گام‌هایی به سمت یک کافه موفق

آرزو دارید کافه خود را داشته باشید؟ سپس نکات ما در مورد چگونگی باز کردن کافه موفق یک راهنمای مفید برای شما خواهد بود. اگر توصیه های زیر را دنبال کنید ، در نهایت به مکانی عالی خواهید رسید که افراد می توانند برای استراحت در کنار دوستان یا خانواده خود ، از یک وعده غذایی خوشمزه لذت ببرند یا فقط در هنگام استراحت ناهار بخورند.

 

1. یک طرح تجاری شایسته ایجاد کنید. اولین قدم در راه رسیدن به یک کافه موفق ، ایجاد یک طرح تجاری است. در طول ایجاد این سند ، شما مشتری خود را تعیین خواهید کرد ، در مورد رقبا تحقیق می کنید و در مورد برنامه های رشد کافه فکر می کنید. با استفاده از این دانش ، همه جوانب مثبت و منفی استراتژی خود ، مفهوم کافه و کل مارک تجاری و همچنین روش های از بین بردن مشکلات مالی ، سازمانی و روانی را مشاهده خواهید کرد.

 

2. سرمایه گذاری بیشتری پیدا کنید اغلب صاحبان کافه های آینده پول کافی برای سازماندهی و راه اندازی کامل آن ندارند. برنامه تجاری خود را به سرمایه گذاران نشان دهید و در مورد چشم انداز کافه با جزئیات به آنها بگویید. همچنین برنامه های مختلف وام در دسترس است.

 

3. یک مکان پیدا کنید. برای اینکه یک کافه واقعاً موفق باشد ، باید به یافتن مکان مناسب توجه لازم را داشته باشید مکان کافی شاپ ، رمز موفقیت است. به احتمال زیاد ، شما بیش از یک روز به دنبال مکان خود خواهید بود ، اما در نهایت کار سخت شما که بیش از یک روز نتیجه مثبت خواهد داد.

 

4. چیدمان محل کافه. فقط به این دلیل که فضای مناسبی پیدا کرده اید ، به این معنی نیست که برنامه ریزی آن برای شما مناسب است. فضای کافه آینده باید به گونه ای برنامه ریزی شود که هم برای بازدیدکنندگان و هم برای کارمندان مناسب باشد. در مورد دوم ارزش توجه بیشتر است. از این گذشته ، کارمندان به دسترسی سریع به آشپزخانه ، صندوق پول و اتاق اداری احتیاج دارند. این مورد خصوصاً در مورد پیشخدمت ها صادق است. خود را به جای مشتری قرار دهید و برنامه خوبی ایجاد کنید. می توانید طرحی را روی کاغذ بکشید ، از خدمات رایگان استفاده کنید.

 

5. یک حسابدار استخدام کنید. حسابدار بهترین مشاور مالی یک کسب و کار کوچک است. در حالی که شما کارهای اساسی را انجام می دهید ، یک حسابدار امور مالی و رابط مالیاتی را اداره می کند. خوب ، شروع به استفاده از سیستم اتوماسیون ابری یا ترکیبی کنید ،  مزیت این مرحله صرفه جویی در هزینه حقوق حسابدار است ، زیرا او عمدتا چند روز در ماه از راه دور کار خواهد کرد و بنابراین کار تمام وقت دریافت نخواهد کرد.

 

6. بودجه خود را اختصاص دهید. شما باید درک کنید که کسب و کار ، حداقل 4-8 ماه اول سود به همراه نخواهد داشت. و خانواده شما نیاز به زندگی دارند. اطمینان حاصل کنید که حداقل به مدت شش ماه پول کافی برای تأمین هزینه های شخصی خود را در اختیار دارید.

 

7. قیمت تجهیزات را کنترل کنید. بیشتر وقت شما صرف چیدمان کافه و تأمین مالی آن می شود. در مورد تجهیزات نیز فراموش نکنید. برخی از قیمت ها را کنترل کنید. شما باید برای هر قطعه حداقل دو قیمت داشته باشید تا ببینید کدام یک ارزان تر است. هنگام افتتاح کافه باید بدانید که چگونه پس انداز کنید با این حال ، در پیگیری پس انداز نباید از کیفیت غافل شوید.

 

8. کمپین بازاریابی. قبل از افتتاح کافه ، انجام یک کار بازاریابی ضروری است. و بهتر است این کار را حداکثر 2 ماه قبل از افتتاح موسسه انجام دهید. این کمپین تبلیغاتی می تواند شامل تبلیغات و پیشنهادات مختلفی باشد ، به عنوان مثال ، اعلامیه هایی را توسعه می دهد که بازدیدکنندگان در روز افتتاحیه با آنها قهوه یا کوکتل رایگان دریافت می کنند و آنها را در خیابان های شهر پخش می کنند.

علاوه بر این مورد ، می توانید این خبر را منتشر کنید که در روز افتتاحیه همه می توانند از بوفه رایگان لذت ببرند و از افتتاحیه رستوران عکس زیبایی بگیرند. برای این کار ، یک عکاس را از یک درگاه فرهنگی محلی استخدام کنید. حساب های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی محبوب ایجاد کنید. افتتاح در پرتال های رسانه ای محلی و رسانه ها را ارتقا دهید.

 

9. آرم و مفهوم. به تابلو و آرم خود توجه کنید. این اولین چیزی است که بازدیدکنندگان به آن نگاه می کنند زیرا  با دیدن علامت در یک فرد اولین برداشت از کافه را تشکیل می دهد. همچنین ارزش دارد که مفصل به تفصیل آنن بیاندیشید.

تصمیمات در زمینه داخلی و مفهوم برند ، بازدیدکنندگان را به مشتری دائمی تبدیل می کند که با مراجعه مکرر و ارسال مستقیم عکس از موسسه به شبکه های اجتماعی دکورهای جالب ، داستان های آموزنده در مورد ایده استقرار در یکی از دیوارها ، فرم اصلی پیشخدمت ها ، موارد  منحصر به فرد حتی در سرویس های بهداشتی ، هر روز مشتریان بیشتری را به رستوران شما می آورد.

 

 

10. خواستار باشید. اول از همه ، به خودتان و به کارمندان استانداردهای بالا و خواستار موفقیت توجه کنید. هر کارمند باید نام موسسه ، مفهوم و استانداردهای آن را برآورده کند. در کنار مطالبه گری ، به توصیه های تجار باتجربه ، صاحبان کافه های موفق

گوش فرا دهید و به آنها عمل کنید.