشتری در ویترین فروشگاه خالی پر از قهوه با رنگ و روکش براق که نمادی از شروع جدید است ، برای مشتری شما بسیار هیجان انگیزتر است و از آن مشتری استقبال می کند رنگی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی شما مطابقت داشته باشد و با ویترین های اطراف شما تضاد نداشته باشد.

قبل از رنگ آمیزی (یا ایجاد هرگونه تغییر بزرگ در ساختمان خود) با مدیریت شرکت خود و با مشاغل اطراف خود صحبت کنید. آیا دلیلی وجود دارد که آنها ویترین فروشگاه های خود را نقاشی نکرده اند؟ آیا کل بلوک موافقت کرده اند که همان زیبایی شناسی را حفظ کند؟ تا زمانی که شما هیچ قانون و آدابی را نقض نکنید ، رنگ اغلب ارزانترین و کارآمدترین روش برای مهیج کردن کافه شما می باشد.

 

علامت گذاری

وقتی با شخص جدیدی آشنا می شوید ، چهره او را می بینید و سپس نام او را می پرسید. به همین ترتیب ، وقتی مردم نام کافی شاپ شما را می گویند ، باید تابلوهایی را که خارج از آن قرار داده اید تداعی کند. علائم و نشانه های کارت اصلی تماس شما با مشتریان تداعی کننده همین موضوع است و نحوه نمایش کافی شاپ خود در نمای بیرونی ساختمان گویای این موضوع است که شما چه نوع کافه دنجی هستید.

یک مارک موفق علامت منحصر به فرد و قابل تشخیص دارد که همیشه بدون تردید افراد آن را تداعی می کنند. اگر زیبایی برند شما شامل رنگ های خاکی است ، قلم و بافتی را در نظر بگیرید که چوب اصلاح شده را تداعی می کند. اگر کافی شاپ شما احساس صنعتی تری دارد ، یک فونت بلوک و یک علامت استیل را در نظر بگیرید.

خلاق باشید و از ستفاده مواد یا قلم های غیرمعمول نگران نباشید که این کار متفاوت از مشاغل اطراف شما است. از علامت گذاری به عنوان فرصتی برای نامیدن خود و پرورش شخصیتی که مردم به آن علاقه دارند استفاده کنید.

برخی از شرکت ها برای تبلیغ برخی محصولات خود و نشان دادن شخصیت آنها از جناس زبان یا الگوهای رفتاری استفاده می کنند. اگر به درستی انجام شود می تواند کارساز باشد ، اما مراقب باشید اگر بخشی از زیبایی برند شما نیست ، از آن صرف نظر کنید.

سرانجام ، لطفاً از علائم دست نویس یا علائم کاغذ چاپگر برای اعلام خراب بودن کارت خوان خود یا بسته بودن کافه در ساعاتی از روز استفاده نکنید. هیچ کس مایل به دیدن همچین علامتی نمی باشد. مراقب باشید که برند شما توسط افراد دیگر چگونه دیده می شود حی گرافیکی با کاربرد آسان در نظر بگیرید.

 

داخلی عوامل

به یاد داشته باشید ، نمای بیرونی فقط طعم آنچه در داخل برای مشتری شما سرو می شود را یادآوری می کند. تنها به این معنی است که شما باید فضای داخلی و خارجی خود را با دقت طراحی کنید تا به خوبی با یکدیگر جریان داشته باشند .

شما می خواهید نمای بیرونی کافه را کار کنید ، اما ویژگی منحصر به فرد خود را حفظ کنید در همین راستا ، وقتی یک کسب و کار جدید هستید ، پنجره ها را نسبتاً بدون علامت و تبلیغات شلوغ نگه دارید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که همه چیزهایی را که ارائه می دهید به جهانیان تبلیغ کنید ، اما شما هنوز یک کسب و کار جدید هستید که مشتری های خود را پایه ثابت می کنید و اعتماد را جلب می کنید. اجازه دادن به افرادی که داخل کسب و کار شما را نگاه کنند ، باعث راحتی آنها در هنگام ورود می شود.

 

صندلی

شما باید تصمیم بگیرید که آیا کافه شما صندلی های فضای باز را برای مشتریان خود فراهم می کند یا خیر. نشیمن در فضای باز می تواند شلوغ بودن کافه را نشان دهد یا اینکه مشتریان کافی شاپ شما را مکانی عالی برای نشستن می دانند.

اگر با این وجود در حال کار در کافی شاپ شلوغ هستید ، فضای صندلی های فضای باز را خالی کنید. در غیر این صورت فقط کافی شاپ شما را متراکم و آشفته تر نشان می دهد و مردم را  بعد از انتظار در صف یک فنجان قهوه ممتاز از اینکه بخواهند دور هم بنشینند از آن مکان دور می کند.

 

موسیقی

به خصوص برای کافی شاپ ، داشتن موسیقی مناسب در داخل راهی مهم برای نشان دادن این است که می خواهید تعیین کنید کافه شما از چه نوع فضایی باشد در بین مشتریانی که برای مدت طولانی در کافه شما سپری می کنند تاثیرگذارتر می باشد ، ممکن است موسیقی آرام و ملایم راک را انتخاب کنید ، موسیقی باید با توجه به شرایط انتخاب شود.

صرف نظر از این موضوع ، مراقب باشید چه نوع موسیقی را پخش می کنید. ممکن است آن موسیقی بیش از حد عمومی باشد  مانند مشتریانی که هر روز آن موسیقی را از رادیو می شنوند ، می تواند  آزاردهنده باشد ، اما یک مورد بسیار خاص می تواند باعث خوشحالی افرادی شود که دارای سلایق قوی هستند. چند لیست پخش کافی شاپ از قبل تهیه شده را به صورت آنلاین پیدا کنید تا ببینید چه چیزی با کافی شاپ شما جور در می آید و از آن بازخورد بگیری

خلاق باشید و با یکی دو عنصر بیرونی فوق کافی شاپ خود بازی کنید تا جلوه تازه ای به آن ببخشد و به مردم اطلاع دهد که شما تازه وارد ولی برای کار آماده هستید.

 

سوالات مرتبط

چگونه زیبایی کافی را  برای طراحی کافی شاپ خود پیدا کنیم؟

در هر کسب و کار کوچک دیدگاه منحصر به فردی داشته باشید. ممکن است به این معنی باشد که شما از یک قهوه کاملاً تهیه شده قدردانی می کنید ، یا می خواهید به یک فرم هنری یا دوره زمانی که الهام بخش شما است را تداعی کنید. حتی می توانید برای الهام بخشیدن به جامعه اطراف خود نگاه کنید. چه نوع گیاه خاصی برای مکان زندگی شما منحصر به فرد است؟ مناظر چگونه هستند؟ مردم منطقه شما چه کاری انجام می دهند؟ من کافه های دوچرخه ، کافه های سگ و حتی کافی شاپ اختصاصی به کاکتوس ها را دیده ام. از آنجا شروع کنید و صدای نام تجاری مطمئنی بسازید که به مارک تجاری شما تبدیل می شود.

 

هزینه طراحی نمای خارجی کافی شاپ شما چقدر است؟

این کاملاً به مبلغی که می خواهید هزینه کنید بستگی دارد. برای یک کافی شاپ کاملاً بازسازی شده خلاق بودن اولین ویژگی خاص بودن است ویترین کافه خود را تجزیه و تحلیل کنید و از مزایای آن بهره ببرید. آیا پنجره های بزرگی دارید؟ تمرکز خود را بر این بگذارید که فضای داخلی کافی شاپ شما برای جمعیت موجود در خیابان دلپذیرتر شود. آیا جلوی یک نوع چمنزار دارید؟ شاید روی چند نیمکت پیک نیک سرمایه گذاری کنید و آن منطقه را جذابتر کنید. اگر بتوانید چشم مشتریان خود را به سمت یکی دو ویژگی جذاب و منحصر به فرد جلب کنید ، آنها نمی خواهند وقت خود را صرف صحبت در مورد نکات منفی احتمالی کنند.

 

از کجا می دانم کافی شاپ من نیاز به طراحی مجدد دارد؟

تجربه مشتری خود را مرور کنید از چند نقطه دیدنی و پرترافیک به کافی شاپ خود بروید. آنچه می بینید چیزی است که آنها هر روز می بینند. اگر در این منطقه تازه وارد هستید ، کافی شاپ بیرونی علاقه مردم را جلب می کند؟ چه چیزی آنها را بی علاقه می کند؟ به این فکر کنید که برخی از نقاط ضعف شما چیست و روش های خلاقانه ای برای اصلاح آنها پیدا کنید.