گزینه های سالم شیرین کننده قهوه

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است و تقریباً تعداد بی شماری از روش ها برای لذت بردن از آن وجود دارد ، از قهوه سیاه ساده تا اسپرسو با جایگزین شیر بدون چربی ، کف اضافی ، فوق العاده داغ و کاراملی که اضافه شده .

با این وجود متداول ترین مواد افزودنی خامه و شکر هستند. اگر می خواهید از شکر تصفیه شده جلوگیری کنید ، چه می کنید؟ بهترین شیرین کننده قهوه ، خارج از دنیای قند : استویا ، عسل ، شهد ، شربت افرا و ملاس هستند.

هر یک از این شیرین کننده های قهوه مزایای منحصر به فرد خود را دارند که با خواندن ادامه این مطالب همه چیز را خواهید آموخت.

 

گزینه های سالم شیرین کننده ها

شکر دشمن مشترک سلامتی است و بسیاری از افراد در تلاش هستند تا حداقل از نسخه تصفیه شده این کالا اجتناب کنند.

گرچه از هر نوع قند زیاد لزوما برای سلامتی شما مفید نیست ، اما گزینه های شکر تصفیه شده ای وجود دارد که موارد زیادی را پیش روی ما قرار می دهد.

به عنوان مثال ، میوه کاملاً سرشار از قند طبیعی است و روشی منطقی برای افزودن شیرینی به روز شما همزمان با افزودن ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر فراهم می کند.

طعم میوه در قهوه عالی نیست ، مگر اینکه به شکل شربت تمشک باشد.

از دیگر قندهای طبیعی می توان به عسل ، گون ، شربت افرا و ملاس اشاره کرد که به خوبی با قهوه سازگار است.

از نظر متخصصان تغذیه سالم ترین شیرین کننده  استویا است. فاقد کالری و گیاهی است.

شکر از گزینه های ذکر شده در آخرین لیست شیرین کننده های قهوه ما قرار دارد.

 

بهترین شیرین کننده قهوه

نوشیدن قهوه سیاه یک انتخاب عالی است. برای من ، این بدان معنی است که من می توانم مقدار بیشتری از آن را بنوشم بدون اینکه در مورد کالری یا قند زیاد احساس گناه کنم ، اما برای همه مناسب نیست.

روزانه یک یا دو فنجان جاوا بنوشید ، افزودن کمی طعم اضافی مشکلی ندارد. بیایید بیاموزیم چگونه قهوه را بدون شکر شیرین کنیم.

 

1. استیویا

استیویا به چند دلیل بهترین انتخاب ما برای یک شیرین کننده قهوه است ، به عنوان جایگزین شکر مورد استفاده قرار می گیرد.

از گیاهان ساخته شده و دارای مزایای محصولات گیاهی است ، مانند آنتی اکسیدان های اضافه شده و حتی خواص ضد میکروبی دارد به نظر می رسد که دقیقاً مانند شکر عمل می کند .

استیویا همچنین دقیقاً 0 کالری دارد و تقریباً بر روی پاسخ انسولین تأثیر غیر قابل مشاهده ای دارد. این امر باعث می شود تا بهترین انتخاب برای کاهش وزن و بیماران دیابتی باشد.

ویژگی های کلیدی

بزرگترین اشکالات: شایع ترین شکایت در مورد استویا طعم  تلخ است که در این مارک خاص زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد. برای برخی ، شناخته شده است که باعث نفخ یا گاز می شود.

فقط مانند شکر شیرین نیست ، بلکه طعم کاملاً مشخصی دارد. آیا عسل در قهوه خوب است؟ بله ، گرچه ممکن است برخی از آنها عادت کنند و طعم آن را دوست داشته باشند.

2. عسل

 یک شیرین کننده بسیار محبوب برای چای است و در قهوه طعم خوشمزه ای دارد .

بسته به دلایل انتخاب عسل به جای شکر سفید ، توجه به این نکته مهم است که عسل در واقع کالری بیشتری نسبت به قند دارد.

آنتی اکسیدان های بیشتری نیز دارد.

بسته به انواع گل هایی که عسل از آنها ایجاد می شود ، طعم ها و کیفیت های مختلفی دارد.

تصور می شود که عسل مانوکا یکی از سالم ترین محصولات روی کره زمین است و کاملاً منحصر به فرد است.

گل مانوکا بومی نیوزلند است و فقط حداکثر 6 هفته در سال شکوفا می شود.

ویژگی های کلیدی :

زنبورها با دقت ردیابی می شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها فقط گرده های یک نوع گل ، بوته مانوکا را جمع آوری می کنند.

در فنجان قهوه ذوب می شود ، و طعم لطیف خاکی و کاراملی به جا می گذارد.

بزرگترین اشکال: گران است. هرچیزی که اینطور انحصاری باشد ، بهای بالایی دارد و دلیل خوبی هم دارد. قیمت نسبتا بالایی دارد ، اما ارزشش را دارد.

 

3. شربت آگاو

 از کاکتوس تهیه می شود و به همین ترتیب کاملاً طبیعی است. همچنین برای بیماران دیابتی و دیگران با حساسیت به انسولین بسیار مفید است زیرا در شاخص قند خون کم ثبت می شود.

معمولاً شیرین تر از شکر طبقه بندی می شود ، اما کمی طعم بیشتری دارد ،  حدفاصل  قند سفید ساده و عسل می باشد . یک مایع نازک است که به خوبی در قهوه میتوان از آن استفاده کرد.

یکی از بهترین چیزها در مورد گون ، این است که تلخی ها را کاهش می دهد.

قهوه به خودی خود یک نوشیدنی تلخ است و برخی از شیرین کننده های مصنوعی طعم تلخی از خود به جا می گذارند و باعث می شود قهوه شما کمتر جذاب باشد. آگاو چنین مشکلی ندارد و قهوه را با لطف بی نظیری متعادل می کند.

امیدوارم مردم در سراسر جهان شروع به استفاده از شیرین کننده های کم کیفیت نکنند که هیچ سلامتی برای شما ندارند - به عنوان مثال شکر تصفیه شده

بزرگترین اشکالات: شهد آگاو یک شیرین کننده است که از نظر فروکتوز ، شبیه شربت ذرت با فروکتوز بالا است. در حالی که فقط به نیمی از آن نیاز دارید ، اما این مورد محصولی نیست که بخواهید به مقدار زیاد مصرف کنید.

 

4. افرا

 یکی دیگر از گزینه های مغذی و طبیعی قند است که طعم عالی را در قهوه به وجود می آورد.

اگر یک بطری شربت افرا خالص و مرغوب پیدا کنید ، این فقط قهوه شما را شیرین نمی کند ، بلکه باعث تغذیه سالم نیز می شود.

به اندازه عسل بسیار مورد توجه نیست ، اما فواید مشابه آن برای سلامتی را داراست.

شربت افرا می تواند از نظر کیفیت بسیار متفاوت باشد ، به طوری که محصولی است که در واقع دارای درجه بندی است.

بزرگترین اشکالات: شربت افرا خوشمزه و انتخاب سالم تری نسبت به شکر دارد ، اما همچنان دارای شاخص گلیسمی بالا و کالری زیادی است. به هر دلیلی به آن طلای مایع گفته می شود و از آنجا که طعم آن بسیار خوب است ، ممکن است خودتان بیشتر از مقدار سالم آن را ببینید حد اعتدال نکته کلیدی است.

محصولی از تولید شکر است که شیرین کننده طبیعی تری نسبت به قند دارد ، اما به دلیل داشتن طعم عمیق و خاکی از محبوبیت کمتری برخوردار است.

 

5. ملاس

بیشتر در دستورالعمل هایی که سنتی یا به سبک قدیمی مانند نان شیرینی زنجفیلی در نظر گرفته می شود ، استفاده می شود ، اما اگر با عطر و طعم جالب آن سازگار شوید ، ممکن است بسیار لذت بخش باشد.

هرچه ملاس سبک تر باشد ، طعم آن شیرین تر است. با این وجود رایج ترین ملاس موجود در بازار ، نوع سیاه آن است که تیره ترین رنگ و از نظر طعم قوی ترین است.

ویژگی های کلیدی:

بدون آسیب و ارگانیک

منبع خوبی از کلسیم ، آهن و پتاسیم است

عطر و طعم فوق العاده ای به شما می بخشد تا با قهوه خود همراه شوید

بزرگترین اشکال: ملاس تقریباً به اندازه سایر گزینه های جایگزین شکر شیرین نیست و نوع سیاه آن که برای خرید راحت ترست  در واقع تلخ است این یک سلیقه اکتسابی ، اما می تواند بسیار اعتیاد آور باشد.