10 عامل برتر برای موفقیت در تجارت رستوران با منوی دیجیتالی

 

عوامل مهم تجاری که تفاوت ایجاد می کند 

بسیاری از رستوران ها و زنجیره های مستقل بر اساس یک ایده ساده ساخته شده اند - غذای عالی ، جو بی نظیر و خدمات برجسته. منوها ، دکوراسیون و کارمندان تفاوت زیادی در بررسی درآمد و تعداد نفرات مشتریان ایجاد می کنند.

اما اغلب "تجارت" پشت صحنه مدیریت یک رستوران است که می تواند تصمیم بگیرد که آیا موفق می شود یا خیر. متاسفانه بسیاری از رستوران ها و مدیران این مسئله را درک نمی کنند.

بنابراین در اینجا مناطقی وجود دارد که رستوران ها باید کنترل آن را در دست بگیرند:

 

1. دیدن تصویر واقعی

ضروری است که واقعیت های روزمره فعالیت خود را به صورت روزمره مشاهده کنند  تا بررسی کنند که در واقع سود کسب می کنند. تکیه بر صفحه گسترده ماهانه به این معنی است که شما همیشه درگیر پیشرفت هستید و هرگز از درستی ارقام مطمئن نیستید.

در عوض ، شما به معیارهای دقیق در مورد همه چیز از فروش روزانه و سطح موجودی ، تا هزینه های حقوق و دستمزد نیاز دارید ، سپس اگر شرکای تجاری یا ذینفعان کسب و کار از شمت بپرسند که روال کار چگونه پیش می رود؟ شما می توانید شفاف ترین تصویر ممکن را به آنها ارائه دهید.

 

2. مدیریت ماهرانه چندین سایت

حضور رئیسان در عملیات رستوران بسیار حیاتی است ، هیچ کس نمی تواند به عنوان مالک یا  به جای مدیر غایب باشد و انتظار رونق رستوران خود را داشته باشد. شما باید رهبری کنید ، اما این کار هنگامی انجام می شود که چندین سایت داشته باشید ، زیرا نمی توانید همه جا چشم و گوش داشته باشید.

با این وجود ، با استفاده از فناوری رستوران مناسب ، نظارت بر عملکرد در کل شرکت شما امکان پذیر است حتی اگر فقط یک چهارم وقت خود را در هر مکان صرف کنید. بنابراین اگر در جایی مشکلی پیش آمد ، برنامه تلفن همراه شما به شما اطلاع می دهد. هم چنین با استفاده از منوی دیجیتال در کافی شاپ ، رستوران ، فست فود و مراکز آبمیوه بستنی فروشی می توانید تصمیمات استراتژیک بهتری نیز بگیرید ، با کلیک بر روی منوی دیجیتال اطلاعات تکمیلی را در رابط پیشرفت کسب و کار خود به کار بگیرید.

 

3. کنترل بی وقفه هزینه ها

حفظ جریان وجوه نقد ضروری است ، بنابراین شما به ابزارها و فرایندهایی برای کنترل هزینه های کار نیاز دارید مطمئن شوید که سطح کارکنان متناسب با نیازهای شما است. به همین ترتیب ، خرید ضعیف ، مصرف بیش از حد و ضایعات مواد غذایی می تواند سود شما را تحت تأثیر قرار دهد. اغلب ، شما نمی دانید که این اتفاق می افت ، اما فناوری صحیح می تواند سطح مناسب هزینه ها را پیشنهاد کند و محدودیت هایی را اعمال کند.

 

4. مدیریت دقیق موجودی کالا

شاید سرآشپز یا شخص دیگری سرگردان باشد ، یخچال ها را چک کند و چند سفارش موقت انجام دهد ، اما این کار می تواند به سفارش کورکورانه ، خرید بی رویه عمده و اتلاف سهام منجر شود در این صورت است که شما فروش خود را نیز از دست می دهید.

اما پس انداز حداکثر 15٪ با کنترل صحیح موجودی کالا (و با استفاده از پیش بینی های دقیق) امکان پذیر است. با استفاده از ابزار مناسب ، می توانید موجودی و استفاده از غذا را در همه مکان های خود ردیابی کنید و موجودی اضافی را به راحتی بین آنها منتقل کنید. حتی می توانید تامین کنندگان ارجح را از قبل تعیین کنید و به صورت کنترل شده سفارش دهید.

 

5. دانستن اینکه چه چیزی بیشترین سود را دارد

آیا می دانید کدام غذاها بیشترین سود را دارند؟ آیا می دانید کدام کارکنان عملکرد بهتری دارند؟ و آیا می توانید شلوغ ترین زمان خود را - که بیشترین درآمد را ایجاد می کند - پیش بینی کنید؟

با یک سیستم مدیریت رستوران ، از هزینه هر شیفت ، غذا و مواد تشکیل دهنده مطلع خواهید شد و هم چنین به کارکنان شما کمک می کند تا غذاخوری ها را به سمت غذاهایی با بیشترین حاشیه سوق دهند ، همچنین از فرصت های ویژه / موارد جدید منوی دیجیتال برای رشد تجارت خود می توانید بهره ببرید.

 

6. پیش بینی با دقت دقیق

توانایی پیش بینی تقاضا براساس داده های عملیاتی گذشته امکان پذیر است که می تواند شامل فروش ، تعداد مهمان ، تعداد کارمندان و الگوهای فصلی باشد ، در این صورت ممکن است بخواهید در پیش بینی های هواشناسی ، رویدادهای ویژه ، تعطیلات و باز / بسته شدن رقبای اطراف خود نقش داشته باشید.

با استفاده از فن آوری مناسب ، حتی می توانید سفارشات ، برنامه زمان بندی پرسنل و برنامه های آماده سازی غذا را که طی هفته های آینده به آنها نیاز دارید ، ایجاد کنید. همه اینها به شما امکان می دهد عملیات را بهینه کنید و بهره وری را به حداکثر برسانید.

 

7. استاندارد سازی فرایندها

رستوران ها بهترین روش را برای مدیریت عملکرد خود تعریف می کنند و به مردم یاد می دهند که دقیقاً به این برنامه پایبند باشند. اما به دلیل فشارها ، ورود پرسنل جدید یا عدم توجه به جزئیات ، اوضاع غالباً در لحظه به هم می ریزد.

هر فناوری رستوران توانایی اتوماسیون سیستم ها را می تواند بر عهده بگیرد

پردازش ها را ساده کرده  و سپس آنها را در سایت ها تکرار کنید ، بنابراین همه مجبورند که آنها را رعایت کنند شامل همه چیز از جمله چک کردن موجودی در چند ثانیه روی رایانه لوحی ، دیدن دستورات روی صفحه و تهیه به موقع ظروف اقلام مورد نیاز.

 

8. ایجاد جریان های جدید درآمد

مهم است که رستوران ها - به ویژه رستوران هایی که غذا نیز ارائه می دهند - راهی آسان برای ترکیب برنامه های شخص ثالث و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی پیدا کنند.

اما برای افزایش تقاضای خود ، رستوران ها باید ردیابی مشتری و بازدیدهای گذشته را دنبال کنند - و برنامه های تشویقی و پاداش خوب کارکنان را افزایش دهند. رفتارهای خرید مشتریان همچنین می تواند به منوها از جمله منو دیجیتالی در کلیت رستوران شما تأثیر بگذارد.

 

9. مدیریت کارکنان بهبود یافته

ما اهمیت برنامه های کارکنان و هزینه های کارگران را قبلاً لمس کرده ایم ، اما یافتن راه هایی برای نظارت بر عملکرد کارکنان - میزان حضور و غیاب هر یک از کارکنان ، نمرات رضایت ، میزان تخفیف / بازپرداختی که به آنها می دهد و میزان کار آنها در شلوغی نیز مهم است. این مسئله کاملاً با سودآوری مرتبط است.

همچنین فناوری مناسب به شما کمک می کند بدون ایجاد پیچیدگی ، نیروی کار خود را به راحتی بین سایت ها جابجا کنید. و داشتن سیستمی که توسط کارمندان قابل استفاده است (با برخی محدودیت ها) می تواند کارمندان را قادر به مشاهده شیفت کاری خود کند و درخواست ها را عادلانه وارد کند.

 

10. ارائه بهترین تجربه مهمان

مشتریان زمان کمتری را برای انتظار برای میز و صورتحساب می خواهند. نام بردن از آنها و دانستن ترجیحات آنها باعث می شود احساس ارزش بیشتری داشته باشند. و به موقع رساندن سفارشات آنها به شما کمک می کند تا وفاداری آنها را حفظ کنید در این صورت کاربرد منو دیجیتال باعث سهولت در کار شما و افزایش وفاداری مشتریانتان می شود.

 

به دنبال پاسخ هستید؟

 

جلوترش رو نگاه کن... چند قدم از بقیه رقبای خود جلوتر باشید... با چند قدم کوچک ولی کاربردی به تحولی عظیم دست پیدا خواهید کرد.

اگر می خواهید فناوری رستوران های نسل جدید را در عمل مشاهده کنید ، برای تهیه منو با روش جدیدترین تکنولوژی روز به سایت زیر رجوع کنید :

https://menudigital.ir/