چگونگی ایجاد  یک منوی بدون لمس برای رستوران

عصر جدیدی از ناهار خوری در عصر ویروس کرونا اینجاست با منوهای فیزیکی خداحافظی کنید و به منوهای غذایی بصورت دیجیتالی سلام بگویید.

نمونه هایی به عنوان منوی دیجیتالی

در زیر چند مورد از مواردی که می توانید منوی جدید QR Code بارکد خود را در رستوران یا بار خود چاپ کنید ، مواردی ارائه شده است که به راحتی توسط مشتریان قابل اسکن است را بسنجید:

 

 ایجاد کنید؟QR Codeچرا باید برای منوی خود  

ویروس کرونا مثل روز (COVID-19) اکنون در کل کره زمین گسترش یافته و بهبود صنعت مهمان نوازی را ارتقا خواهد بخشید ، در حال روشن است که ویروس کرونا می تواند از طریق لمس سطوح آلوده گسترش یابد. این کار موسساتی مانند رستوران شما را در محل خطر قرار می دهد زیرا بیشتر افراد هر روز بیشتر با سطوح سروکار دارند. در حالی که تمیز کردن و ضد عفونی کردن میزها و میله ها یک شروع خوب است ، هنوز یک چیز وجود دارد که مردم به آن نیاز دارند و آن را به اشتراک می گذارند. بنابراین چگونه می توانید اشتراک منوهای فیزیکی را جایگزین کنید که جواب آن در یک کلمه خلاصه می شود ، منوی غذایی صفحه دیجیتالی

 در هزینه های چاپ صرفه جویی کنید

منوها زیاد به اشتراک گذاشته می شوند ، که منجر به ساییدگی و پارگی می شود. بعضی اوقات ، نوشیدنی روی آنها می ریزد یا سس هایی که روی صفحه منو را آغشته کرده اند ، عجیب نیست که چاپ منوهای کاغذی در واقع سود شما را می خورد. اما با جایگزینی منوی فیزیکی با یک کد که روی سطوحی چاپ می شود به راحتی در آن قابل دسترسی است اگر مجبور شوید منو را تغییر دهید چه می کنید؟

 

بدون چاپ مجدد به راحتی قابل تغییر است

برای تغییر منو ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فایل جدید را بدون اینکه دوباره QR Code جدیدی چاپ کنید ، روی QR بارگذاری کنید هر زمان که بخواهید می توانید به راحتی محتوای آن را جایگزین و ویرایش کنید. در مورد اینکه چند بار می توانید فقط با چند کلیک منو را تغییر دهید ، محدودیتی وجود ندارد ، اکنون می توانید سرانجام یک منوی فصلی ایجاد کنید که هر 3 ماه یکبار تغییر می کند تا برای مشتری ها جذابیت بیشتری داشته باشند.

 

تجربه ای بدون تماس و لمس

برای ایمن سازی مشتریان ، ایجاد یک برای فهرست آنلاین ، آلودگی متقابل را از اشتراک منوهای فیزیکی محدود می کند، در شرایط خطرآفرین ویروس کرونا رستوران هیچ منوی فیزیکی را به عنوان یک قانون جدید نمی پذیرند.

 

برای ایمن نگه داشتن کارکنان خود تعامل را محدود کنید

این فقط مشتریانی نیستند که باید از آنها مراقبت کنید ، بلکه اعضای کارکنان شما نیز در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار می گیرند که در این صورت باید به فکر چاره افتاد  اعضای کارکنان شما دیگر نیازی به تحویل منوهای فیزیکی و توضیحات ویژه نیستند. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید در مورد غذاهایی که مستقیماً ارائه می دهید اطلاعاتی اضافه کنید زیرا محدودیتی در چاپ وجود ندارد.

 

به روز رسانی

چند بار غذای روز را فروخته اید یا دیگر محصولات ویژه ای را که روی منوها چاپ می شوند ارائه نمی دهید؟ ما می دانیم که به روز نگه داشتن منوی خود زمانبر و گران است. به همین دلیل عالی است که می توانید منوی خود را به صورت بلادرنگ به روز کنید. دیگر نمی توانید بگویید: "متاسفم که به فروش رسیده است" و ناراحت شود چون در منوی دیجیتالی با یک کلیک جنبه به روزرسانی را مهیا می کنید و مواردی را در کمترین زمان ممکن حذف و یا اضافه می کنید.

 

با تصاویر جلب توجه کنید

اکثر رستوران ها تصاویر را به فهرست خود اضافه نمی کنند زیرا چاپ تصاویر با کیفیت بالا روی کاغذ هزینه دارد.  منوی صفحه منو دیجیتال خود را با تصاویر جذاب حس چشایی را برانگیزه کنید تا مشتریان را راضی نگه دارید. به علاوه ، آنها می توانند بر اساس تصاویری که می بینند تصمیم بگیرند تا روند سفارش را سهولت بخشند.

صفحه منو دیجیتال خود را با تصاویر جذاب حس چشایی را برانگیزه کنید تا مشتریان را راضی نگه دارید. به علاوه ، آنها می توانند بر اساس تصاویری که می بینند تصمیم بگیرند تا روند سفارش را سهولت بخشند.