چگونگی بازده راندمان ربات معاملاتی

هر آنچه که در مورد رباتهای معاملاتی باید بدانید :

ارزهای رمزپایه بسیار بی ثبات شناخته می شوند و قیمت ها حتی در عرض چند دقیقه به شدت در نوسان اند. سرمایه گذاران این فرصت را دارند که در معاملات ارزهای رمزنگاری شده در سراسر دنیا و در هر زمان از روز شرکت کنند. تأثیر ترکیبی این عوامل ، از بسیاری جهات ، اثربخشی تجارت ارز رمزنگاری شده در انسان را محدود می کند.

در بسیاری از موارد ، سرمایه گذاران قادر به واکنش سریع نسبت به تغییرات قیمت برای دستیابی به معاملات بهینه نیستند. سرمایه گذاران نمی توانند به همان اندازه که لازم است وقت خود را به بازار ارزهای رمزنگاری شده اختصاص دهند تا همیشه به بهترین معاملات برسند. این امر مستلزم نظارت شبانه روزی در مبادلات ارزهای رمزپایه در سراسر جهان است. اینجاست که رباتهای معاملاتی رمزنگاری وارد تصویر می شوند. آنها چیزی جز ابزارهای خودکار نیستند که از طرف سرمایه گذاران انسانی معاملات را انجام می دهند.

ربات های معاملاتی رمزنگاری چیست؟

ربات های معاملاتی رمزنگاری مجموعه ای از برنامه ها است که برای خودکار معاملات ارزهای رمزپایه از طرف افرادی طراحی شده اند. به طور معمول ، سرمایه گذار / معامله گر باید به آمار بازار توجه داشته باشد که نقشی اساسی در تمرین معاملات بازی می کند و سپس کدام ارز رمزنگاری را برای خرید / فروش و در چه زمانی انتخاب کند. ربات های معاملاتی رمزنگاری می توانند به راحتی تجزیه و تحلیل و تفسیر آمار بازار را خودکار کنند. آنها می توانند داده های بازار را جمع آوری کنند ، آن را تفسیر کنند ، ریسک احتمالی بازار را محاسبه کنند و خرید / فروش دارایی های ارز رمزنگاری شده را انجام دهند.

این مانند این است که یک متخصص استخدام کنید تا تجارت رمزنگاری را برای شما انجام دهد در حالی که می توانید آرام بنشینید و رشد سود را تماشا کنید. به عنوان مثال ، می توانید برای خرید بیشتر بیت کوین هنگامی که قیمت از یک حد مشخص پایین می آید ، یک ربات معاملاتی رمزنگاری راه اندازی کنید ربات های تجاری اغلب می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و مقرون به صرفه تر از استخدام متخصصان انسانی هستند.

 

ربات ها چگونه کار می کنند

سرمایه گذاران به دنبال ربات های معاملاتی رمزنگاری هستند که بیشترین استفاده را برای آنها خواهد داشت و سپس کد را از یک توسعه دهنده بارگیری می کنند. بسیاری از ربات ها دارای هزینه کاربری هستند که برخی از آنها می توانند بسیار زیاد باشند. هر ربات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری نیازهای متفاوتی دارد. برای به حداکثر رساندن تأثیر یک ربات ، یک سرمایه گذار باید بداند چگونه از این ابزار به بهترین شکل استفاده کند.

به عنوان مثال ، سرمایه گذاران باید حساب های صحیحی را که در صرافی های ارز دیجیتال تنظیم شده اند داشته باشند و باید این حساب ها را با دارایی های رمز ارز ذخیره کنند. در بسیاری از موارد ، آنها هنوز هم باید تصمیمات سرمایه گذاری مانند زمان خرید یا فروش را بگیرند. آنچه ربات رمزنگاری تمایل ندارد ، یک راه حل سریع و غنی برای سرمایه گذاری است ، که به دنبال وقت و تلاش لازم برای موفقیت نیست.

به طور کلی ، بیشتر ربات های معاملاتی رمزنگاری دارای مولفه های های اصلی زیر هستند :

تجزیه و تحلیل داده های بازار

این ماژول داده های خام بازار را از منابع مختلف ذخیره می کند ، آنها را تفسیر می کند و تصمیم می گیرد که یک دارایی خاص ارز رمزنگاری شده را بخرد یا بفروشد. اکثر ربات ها به کاربران امکان می دهند انواع داده ها را به بخش تولید کننده سیگنال اختصاص دهند تا نتایج تصفیه شده ای داشته باشند.

 

پیش بینی خطر بازار

این ماژول جنبه حیاتی ربات معاملات رمزنگاری است. مانند مورد قبلی ، این مورد نیز از داده های بازار برای محاسبه خطر احتمالی در بازار استفاده می کند. براساس این اطلاعات ، ربات تصمیم می گیرد که چه مقدار سرمایه گذاری یا معامله کند.

خرید / فروش دارایی ها

این ماژول ربات معاملات رمزنگاری از :

API

 برای خرید یا فروش دارایی ارز رمزنگاری شده به صورت استراتژیک استفاده می کند گاهی اوقات ممکن است بخواهید از خرید عمده علامت ها خودداری کنید و در شرایط خاص خریدهای فوری می تواند بهترین انتخاب باشد. ماژول اجرا از چنین جنبه هایی مراقبت می کند.

 

انواع ربات ها

انواع مختلفی از ربات های تجاری رمزنگاری وجود دارد. یکی از محبوب ترین ها ربات آربیتراژ است. ربات های معاملات رمزنگاری آربیتراژ ابزاری هستند که قیمت ها را در بورس ها بررسی می کنند و بر این اساس معاملات را انجام می دهند تا از این تغییرات استفاده کنند. از آنجا که قیمت ارز رمزنگاری شده از مبادله به مبادله ای تا حدودی متفاوت است ، ربات هایی که می توانند به سرعت حرکت کنند می توانند مبادلاتی را که در به روزرسانی قیمت آنها به تأخیر می افتد ، شکست دهند.

تعداد کمی دیگر از ربات های معاملاتی رمزنگاری از داده های قیمت تاریخی برای آزمایش استراتژی های معاملاتی استفاده می کنند و از لحاظ نظری به سرمایه گذاران کمک می کنند و هنوز رباتهای معاملاتی رمزنگاری دیگری وجود دارد که برای انجام معاملات ، با سیگنالهای خاص مانند حجم معاملات یا قیمت برنامه ریزی شده اند.

 

مزایای رباتهای معاملاتی رمزنگاری

در موارد زیر برخی از ویژگی های اصلی و مزایای ربات های تجاری رمزنگاری آورده شده است :

 

قوی تر

مقدار داده ای که یک معامله گر انسانی می تواند همزمان پردازش کند محدودیت خاصی دارد. حتی اگر همه داده ها پردازش شوند ، جستجوی بینش بر اساس آن داده ها دشوار است. ربات های معاملاتی رمزنگاری می توانند به راحتی حجم زیادی از داده ها را کنترل کنند و به نتایج قابل قبولی برسند.

 

کارآمد

معامله دارایی های ارز رمزنگاری شده با استفاده از ربات معاملات رمزنگاری همیشه کاراتر است. لازم نیست نگران تأخیر و مهمتر از همه خطاهای انسانی باشید تا زمانی که ربات داده های صحیح را دریافت کند و روی الگوریتم های مناسب کار کند ، می تواند دارایی ها را با شانس سود بیشتری معامله کند یک مزیت اضافه شده این است که این ربات ها می توانند 24 * 7 کار کنند.

 

بی احساس

یک ربات معاملاتی رمزنگاری بر اساس آنچه که ادراک می شود تصمیم گیری می کند. بر خلاف انسان ، ترس از دست دادن یا طمع سود ندارد. معامله گران باتجربه ممکن است با غلبه بر احساسات خود تصمیمات منطقی بگیرند ، اما این مورد ممکن است همیشه در مورد همه افراد خصوصاً مبتدیان صدق نکند. از طرف دیگر ، یک ربات معاملات رمزنگاری همیشه احساسات را از معادله دور نگه می دارد.

 

معایب ربات های معاملاتی رمزنگاری

ربات های معاملاتی رمزنگاری در برخورد با یک بازار کاملاً غیر قابل پیش بینی دقیقاً عالی نیستند. شرایطی مانند همه گیری کرونا ویروس  مداوم می تواند تأثیر غیرمنتظره ای در بازار داشته باشد و شما همیشه نمی توانید تأثیر این وقایع بر اقتصاد را پیش بینی کنید. برای ادامه سود ، شما به یک استراتژی بهتر روانشناختی نیاز دارید.

از آنجا که ربات های معاملاتی رمزنگاری توانایی انجام این کار را ندارند ، این یک منطقه است که باید به غرایز خود اعتماد کنید. خطاهای برنامه نویسی نیز می توانند بر کارایی ربات های معاملاتی رمزنگاری تأثیر بگذارند. همچنین باید هنگام تعیین شرایط ربات و اقدامات آن ، به ویژه هنگام برنامه نویسی ربات معاملات رمزنگاری از ابتدا ، بسیار احتیاط کنید.

باید به یاد داشته باشید که ربات های معاملاتی رمزنگاری در درجه اول فقط در بازده حاشیه ای کمک می کنند. داشتن دانش عمیق از بازارهای ارز دیجیتال و داشتن یک برنامه عالی حمایت از سرمایه گذاری برای استفاده موفقیت آمیز از ربات تجارت رمزنگاری بسیار مهم است.

برای برخی از سرمایه گذاران ، ربات می تواند ابزاری مفید برای کمک به تجارت ارزهای رمزنگاری شده آنها باشد. اگرچه برای سایرین ، زمانی که کار را برای آماده سازی خود برای استفاده کافی از ربات معاملات رمزنگاری انجام داده اند ، ممکن است دیگر نیازی به خدمات آن نداشته باشند.