کلید تغییر موفقیت آمیز منوی دیجیتالی

این مورد احتمالاً در مورد بسیاری از دارندگان رستوران صادق است. موارد منویی که ابتدا از مفهوم رستوران شما الهام گرفته اند ، احتمالاً از زمان باز شدن کسب و کار تکامل یافته اند و احتمالاً با گذشت زمان بسیاری از گزینه های جدید غذا و نوشیدنی را آزمایش و اضافه کرده اید. با توجه به تنظیمات فعلی ، انجام برخی از این موارد احتمالاً آسان بود. دیگران ، نه خیلی و حتی ممکن است مواردی وجود داشته باشد که شما می خواستید امتحان کنید اما به دلیل محدودیت های تسهیلات نمی توانید آنها را امتحان کنید.

این مباحث ما را به فکر انداخت که برای یک صاحب رستوران که می خواهد تغییرات عمده ای در منو ایجاد کند یا حتی - اساساً - یک مفهوم کاملاً جدید رستوران از جمله تغییر کامل منو در محدوده مکان و فضای فعلی راه اندازی کند ، چه کاری لازم است. از تغییر در بازار رقابتی ، جمعیت منطقه ای مصرف کنندگان ، یا قوانین و مقررات حاکم بر صنعت خدمات غذایی ، دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است به فکر تغییر منوی رستوران خود باشید. در اینجا هفت کاری وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت و رشد کسب و کار خود هنگام انجام این تغییرات انجام دهید.

 

مواردی که باید هنگام تغییر منوی رستوران در نظر بگیرید :

امکانات

چه اولین رستوران خود را باز کنید ، چه تغییراتی در فهرست خود ایجاد کنید یا منوی رستوران را کاملاً تغییر دهید ، تردیدی نیست که طرح ، تجهیزات ، آشپزخانه ، انبار و غیره امکان محدود کردن گزینه ها یا حتی قرار دادن فرصت هایی را برای شما فراهم می کند .

 

تأمین مالی

این که آیا تغییرات پیشنهادی به این معنی است که شما برای افزودن موارد جدید در فهرست نیاز به ایجاد به روزرسانی و خرید تجهیزات دارید یا برای تأمین بازنگری کامل در مفهوم کلی رستوران شما ، کل امکانات شما نیاز به بازسازی دارد ، به احتمال زیاد ممکن است به مدتی زمان نیاز داشته باشید تأمین مالی تجهیزات رستوران برای تکمیل پروژه خود به کار ببندید.

بودجه پیش پرداخت نقدی رستوران ما ممکن است یک گزینه ایده آل برای شما باشد. اگر بازسازی رستوران به این معنی است که درهای شما برای مدت کوتاهی بسته خواهد شد ، می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود. از آنجا که بودجه پیش پرداخت نقدی رستوران می تواند ظرف چند روز (نه هفته) بودجه را تأمین کند ، حتی می توانید در صورت نیاز این ابزار تأمین اعتبار رستوران را در اواسط نوسازی در نظر بگیرید. این یک گزینه عالی مالی برای مشاغلی است که انتظار دارند درآمد جدیدی اضافه کنند ، همانطور که ممکن است هنگام تغییر منوی رستوران برای اضافه کردن موارد جدید منو یا بازسازی برای جذب افراد بیشتر در منطقه ، ایجاد شود.

 

پایگاه مشتری موجود

بدیهی است که شما نمی خواهید منوی رستوران خود را فقط به این دلیل تغییر دهید که مشتری های وفادار خود را از دست داده باشید. اگر حفظ افراد از پایگاه مشتری فعلی شما مهم است ، پس برای شما نیز مهم است که در طول مسیر با آنها مشورت کنید زیرا می خواهید تغییرات عمده ای در منو یا مرکز خود ایجاد کنید. از نظرسنجی ها استفاده کنید ، گروه های متمرکز برگزار کنید و از وفادارترین مشتریان خود دعوت کنید تا در روند ایده پردازی و برنامه ریزی شرکت کنند.

 

جمعیت شناسی منطقه ای

اگر اطلاعات جمعیتی مصرف کنندگان در منطقه محلی شما در حال پیشرفت است ، برای شما مهم است که به مرور زمان رستوران خود را نیز تغییر دهید. ماندن در بالای اطلاعات سرشماری ، روندها و اطلاعاتی مانند هجوم ساکنان جدید یا کارفرمایان اصلی که به منطقه شما وارد می شوند یا از آن خارج می شوند ، همگی می توانند زمینه های رستوران شما را نشان دهند.

 

بازیکنان اصلی

اگر شما در منوی رستوران خود تغییرات عمده ای ایجاد می کنید یا مفهوم رستوران خود را کاملاً تغییر می دهید ، عاقلانه است که با تأثیرگذارانی که می توانند به شما اطمینان دهند که این تغییرات مشتری جدیدی ایجاد می کنند ، تماس بگیرید. کارفرمایان عمده مناطق ، رهبران شهر ، تأثیرگذاران مدنی و افراد معتبر داخلی مانند اعضای هیئت مدیره ، سرمایه گذاران ، فروشندگان و تأمین کنندگان می توانند به طور بالقوه به این لیست بروند.

 

استعداد موجود

یک نکته واقعاً مهم که باید هنگام تغییر فهرست رستوران در نظر بگیرید ، پایداری است. به عبارت دیگر ، آیا در منطقه محلی شما استعداد خدمات غذایی کافی برای کارکنان و اداره رستوران خود با مفهوم جدید وجود دارد. اگر ایده شما نوآورانه است ، به مهارت یا دانش خاصی احتیاج دارد ، یا برای کارکنان فعلی و / یا آینده نگر ناشناخته است ، برای یک منحنی یادگیری طولانی تر و یک برنامه آموزش رسمی برنامه ریزی کنید.

گرچه ممکن است ضرر یک گرایش و برنامه آموزشی گران تر باشد ، اما لازم است به یاد داشته باشید که تجربه مشتری مهم است. هر چقدر بیشتر در اطمینان از تجربه یک رستوران منحصر به فرد ، جذاب و شایسته سر و صدا سرمایه گذاری کنید ، احتمال ایجاد علاقه عمومی ، مراجعه دهان به دهان و تکرار حمایت بیشتر است ، خب حالا برای رفع هزینه های گزاف چه کنیم؟ ایده طرح منو دیجیتال ایده ای می باشد تا بتوانید از راهی متمایز از دیگران ، از سایر رقبا پیشی بگیرید.