10 روش برای اضافه کردن عطر و طعم لذت بخش به قهوه خود

همه ما قهوه سیاه را دوست داریم و حتی بسیاری از ما قهوه را با انواع شیرین کننده ها و خامه سازها دوست داریم. اما آیا تا به حال سعی کرده اید با افزودن طعم ها و ادویه های دیگر ، افق دید خود را گسترش دهید؟

امروز بیایید 10 روش برای اضافه کردن عطر و طعم اضافی به قهوه خود را بررسی کنیم تا بتوانید ترکیبات جالب و عجیب و غریب قهوه ای را نیز کشف کنید که باعث لذت بردن جوانه های چشایی شما شده و باعث می شود شما برای کارهای دیگر بازگردید. شک ندارم که بعد از خواندن این لیست ، به خانه خواهید رفت تا حداقل یک یا چند مورد از اینها را امتحان کنید.

 

10 راه برای طعم دار کردن قهوه خود

 

1. عصاره وانیل :

اگر طعم خامه ای را دوست دارید که خامه های قهوه و شکر به قهوه شما اضافه شود ، اما طرفدار کالری اضافه نیستید ، این ساده ترین راه برای به دست آوردن طعم ایده آل است . به یاد داشته باشید ، هرچند ، کمی طول می کشد.

در حین فرآیند دم آوری ، یک دانه به محلول قهوه خود اضافه کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشد. به یاد داشته باشید ، فقط دو یا سه قطره یا حتی یک قطره کوچک به فنجان خود اضافه کنید.

اگر عصاره وانیل می خرید ، مطمئن شوید که چیزهای واقعی را تهیه کرده اید (بدون طعم دهنده تقلیدی).

 

2. دارچین :

دارچین یکی از ساده ترین راه ها برای طعم دار کردن قهوه  است. این ادویه در واقع از پوست درخت همیشه سبز است ،

همچنین دارای یکی از بالاترین محتوای آنتی اکسیدانی موجود در سایر ادویه های موجود در این کره خاکی است و حتی ثابت شده است که سیستم ایمنی بدن شما را نیز تقویت می کند و طعم عالی هم دارد.

هنگامی که قهوه خود را دم می کنید یک چوب دارچین به قهوه جوش خود اضافه کنید تا قهوه داغ تمام آن عطر و طعم فوق العاده را بدست آورد یا به راحتی به یک فنجان جداگانه اضافه کنید.

 

3. هل :

این ادویه معمولاً در خاورمیانه همراه با قهوه استفاده می شود اما در غرب کمتر شناخته شده است. دارای عطر و طعمی عجیب و   غریب و مشابه زنجبیل است ، بنابراین در صورت استفاده صحیح از آن طعم قهوه بی نظیری را به شما می بخشد.

همچنین فواید زیادی برای سلامتی دارد. هل مملو از فیبر و سایر مواد معدنی ضروری است و نشان داده شده است که گردش خون شما را بهبود می بخشد.

برای استفاده از آن ، کافی است قبل از اینکه آنها را برای دم آماده کنید ، یک یا دو پیمانه را در یک فنجان قهوه تازه دم کنید یا چند دانه هل کامل به دانه های خود اضافه کنید.

 

4. جوز هندی :

اگر نوعی خوراک خاکی را به دم کرده صبحگاهی خود ترجیح می دهید ، ممکن است بخواهید جوز هندی را در نظر بگیرید. به طور کلی ، طعم آن کمی شیرین است با این وجود ، این امر در عرصه بو بسیار بیشتر عمل می کند و بوی کمی شیرینی به قهوه شما می بخشد که واقعاً بی نظیر است .

 

5. شکلات :

بافت آنها کاملا متفاوت است. طعم آنها تقریباً شبیه شکلات تلخ است اما دارای بافتی مغذی و کمی جونده تر هستند. البته ، به نظر من آنها واقعاً در یک فنجان قهوه خوب می درخشند.

به ازای هر دو فنجان قهوه ، حدود ½ قاشق چای خوری به همراه دانه های خود به چرخ قهوه اضافه کنید ، و خوبیت کاکائو را در قهوه خود استخراج کنید که هر عاشق شکلات آن را میل می کند.

 

6. زنجبیل :

بسیار شبیه هل می باشد هنوز هم ، اگر نمی خواهید  از هل استفاده کنید ، می توانید زنجبیل را امتحان کنید. اگر عاشق نان زنجبیلی هستید ، پس آن را در قهوه خود دوست خواهید داشت. این حتی یک درمان عالی برای تبدیل قهوه شما به یک نوشیدنی فصلی و منحصر به فرد است.

قبل از دم کردن ، چند برش زنجبیل به زمینه قهوه خود اضافه کنید. اگر زنجبیل تازه ندارید ، یک یا دو قاشق غذاخوری پودر زنجبیل خوب است.

 

7. لاواندر :

افزودن اسطوخودوس به قهوه می تواند آن را دگرگون کرده و طعمی بسیار لذت بخش به آن ببخشد. این ادویه تمایل دارد که به جای قهوه های تیره و قویتر ، دم کرده های روشن و مرکبات بهتر به خود بدهد.

کمی اسطوخودوس خشک را در مکانیزم آسیاب خود بپاشید و سپس قهوه خود را اضافه کنید. مراقب باشید زیاد اضافه نکنید. اگر این کار را انجام دهید ، طعم قهوه خوب در نمی آید . این بار طعم قهوه خود را با این گلهای خشک امتحان کنید.

 

8. بادیان ستاره ای :

حالا ممکن است این علایق برای همه یکی نباشد شیرین بیان دوست دارید؟ اگر چنین است ، پس این فقط ممکن است برای شما مناسب باشد. هنگامی که با دانه های با کیفیت بالا مخلوط می شود ، عطر و طعمی که بادیان ستاره ای به قهوه شما اضافه می کند واقعاً بی نظیر است.

فقط زیاده روی نکنید نصف غلاف برای یک فنجان قهوه بیش از اندازه کافی است. اگر مقدار زیادی اضافه کنید ، طعم شیرین بیان بر فنجان قهوه شما غالب می شود.

من پیشنهاد می کنم با این مورد کمی آزمایش کنید تا تعادل مطلوبی برای سلیقه خود پیدا کنید. اگر طرفدار شیرین بیان نیستید ، حداقل یک بار امتحان کنید ، زیرا ممکن است باعث تعجب شما شود.

 

9. میخک :

یکی دیگر از ادویه های خانگی رایج ، به نظر می رسد این یکی مخصوص قهوه ساخته شده است. ترکیبی از عطر و طعم که به دهه ها قبل باز می گردد ، با افزودن میخک به قهوه حال و هوای مبل راحتی  و آرامش به شما می بخشد.

اگر ادویه را به طور کامل بخرید (که به دلیل شادابی باید آن را خریداری کنید) ، می توانید از آسیاب قهوه ی دستی خود قبل از قرار دادن درمحفظه  استفاده کنید.

برای تهیه قهوه خود ، چند عدد میخک را درون آن ها بریزید و قهوه خود را دم کنید. اگر در حال تهیه یک فنجان هستید ، مقدار میخک مورد استفاده خود را کاهش دهید ، بنابراین طعم آن خیلی قوی نیست.

 

10. روغن نعناع :

برای لذت بردن از این نوع قهوه طعم دار خوشمزه در تعطیلات لازم نیست به کافی شاپ محلی خود بروید.

نعناع فلفلی گیاهی است که عطر و طعم مورد علاقه بسیاری از مردم جهان است. اما برای طعم قهوه خود از عصاره روغن نعناع استفاده کنید .

برای تهیه آن ، در مرحله تولید دم چند قطره به محفظه قهوه خود اضافه کنید. اگرچه نعناع فلفلی می تواند به راحتی از سایر طعم دهنده های قهوه شما پیشی بگیرد ، مهم نیست که دانه های قهوه شما چقدر غنی و طعم عالی دارند. برخی را امتحان کنید و تعادل مناسب خود را پیدا کنید.

 

من شما را تشویق می کنم که ادویه های مختلف و نتایج خود را آزمایش کنید تا ببینید چه نوع ادویه هایی را از افزودن به قهوه خود لذت می برید.

در پایان روز ، فکر می کنم اگر چیزهای جدیدی را با قهوه خود امتحان کنید و افق طعم قهوه خود را گسترش دهید ، بسیار سرگرم کننده و ارزشمندتر خواهد بود.